Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Helikopteriai
 
 

Helikopteriai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2019-08-19 8
Panaudotos raketų pakopos savarankiškai tupiančios ant vandenyne plūduriuojančių baržų nebedžiugina? Išradingieji kosmoso užkariautojai sugalvojo įdomesnę „pramogą“ – gaudyti grįžtančias raketų dalis sraigtasparniais, rašoma svetainėje „Wired“.
(3) 2018-11-30 14
1957 metais Sovietų sąjungoje į dangų pakilo sunkusis transportinis sraigtasparnis Mil Mi-6. Tai buvo didžiulis orlaivis, galintis gabenti 12 tonų krovinį. Greitai imta kurti skraidančio krano versiją, tačiau Mi-6 šiame vaidmenyje turėjo trūkumų. Vienas pagrindinių iš jų – ribotas maksimalus krovinio svoris. Tai paskatino ilgakojo Mi-10 kūrimą.
(1) 2018-06-08 16
Daugeliui žmonių nėra tekę arti pasisukioti prie kokio sraigtasparnio. Tačiau jei kada prieitumėte prie tokių orlaivių kaip „Kawasaki MCH-101“ („AgustaWestland AW101“) ar „NHIndustries NH90“, pastebėtumėte, kad jų mentys nėra visiškai tiesios. Kam reikalingi tie riesti galai? Kokius privalumus jie suteikia šiems sraigtasparniams?
(1) 2018-06-07 13
Nemažai karinių lėktuvų gali degalų atsargas pasipildyti ore. Tai jiems leidžia nuskristi didesnį atstumą. Tačiau sraigtasparniai gali leistis beveik bet kur, tai ar jiems reikalinga degalų papildymo ore galimybė? Tikrai taip, tačiau sraigtasparniai degalų orlaiviams kelia iššūkių, bet turi ir įdomių privalumų.
(5) 2018-05-31 35
„AH-64 Apache“ - atakos sraigtasparnis, pirmą kartą į orą pakilęs dar 1975 metų rugsėjį. „Apache“ iki šiol tebėra svarbus, tačiau vis pasigirsta klausimų apie jo amžių - ar jis vis dar tinkamas šiuolaikinei karybai? Gal visi atnaujinimai neturi prasmės, nes su „Apache“ teks greitai atsisveikinti? „Boeing“ tokių abejonių negirdi ir teigia, kad „Apache“ skraidys dar bent iki septintojo dešimtmečio pradžios.
(0) 2018-05-08 16
Tokią situaciją esame matę ne viename filme. Naikintuvo pilotas suvokia, kad yra jo lėktuvas toliau skristi negali, todėl dar pasistengia jį nukreipti toliau nuo žmonių ir patraukia katapultos rankeną. Mažas raketinis variklis iššauna visą piloto sėdynę aukštai virš krentančio lėktuvo ir pilotas saugiai nusileidžia po parašiuto kupolu. Ar tokią galimybę turi sraigtasparnių pilotai? Juk ir jiems ji tikrai praverstų.
(2) 2018-05-04 30
Žmonėms nepatinka dideli, nepamatuoti pavojai. Mums reikia saugumo, ypač kai kalbame apie tradicines transporto priemones. Būtent dėl to sraigtasparnių mentys visada yra gana aukštai - taip tiesiog saugiau. Bet žmonės vis tiek lipdami į sraigtasparnį pasilenkia - kodėl? Negi juos prie žemės lenkia oro gūsis?
(0) 2018-03-01 71
Orlaiviai visada yra lydimi šimtų techninių žodžių, kurie yra nesuprantami su šia sritimi nesusidūrusiems žmonėms. Visgi, kai kurie orlaiviai turi vieną labai svarbią ir labai mažą detalę, kuri pasižymi keistu pavadinimu. Tai - Jėzaus veržlė. Taip ji vadinama ir literatūroje, ji kaip pagarbos ženklas įteikiamas į atsargą išeinantiems kariams, o šio pavadinimo šaknis galime surasti dar Vietnamo kare.
(0) 2017-09-28 4
Dubajus dar labiau priartėjo prie savo tikslo sukurti autonominių skraidančių taksi parką. Skelbiama, kad sėkmingai buvo atliktas „koncepcinis“ skrydis. Tiesa, be keleivių.
(0) 2017-09-14 7
Technologijų bendrovės varžosi, kuriai pirmai pavyks sukurti patikimą oro taksi – pilotuojamą arba bepilotį. Kada pagaliau šie išmanūs skraidantys aparatai iš tiesų pradės zuiti mums virš galvų, naujienų portale bbc.com domisi verslo technologijų reporteris Padraigas Beltonas.
(0) 2017-07-26 33
Sraigtasparniai – labai naudingi orlaiviai. Jie tarnauja ir kaip civilinės transporto priemonės, ir kaip gelbėjimo ar sienos apsaugos tarnybų įrankiai, ir kaip karinės paskirties orlaiviai. Tačiau net ir šiuolaikiniai sraigtasparniai turi trūkumų. Visų pirma, dėl didelio oro pasipriešinimo jie yra gana lėti, bet naujos kartos kariniai sraigtasparniai bus kur kas greitesni.
(2) 2017-06-23 23
Sraigtasparniai – ypatingos oro susisiekimo transporto priemonės. Jie leidžiasi ir kyla vertikaliai, gali lėtai skristi nedideliame aukštyje, todėl yra labai naudingi paieškos ir žvalgybos operacijose. Sraigtasparniai danguje pastebimi labai dažnai, tačiau jų skrydis retai kada atrodo išties įspūdingai. Todėl aviacija nesidomintiems žmonėms dažnai kyla klausimas – ar sraigtasparnis gali atlikti kokius nors akrobatinius triukus?
(0) 2014-03-21 3
JAV Gynybos departamento Priešakinių gynybos tyrimų agentūra (DARPA) pranešė atrinkusi keturias JAV bendroves, kurios dalyvaus naujos kartos orlaivių, galinčių pakeisti sraigtasparnius, kūrimo konkurse. Tokie orlaiviai galės kilti ir leistis vertikaliai (VTOL), gabenti kur kas daugiau krovinių ir skraidyti žymiai greičiau už sraigtasparnius.
(0) 2013-11-26 0
Šis skraidymo aparatas panašus į sraigtasparnį, tačiau tuo pačiu gana smarkiai skiriasi, ir, jo konstruktorių teigimu, ateityje gali pakeisti triukšmingus ir neekologiškus helikopterius.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos