Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Keleivių ir vairuotojų apsauga avarijų metu
 
 

Keleivių ir vairuotojų apsauga avarijų metu

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(2) 2021-01-05 15
Įsivaizduokite situaciją - keliaudami Indijoje nusprendžiate išsinuomoti automobilį. Agentūroje pamatote pažįstamą „Suzuki Swift“ ir apsidžiaugiate - Europoje populiarus automobilis atitinka mūsų standartus, todėl yra patogus ir saugus. Bet ar tikrai? „Global NCAP“ taip nemano - neturtingose šalyse parduodami nesaugūs automobiliai.
(3) 2020-12-09 12
Normalūs kiniški automobiliai, parduodami Azijoje, iš esmės yra laikomi saugiais, kaip tokią pačią įrangą turintys japoniški, amerikietiški ar europietiški automobiliai. Tačiau kiniški automobiliai, parduodami Afrikoje, tokie, kaip „Great Wall Steed 5“ pikapas, yra kita istorija. Visiškai neseniai vienas toks pasaulinių automobilių saugumo vertintojų „Global NCAP“ buvo įvertintas nuliu žvaigždučių už saugumą.
(5) 2020-11-12 43
Automobilių atšaukimų pasitaiko ne taip jau retai. Gamykliniai defektai privalo būti taisomi, kad kompanijos išvengtų didesnių teisinių ir finansinių problemų. Automobilius yra atšaukę visi didieji gamintojai - tai yra visiškai normalu. Tik naujausias „Volvo“ atšaukimas yra kiek keistas, nes JAV į techninio aptarnavimo centrus kviečiami senų S60 ir S80 savininkai.
(0) 2020-11-04 -3
Įprastas trijų taškų saugos diržas yra toks paprastas, efektyvus ir patogus, kad sunku įsivaizduoti, kaip jis galėtų būti pagerintas. Tačiau „Škoda“ sugalvojo. Visai paprastas patobulinimas patiks daugeliui vairuotojų ir keleivių.
(0) 2020-05-21 23
Nuo šiol kiekvieno naujo „Volvo“ automobilio maksimalus greitis bus ribojamas iki 180 km/val. Taip „Volvo Cars“ kompanija laikosi pernai duoto pažado pritaikyti tokį apribojimą, kurio nereglamentuoja įstatymai, tačiau kuris padės eismo įvykiuose išvengti sunkių sužeidimų ir aukų.
(0) 2020-05-13 8
Praeitą savaitę rašėme apie saugumo bandyme netikėtai apvirtusį „Jeep Wrangler“. JAV greitkelių eismo saugumo draudimo institutas (IIHS) atlieka daugybę bandymų, tačiau taip, kaip naujasis „Wrangler“, dar nebuvo apvirtęs joks bandomas automobilis. Dabar internete pasirodė ir gamintojo reakcija į tokį nesėkmingą saugumo bandymą.
(0) 2020-05-08 -2
JAV greitkelių eismo saugumo draudimo institutas (IIHS) atlieka automobilių saugumo bandymus. Ši organizacija išbandė šimtus, o gal ir tūkstančius naujų automobilių. Ir nei vienas iš jų nepasirodė taip keistai kaip „Jeep Wrangler“.
(0) 2020-04-27 4
„Hyundai“ kuria naują ypatingą oro pagalvę. Na, ne tokią jau ypatingą, bet ji bus montuojama kiek neįprastoje vietoje.
(7) 2019-10-10 11
Automobilio avarija ir sprogimas - skamba kaip siaubingo eismo įvykio receptas. Tačiau tie mažyčiai kontroliuojami sprogimai ne pakenks, o padės pagerinti elektromobilių saugumą.
(0) 2019-08-29 2
„Ford“ yra vienas iš didžiųjų automobilių gamintojų, todėl nieko nestebina faktas, kad ši kompanija nuolat pildo įvairių išradimų patentus. Tačiau vienas iš naujausių „Ford“ išradimų yra kiek neįprastas - tai yra naujoviška oro pagalvė, skirta visureigiams be durelių.
(0) 2019-06-06 10
Visame pasaulyje garsi automobilių komponentų gamintoja ZF, labiausiai žinoma dėl žurnalistų mėgstamiausių automatinių transmisijų, pristatė naują technologiją - išorinę šoninę saugos pagalvę automobiliams. Dabar galėsite sankryžose net nesidairyti - kiti automobiliai nuo jūsų atšoks kaip stalo teniso kamuoliukai.
(2) 2019-05-05 7
Nors šią paprastą saugaus eismo taisyklę primena ne tik ekspertai, bet ir patys vairuotojai, vis dar gajus požiūris, kad sėdint automobilio gale saugos diržo segtis nereikia. Kelių policijos pareigūnai taip pat gūžčioja pečiais – per metus tų, kurie nesupranta, jog nesegimas diržas gali baigtis tragiškomis pasekmėmis, suskaičiavo tūkstančius.
(0) 2019-03-15 32
Jei oro pagalvės yra tikrai būtinos saugiam automobiliui, kodėl jų neturi lenktyninės mašinos? Juk tikimybė patekti į avariją lenktynėse yra kur kas didesnė, o ir greitis yra nepalyginamas su tuo, ką pasiekiame gatvėse. Tarptautinė automobilių federacija nereikalauja, kad lenktyniniuose automobiliuose būtų oro pagalvės, bet ar žinote, kodėl?
(0) 2019-01-03 8
Elektroninės automobilių saugumo sistemos yra nuostabūs išradimai. Jos gali užkirsti kelią autoįvykiui ir taip apsaugoti jus ir jūsų turtą nuo galimos žalos. Tačiau kartais atrodo, kad kai kurie automobiliai per daug kišasi į vairuotojo darbą. Tik pažvelkite, ką daro „Volvo XC40“.
(0) 2018-11-26 21
Skandinavijos šalyse į automobilius, importuotus iš Lietuvos, žiūrima ypač įtariai, ir ne be pagrindo. Švedijos pareigūnai ėmėsi didelio tyrimo ir išaiškino schemą, kaip iš JAV ar Didžiosios Britanijos atgabentos šiukšlės netikėtai mūsų šalyje pavirsta važiuojančiomis transporto priemonėmis ir yra išgabenamos į Skandinavijos šalis, o jas įsigiję pirkėjai nė neįtaria, kad važinėja metaliniuose karstuose.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos