Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Greitieji keleiviniai traukiniai
 
 

Greitieji keleiviniai traukiniai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-11-24 13
Traukiniai nebėra tik nenusakomos formos tepaluoti gremėzdai keliantys didelį triukšmą. Nebėra tais su kuriais kelionė prailgsta. Šiuolaikiniai greitieji išvysto didesnį vidutinį greitį nei sportiniai automobiliai. O jei peržvelgtume į užfiksuotus greičio rekordus, tai Bugatti Chiron (489 km/h) beliktų žiūrėti į tolstančius vagonus.
(8) 2019-10-09 26
Traukinys „Hikari Nr. 1“ iš Tokijo traukinių stoties 9 platformos 1964 metų spalio 1 dieną pajudėjo 5 val. 59 min. vietos laiku. Tai buvo pirmoji komercinė supergreitojo traukinio (angl. bullet train, jap. shinkansen) kelionė, kurios metu traukinys išvystė 210 kilometrų per valandą maksimalų greitį ir nuvyko į pietvakarinėje šalies dalyje įsikūrusį Osakos miestą.
(2) 2019-05-29 32
Valstybinė Kinijos kompanija CRRC („China Railway Rolling Stock Corporation“) jau gamina greičio rekordus daužysiantį traukinį. Tiesa, kalbame ne visai apie tokius rekordus, kokius įsivaizduojate. Šiuo metu greičiausio traukinio rekordas priklauso japonų L0 serijos traukiniui, kuris 2015 metais pasiekė 603 km/val. greitį.
(0) 2019-05-19 15
Inžinieriai iš Ispanijos džiaugiasi patobulinę „Hyperloop“ technologiją – jie tvirtina sukūrę dar greitesnę kapsulę, o tunelių priežiūros sąnaudas sumažinę.
(0) 2019-04-15 26
Japonijos greitųjų traukinių geležinkelių tinklas „Šinkansen“ garsėja punktualumu ir greičiu. Šie daugiau nei 300 km/val. greičiu lekiantys traukiniai padarė didelę įtaką Japonijos kultūrai ir ekonomikai. Bet ar žinojote, kad šie patys traukiniai yra sandarūs kaip lėktuvai, o ir bėgiai ne visur vienodi?
(4) 2018-11-24 21
Estijos ekonomikos ir infrastruktūros ministrė Kadri Simson viešėjo Los Andžele, kur susitiko ir su tokio traukinio projektą vystančio JAV startuolio „Virgin Hyperloop One“ savininkais bei vadovais.
(2) 2018-11-15 16
Žmonės visą laiką nori judėti greičiau. Dėl to kinkėme arklius, statėme burlaivius, išradome garvežius, sukūrėme automobilius, į dangų pakėlėme lėktuvus, o dabar astronautus į orbitą keliame raketomis. Greičiausi traukiniai pasaulyje važinėja didesniu nei 400 km/h greičiu, tačiau anksčiau žmonės greičio siekė, bet kartu jo ir bijojo.
(0) 2018-11-01 17
Japonija garsėja savo darbo kultūra. Jei ką nors dirbi, tai dirbk gerai. Ypač, jei tavo darbas yra atsakingas. Būtent dėl to Vakarų Japonijos Geležinkelių darbuotojai turėjo tuneliuose pritūpti šalia didesniu nei 300 km/h greičiu lekiančių traukinių. Tiesa, dabar šio kankinimo bus atsisakyta.
(5) 2018-10-05 9
Bendrovė „Hyperloop Transportation Technologies“ pristatė pirmąją savo keleivinę kapsulę, rašo naujienų agentūra „Bloomberg“.
(4) 2018-07-19 34
Gerai pažvelkite į krovininius traukinius - net nauji jie yra kampuoti, neaerodinamiški ir, tikriausiai sutiksite, negražūs. Tuo tarpu patys moderniausi greitieji keleiviniai traukiniai daro kitokį įspūdį. Jie yra labai aptakūs, atrodo futuristiškai ir lekia milžinišku greičiu. Kodėl tarp šių traukinių toks didžiulis skirtumas? Juk traukinių kompanijos sulauktų daugiau klientų, jei krovinius pristatytų greičiau?
(14) 2018-07-10 29
Ar galite minučių tikslumu pasakyti, kiek laiko trunka kelionė traukiniu iš Vilniaus į Kauną? Tikriausiai, kad negalite, nes šis laikas nėra visiškai tikslus. Kita vertus, jis yra pakankamai tikslus ir pakankamai gerai nuspėjamas - niekas nesiskundžia. O štai japonai dabar du metus tvarkys trumpą geležinkelio ruožą, kad kelionę juo pavyktų sutrumpinti viena minute. Ar tai ne beprotybė?
(0) 2018-06-27 6
„Siemens“ pademonstravo savo naujos kartos greitųjų traukinių „Velaro Novo“ koncepciją, pagal kurią kuriami traukiniai galės išvystyti iki 360 km/val. siekiantį greitį, tuo pačiu metu suvartodami trečdaliu mažiau energijos.
(0) 2018-06-18 -11
Ar žinote, kad jūsų rankoje laikomas išmanusis telefonas naudoja labai skirtingų kartų ryšio technologijas, kurių techninės savybės ir funkcionalumas skiriasi taip, kaip senas „Vokswagen“ nuo „Teslos“? Kad būtų lengviau suprasti, kokio ryšio technologijomis naudojamės kalbėdami telefonu ar naršydami internete, jos buvo palygintos su automobiliais. Juk taip įdomiau, tiesa?
(0) 2018-06-04 13
Dažnai sakoma, kad dvi galvos yra geriau nei viena, bet ar pasiteisina toks pasakymas sujungus dvi futuristines technologijas? Panašu, kad Elon‘as Musk‘as tuo net neabejoja ir planuoja drauge sujungęs „SpaceX“ su „Boring Company“ pasiūlyti dar neregėtą keliavimo būdą.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos