Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Keleiviniai lėktuvai
 
 

Keleiviniai lėktuvai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2020-07-28 5
„Boeing“ neskraidančių 737MAX priežiūrai skiria milijonus dolerių. Taip, tie lėktuvai nedirba, bet tai nereiškia, kad juos galima palikti ramybėje. Nuo kovo, kai COVID-19 pradėjo daryti rimtesnę žalą pasaulio ekonomikai, neskraido keli tūkstančiai keleivinių lėktuvų. Ir JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA) perspėja - tai gali tapti aviacijos saugumo problema.
(0) 2020-07-14 45
2011 metais Rusija ir Kinija pradėjo naujo keleivinio komercinio lėktuvo programą. Rusija į projektą atsinešė aviacijos inžinerijos žinias, Kinija - pinigus ir gamybinius pajėgumus. 2017 metais paskelbta, kad CRAIC CR929 pirmam skrydžiui kils 2025 metais, o jau 2027-aisiais imsis darbo. Tačiau dabar jau aišku, kad lėktuvas vėluos.
(1) 2020-06-30 2
Kartas nuo karto pasigirsta kalbų apie būtinybę turėti specialų lėktuvą, kuris į oficialius susitikimus užsienyje skraidintų Lietuvos Respublikos Prezidentą ir Vyriausybės narius. Toks orlaivis suteiktų lankstumo, leistų aukštiems valstybės pareigūnams keliauti patogiai ir patikimai, tačiau kartu tai - prabanga. O gal ne? Kokiais lėktuvais skraido panašaus dydžio valstybių vadovai? Ir kiek kainuoja mažesni privatūs lėktuvai, kurie tiktų šiai užduočiai?
(0) 2020-06-29 2
Registruotas bagažas keliauja į tam skirtą skyrių. Priklausomai nuo lėktuvo, jis gali būti po salonu arba orlaivio gale. Tuo tarpu rankinį bagažą keleiviai nešasi į saloną ir deda į tam skirtas uždaromas lentynas virš sėdynių. Italijoje dabar ši tvarka keičiasi - lagaminų į tas lentynas dėti nebegalima.
(0) 2020-06-17 4
COVID-19 pakirpo sparnus daugeliui oro linijų. Ant žemės įstrigę keleiviniai lėktuvai kiekvieną dieną savo savininkams neša tik nuostolius. Tiesa, kai kurie susirado naują darbą - ėmė gabenti krovinius. Karantino režimas didžiojoje pasaulio dalyje eina į pabaigą, bet keleivių antplūdžio oro linijos nesitiki. Tai gal pavyks gabenti ir krovinius, ir keleivius? Ne, nepavyks.
(0) 2020-06-16 3
Keleivinė aviacija įgauna pagreitį ir po kelių stagnacijos mėnesių atveria vis daugiau naujų krypčių. Tiesa, kol pandemija nėra visiškai pasibaigusi, dalis keliautojų dar nerimauja, ar kelionė lėktuvu bus pakankamai saugi. Iš dalies tokias baimes formuoja mitai apie lėktuvų salonuose cirkuliuojantį orą. Iš tikrųjų, pasak Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) , dėl orlaiviuose nuolat filtruojamo ir tiekiamo šviežio oro bei saugumo priemonių, kurių imasi oro bendrovės, rizika užsikrėsti koronavirusu visiškai minimali.
(0) 2020-05-26 15
COVID-19 stipriai sumažino keleivių srautus. Oro linijos ir oro uostai stengiasi įtikinti žmones, kad keliauti yra saugu, tačiau prireiks šiek tiek laiko, kol lėktuvai vėl bus pilni. Tiesa, ne viskas sugrįš į buvusias vėžes - vieno kelionių atributo gali ir nebelikti.
(0) 2020-05-15 5
Danų gastroenterologas Jacobas Rosenbergas kartą iš Kopenhagos skrido į Tokiją. Skrydžio metu jis ėmė jausti, kad jam pučia vidurius. Gydytojas sumojo, kad tai galėjo sukelti ne maistas, o pats lėktuvas. Todėl jis pakvietė geriausius šios srities specialistus tai išsiaiškinti.
(0) 2020-05-13 1
Oro linijos nekantrauja vėl sulaukti didesnių keleivių srautų. COVID-19 pandemija ypač skaudžiai smogė komercinės civilinės aviacijos sektoriui. Tačiau kaip užtikrinti skrydžių saugumą? Įvairios oro linijos jau paskelbė naujus reikalavimus. Štai „Finnair“ lėktuvuose kartais bus imamasi kiek keistų priemonių.
(1) 2020-05-07 22
Nors aviacijos pramonė dar tik ruošiasi sugrįžimui prie įprasto darbo ritmo, inovacijos niekada nesustoja. Lėktuvų gamintojas „Airbus“ su biotechnologijų kompanija „Koniku“ sukūrė iš pažiūros paprastą prietaisą, kuris gali pagerinti civilinės aviacijos saugumą.
(0) 2020-04-29 3
Su laiku žmonės vėl ims skraidyti. Iš pradžių nedrąsiai, tačiau kuo toliau, tuo žmonės labiau išsivaduos nuo COVID-19 pandemijos paliktų baimių. Na, žinoma, tik po to, kai virusas nebekels tokios grėsmės. Tačiau oro linijos nori keleivius susigrąžinti greičiau. Štai vietinės Kinijos oro linijos „Air Changan“ siūlys keleiviams už papildomą kainą nustatyti naują socialinės distancijos ribą.
(0) 2020-04-21 7
COVID-19 pandemija sujaukė jūsų atostogų planus ir tai nėra gerai. Tačiau tai - tik menkas trukdis palyginti su tuo, ką patiria transporto pramonė. Net ir pasibaigus suvaržymams žmonės tikrai nepuls keliauti, todėl oro linijoms teks ieškoti kitų būtų užsidirbti ir išsilaikyti.
(0) 2020-03-02 -7
„De Havilland Canada Dash 8-400“ - tai regioninis turbopropelerinis dvimotoris lėktuvas, kokiu ir jūs tikriausiai esate skridę. Kadaise jį gamino „de Havilland Canada“ kompanija (1983-1992 m.), vėliau šį tipą gerokai patobulino „Bombardier“ (1992-2019 m.), o dabar jį gamina kitose rankose atgimusi „De Havilland Canada“. Pastaroji kompanija, beje, neseniai sugalvojo, kaip išspręsti vieną nemalonią „Dash 8“ problemą.
(3) 2020-02-21 19
Lėktuvai teršia aplinką. Jei keliautume traukiniais, aplinka būtų teršiama mažiau, bet ar tai realistiška? Kelionės lėktuvai yra tiesiog per daug patogios. Todėl dabar britų ir vokiečių mokslininkai siūlo kitą būdą kaip sumažinti komercinės aviacijos poveikį aplinkai. Jis, beje, sudomins ir sąmokslo teorijų mėgėjus.
(0) 2020-02-18 10
„Boeing 737 MAX“ neskraido jau beveik metus. Aviacijos priežiūros institucijos nusprendė uždrausti MAX keliones po dviejų tragiškų katastrofų. Tai įvyko dar 2019-ųjų kovą, tačiau aišku, kad MAX darbo imsis tik vasarą arba rudenį. Daug kas kartoja, jog tai - ypač naudinga „Airbus“, bet ar tikrai? „Airbus“ kartoja, kad naudos iš MAX problemų turi mažai.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos