Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Keleiviniai lėktuvai
 
 

Keleiviniai lėktuvai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-01-05 -4
Pandemija pasauliui pasiūlė daugybę keistenybių. Aviacijos pramonė buvo stipriai supurtyta, todėl pustuščių lėktuvų skrydžiai jau nestebina. Tačiau sausio 3 dieną iš Mančesterio pakilęs „Airbus A330 neo“ iš tikrųjų vykdė labai keistą skrydį - jame buvo vos vienas keleivis.
(2) 2020-12-28 10
Ką gali lemti 28 gramai? Jeigu kalbame apie lėktuvus, tada reikšmė gali būti didžiulė. Sakysite, kad lėktuvas sveria šimtus tonų, todėl 28 gramai yra nereikšmingi? Bet tokiai kompanijai kaip „United Airlines“, kuri vykdo 4500 skrydžių per dieną (bent jau vykdė iki pandemijos pradžios), net ir toks nedidelis svoris gali turėti lemiamos įtakos.
(0) 2020-12-23 24
„Airbus“ rugsėjį atskleidė, kad iki 2035-ųjų sukurs komercinį vandeniliu varomą lėktuvą. Tuo metu kompanija pristatė tris koncepcijas - vieną propelerinį regioninį, vieną didesnį vidutinio nuotolio lėktuvą ir vieną skraidančio sparno dizainą. Kurį gaminti „Airbus“ nuspręs iki 2025-ųjų, kad galėtų į vieną projektą sukoncentruoti savo jėgas. Tačiau labiausiai tikėtina, kad tai bus mažiausia koncepcija.
(0) 2020-12-01 2
„Vistara“ oro linijų „Airbus A320neo“ Kolkatoje, Indijoje, susidūrė su netikėta problema. Prieš skrydį lapkričio pabaigoje pastebėta, kad ant lėktuvo fiuzeliažo įsitaisė didelis spiečius bičių.
(0) 2020-11-17 0
„El Al“ oro linijų „Boeing 787 Dreamliner“ kuriam laikui buvo įstrigęs Honkonge, nes lėktuvo įgula salone pastebėjo katės pėdsakus.
(11) 2020-11-05 -1
„Wizz Air“ yra žinomos kaip pigių skrydžių oro linijos. Tačiau kompanija labiau norėtų būti žinoma kaip „Greičiausiai augančios ir švariausios oro linijos Europoje“. Dabar „Wizz Air“ sugalvojo, kaip nekeičiant lėktuvų sutaupyti degalų ir sumažinti išmetamų teršalų kiekį.
(2) 2020-08-28 1
Jei įsigytumėte brokuotas ausines, tikriausiai labai susinervintumėte ir bandytumėte jas pakeisti kokybiškomis. Tai jums kainuotų laiko ir nervų, bet tikriausiai net nesugadintų jūsų dienos. Gamybos defektų pasitaiko, nors kompanijos ir stengiasi sukurti efektyvias kokybės kontrolės sistemas. Visgi, ką tik nustatyti „Boeing“ gamybos defektai yra kur kas rimtesnė problema - keli „787 Dreamliner“ lėktuvai galėjo pradėti byrėti ore.
(0) 2020-08-19 7
Jorge Gustavo Arevalo-Kesslerio karjera pilotuojant Sinaloa narkotikų kartelio privačius lėktuvus baigėsi po jo arešto Meksike (Meksika) bei pripažinus savo kaltę prieš teisėją JAV.
(1) 2020-07-28 6
„Boeing“ neskraidančių 737MAX priežiūrai skiria milijonus dolerių. Taip, tie lėktuvai nedirba, bet tai nereiškia, kad juos galima palikti ramybėje. Nuo kovo, kai COVID-19 pradėjo daryti rimtesnę žalą pasaulio ekonomikai, neskraido keli tūkstančiai keleivinių lėktuvų. Ir JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA) perspėja - tai gali tapti aviacijos saugumo problema.
(0) 2020-07-14 47
2011 metais Rusija ir Kinija pradėjo naujo keleivinio komercinio lėktuvo programą. Rusija į projektą atsinešė aviacijos inžinerijos žinias, Kinija - pinigus ir gamybinius pajėgumus. 2017 metais paskelbta, kad CRAIC CR929 pirmam skrydžiui kils 2025 metais, o jau 2027-aisiais imsis darbo. Tačiau dabar jau aišku, kad lėktuvas vėluos.
(1) 2020-06-30 1
Kartas nuo karto pasigirsta kalbų apie būtinybę turėti specialų lėktuvą, kuris į oficialius susitikimus užsienyje skraidintų Lietuvos Respublikos Prezidentą ir Vyriausybės narius. Toks orlaivis suteiktų lankstumo, leistų aukštiems valstybės pareigūnams keliauti patogiai ir patikimai, tačiau kartu tai - prabanga. O gal ne? Kokiais lėktuvais skraido panašaus dydžio valstybių vadovai? Ir kiek kainuoja mažesni privatūs lėktuvai, kurie tiktų šiai užduočiai?
(0) 2020-06-29 2
Registruotas bagažas keliauja į tam skirtą skyrių. Priklausomai nuo lėktuvo, jis gali būti po salonu arba orlaivio gale. Tuo tarpu rankinį bagažą keleiviai nešasi į saloną ir deda į tam skirtas uždaromas lentynas virš sėdynių. Italijoje dabar ši tvarka keičiasi - lagaminų į tas lentynas dėti nebegalima.
(0) 2020-06-17 4
COVID-19 pakirpo sparnus daugeliui oro linijų. Ant žemės įstrigę keleiviniai lėktuvai kiekvieną dieną savo savininkams neša tik nuostolius. Tiesa, kai kurie susirado naują darbą - ėmė gabenti krovinius. Karantino režimas didžiojoje pasaulio dalyje eina į pabaigą, bet keleivių antplūdžio oro linijos nesitiki. Tai gal pavyks gabenti ir krovinius, ir keleivius? Ne, nepavyks.
(0) 2020-06-16 3
Keleivinė aviacija įgauna pagreitį ir po kelių stagnacijos mėnesių atveria vis daugiau naujų krypčių. Tiesa, kol pandemija nėra visiškai pasibaigusi, dalis keliautojų dar nerimauja, ar kelionė lėktuvu bus pakankamai saugi. Iš dalies tokias baimes formuoja mitai apie lėktuvų salonuose cirkuliuojantį orą. Iš tikrųjų, pasak Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) , dėl orlaiviuose nuolat filtruojamo ir tiekiamo šviežio oro bei saugumo priemonių, kurių imasi oro bendrovės, rizika užsikrėsti koronavirusu visiškai minimali.
(0) 2020-05-26 15
COVID-19 stipriai sumažino keleivių srautus. Oro linijos ir oro uostai stengiasi įtikinti žmones, kad keliauti yra saugu, tačiau prireiks šiek tiek laiko, kol lėktuvai vėl bus pilni. Tiesa, ne viskas sugrįš į buvusias vėžes - vieno kelionių atributo gali ir nebelikti.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos