Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Keleiviniai lėktuvai
 
 

Keleiviniai lėktuvai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2021-10-07 16
„Lufthansa“ nuo 2014-ųjų metų modifikuoja savo „Airbus A320“ - po sparnais montuojami mažyčiai gumbeliai. 2013-aisiais Vokietijos oro linijos skaičiavo, kad toks visos flotilės apdorojimas kainuos milijonus, bet vis tiek verta tai daryti. Tik kaip toks mažytis gumbelis gali ką nors pakeisti?
(0) 2021-09-01 33
Kaip vaikas, praėjus keleriems metams po Sovietų Sąjungos žlugimo, atsidūrė „Aeroflot“ piloto kabinoje ir sudaužė „Airbus“.
(1) 2021-08-11 29
Tarkime, turistaujate Japonijoje ir sumanote iš ten tiesioginiu skrydžiu nuvykti į bet kurią Pietų Amerikos valstybę. Atrodo ko reikia, tai tik užsakyti bilietus ir sėsti į lėktuvą. Tačiau taip nepavyks – taigi, kodėl nėra tiesioginių skrydžių tarp Azijos ir Pietų Amerikos?
(0) 2021-05-13 11
Trečiadienį, gegužės 12 dieną, Denveryje susidūrė „Key Lime“ oro linijų „Air Metroliner II“ ir pilotų mokyklos „Cirrus SR-22“.
(1) 2021-03-23 8
Kadaise aviacijos aušroje pasaulyje skraidė daug biplanų ir triplanų. Vėliau tobulėjant sparnų technologijoms ėmė pakakti ir vienos sparnų poros. Bet gal nauja yra tik prisiminta sena? Na, britų kompanijos „Faradair“ koncepcija toli gražu nėra senoviška, bet tai yra triplanas.
(2) 2021-03-22 24
„Otto Aviation“ - tai Williamo Otto kompanija, kuri ketina sukelti revoliuciją verslo klasės lėktuvų segmente. Otto nėra aviacijos naujokas. Iki šiol jo „Otto Laboratories“ vykdė aviacijos avarijų tyrimus. Dabar verslininkas nori sukurti tokį lėktuvą, kokio iki šiol nebuvo. Susipažinkite su „Celera 500L“, galbūt didžiausia inovacija privačių lėktuvų pramonėje. Tik kodėl jis taip atrodo?
(0) 2021-03-20 4
Šiauliuose, Zoknių aerodrome veikia Lietuvos karinių oro pajėgų aviacijos bazė. Čia gali kilti ir leistis visi didžiausi pasaulio lėktuvai. „Net atsarginis kilimo-tūpimo takas (3,2 km) yra ilgesnis nei Vilniaus oro uosto. Antras takas leidžia naudoti šį oro uostą ištisus metus“, - sako LK KOP AB vyresnysis karininkas Arnas Glazauskas.
(7) 2021-03-18 53
Nepaisant to, kad pristatyta daug naujovių, fundamentalus lėktuvų dizainas nesikeičia jau šešis dešimtmečius. Taip, „Boeing 747“ nėra toks pat kaip 737, tačiau esminė šių orlaivių schema yra labai panaši. Alabamos startuolis „SE Aeronautics“ mano, kad laikas tai keisti.
(0) 2021-03-16 8
„Zephyr Aerospace“ kompanija ne tik pasiekė savo sutelktinio finansavimo tikslą, bet ir jį viršijo. Septynis kartus.
(0) 2021-01-05 -4
Pandemija pasauliui pasiūlė daugybę keistenybių. Aviacijos pramonė buvo stipriai supurtyta, todėl pustuščių lėktuvų skrydžiai jau nestebina. Tačiau sausio 3 dieną iš Mančesterio pakilęs „Airbus A330 neo“ iš tikrųjų vykdė labai keistą skrydį - jame buvo vos vienas keleivis.
(2) 2020-12-28 10
Ką gali lemti 28 gramai? Jeigu kalbame apie lėktuvus, tada reikšmė gali būti didžiulė. Sakysite, kad lėktuvas sveria šimtus tonų, todėl 28 gramai yra nereikšmingi? Bet tokiai kompanijai kaip „United Airlines“, kuri vykdo 4500 skrydžių per dieną (bent jau vykdė iki pandemijos pradžios), net ir toks nedidelis svoris gali turėti lemiamos įtakos.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos