Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Kaip tausoti sveikatą
 
 

Kaip tausoti sveikatą

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(3) 2019-06-17 0
Dažnai nesutariama, kaip iš tiesų reikėtų plauti vaisius ir daržoves. Vieni mano, kad užtenka nuskalauti vandeniu, kiti įsitikinę, kad norint tikrai nuplauti purvą, vašką ir chemikalus, būtina naudoti parduotuvėje pirktą ploviklį, nors po jo ir lieka bjaurus muilo skonis.
(0) 2019-06-17 5
Karštis šiomis dienomis alina visus. Ieškoma įvairių priemonių bent kiek atsivėsinti, tačiau Kauno klinikų kardiologas prof. Raimondas Kubilius įspėja, kad tam tikri veiksmai gali ne tik neatnešti naudos, bet ir smarkiai pakenkti sveikatai.
(0) 2019-06-15 2
Nors atsigaivinimas oro kondicionieriais – rizikingas sveikatai, Vilniaus Visuomenės sveikatos biuro Visuomenės sveikatos stebėsenos skyriaus vedėja Daina Juršytė sako, kad šiuo metu nėra kitos išeities. Specialistė turi kelis patarimus, kaip gaivinantis nepadaryti sau žalos.
(0) 2019-06-03 10
Kauno klinikų sporto medicinos gydytojas dr. Gediminas Tankevičius tiems, kas gali, rekomenduoja bėgimą. Tai viena iš fizinio aktyvumo veiklų, o tai, kaip žinoma, įvairiapusiškai teigiamai veikia sveikatą. Visgi gydytojas pabrėžia, jei iš bėgimo norime pasisemti sveikatos, proceso metu neturėtume jausti jokio diskomforto.
(0) 2019-03-20 15
Gydytojai rekomenduoja kasdien išgerti aštuonias stiklines vandens, tačiau pramogaudami ar panirę į darbinę veiklą dažnai tai pamirštame. Dehidratacija nėra vien tik paprastas troškulys: tai organizmui pavojinga būklė, trukdanti reguliuoti temperatūrą, virškinimą ir kitas funkcijas. Todėl palaikyti tam tikrą skysčių kiekį yra gyvybiškai būtina.
(8) 2019-02-15 17
Jei nuolat jaučiate nuovargį ar esate visiškai išsekę, priežastis gali būti pasislėpusi jūsų kūne ir tyliai jus naikinti iš vidaus.
(4) 2019-01-24 17
Paskutinę savo atostogų dieną nusprendžiate leistis į nuotykį. Prieplaukoje pastebėjote ženklą, kviečiantį į nardymo išvyką. Nusprendžiate tai išbandyti ir džiaugiatės įspūdžiais, tačiau vos nusivilkus nardymo kostiumą instruktorius jums pataria - dabar 24 valandas negalite skristi lėktuvu. Kodėl nuskamba ši rekomendacija? Kuo rizikuojate, jei jos visgi nepaklausysite?
(0) 2019-01-01 -2
Neretai klaidingai suvokiama, kad pagirios – tai tiesiog dehidratacijos pasekmė. Iš tiesų besaikis alkoholinių gėrimų vartojimas gali sukelti skrandžio ir žarnyno uždegimą, nemigą ir nuodingų junginių susidarymą, dėl ko sukeliamas vėmimas, prakaitavimas ir širdies susitraukimų dažnio padidėjimas, rašo „The Conversation“.
(0) 2018-12-21 2
Kai kurie vaistai ir maisto produktai, vartojami kartu, gali būti sunkiai įsisavinami ar net pavojingi organizmui, LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ sako Lietuvos sveikatos mokslų universiteto profesorius Alvydas Unikauskas. Ne visada galima pasikliauti ir aplinkinių patirtimi, priduria jis, nes skirtingiems žmonėms tie patys dalykai gali turėti visiškai kitokį poveikį.
(1) 2018-11-26 0
Mandarinai, kaip visi citrusiniai vaisiai, pirmiausia mums naudingi dėl juose esančio vitamino C. Mažai kas žino, kad gali būti vertingos ir jų žievelės. Kam galima panaudoti mandarinų žieveles?
(0) 2018-10-03 6
Kai kurie asmenys vengia medicininių patikrų dėl laiko stokos ar gydytojų baimės. Be to, norint pasitikrinti profilaktiškai kartais gydytojai pyksta, kad sveiki žmonės lankosi ligoninėje be rimtos priežasties, tad keletą testų galite atlikti ir patys namie. Tai padės suprasti, ar jau laikas kreiptis į specialistus pagalbos, o galbūt tik patvirtins, kad nėra dėl ko nerimauti.
(10) 2018-10-02 -35
Virinti vandens daugiau nei kartą nepatartina. Taip yra todėl, jog vanduo iš čiaupo turi daug priemaišų – nuo druskų iki mineralų. Kaitinant vandenį, keičiasi jo cheminė sudėtis ir šios pasikeitusios medžiagos patenka į mūsų organizmą. Kuo daugiau kartų šildomas vanduo, tuo labiau keičiasi jo cheminė sudėtis, rašo portalas chemistry.about.com.
(5) 2018-09-12 27
Reguliarus bėgimas ristele ar ėjimas sparčiu žingsniu kaip aktyvaus fizinio poveikio priemonių – neabejotinai didžiausias teigiamas sveikatos katalizatorius tiek sveikiems, tiek sergantiesiems įvairiomis lėtinėmis ligomis. Kartu tai ir didžiulis ginklas, kurį privalome išmokti tinkamai valdyti: sergantiesiems pasirenkat saugų krūvio dydį, jo trukmę, intensyvumą bei atlikimo dažnį, o sveikiems – tinkamą jo valdymą reguliariai treniruojantis.
(0) 2018-07-23 7
Subalansuota mityba, fizinis aktyvumas, geras miegas – visa tai daro mus stiprius, sveikus ir laimingus. Tačiau labai dažnai klaidingi sveiko gyvenimo būdo stereotipai, kurie atrodo teisingi, iš tiesų gali pakenkti.
(1) 2018-07-14 -3
Įrodyta, kad 73 proc. nugaros problemų kyla dėl dėvimų rūbų ir aksesuarų. Daugelis jų nėra tokie nekenksmingi, kaip gali atrodyti. Todėl pateikiame beveik kasdien nešiojamų rūbų bei aksesuarų sąrašą, kurie gali turėti neigiamą įtaką sveikatai, pranešė brightside.me.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos