Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Keliai ir jų priežiūra
 
 

Keliai ir jų priežiūra

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(5) 2019-07-11 8
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ir Susisiekimo ministerija žiniasklaidai pristatė mobilią kelių laboratoriją. Jos kaina siekia 800 tūkst. eurų, bet pristatyme dalyvavusių LAKDvadovo Vitalijaus Andrejevo ir susisiekimo ministro Roko Masiulio teigimu, tokia investicija tikrai atsipirks.
(0) 2019-06-27 8
Karščio banga visa jėga smogė Europai. Karštis Vokietijoje vietomis pasiekė beveik 40 laipsnių Celsijaus, o kai kur termometrai net perkopė šią ribą. Žmonėms ir gyvūnams tai - tikra kančia. O dabar iš kai kurių vokiečių buvo atimtas ir vienas malonus dalykas - greitis.
(0) 2019-06-22 1
Birželio pradžioje Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) inicijavo naują viešąjį pirkimą ir rengiasi įsigyti 100 naujų vidutinio greičio matuoklių. Kitaip tariant, Lietuvoje atsiras dar 50 greičio ruožų, kuriuose bus stebimas vidutinis greitis. Tačiau matuokliai galės kur kas daugiau nei vien stebėti greitį.
(18) 2019-06-15 0
Viešųjų pirkimų puslapyje Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė, kad dar 50-tyje Lietuvos kelių ruožų įrengs vidutinio greičio (sektorinius) matuoklius. Jie turės veikti 24 val. 365 d. per metus ir būti atsparūs korozijai ir net žaibo išlydžiams.
(3) 2019-05-24 42
Puikiai žinomas Vokietijos greitkelio (autobano) ruožas tik ką gavo aukštųjų technologijų atnaujinimą. Jame atsirado oro linijos, kurios galės energija pamaitinti hibridinius sunkvežimius.
(12) 2019-05-17 9
Vidutinio greičio matuokliai šiemet per keturis mėnesius užfiksavo 37 tūkst. 193 Kelių eismo taisyklių pažeidimus, BNS informavo Kelių policijos atstovė Marija Kazanovič.
(2) 2019-05-07 6
Ar pastebėjote, kad vis labiau populiarėja žiedinės sankryžos? Kodėl? Kadangi jos turi aiškių pranašumą – yra saugesnės, sukelia mažiau eismo spūsčių, jų išlaikymas yra pigesnis, jos atrodo patraukliau ir yra draugiškesnės gamtai.
(7) 2019-04-30 3
Vairuotojai Baltijos šalyse su lietumi yra susipažinę geriau nei daugelis jų kolegų kitose valstybėse – statistiškai šiame regione pusė dienų yra lietingos. Tačiau vos stipriau palijus, didžiųjų miestų gatvės užsikemša – eismas sulėtėja, avarinių situacijų skaičius išauga. Kodėl taip nutinka? Vairuotojai po slidžių žiemos patirčių pernelyg atsipalaiduoja ir pamiršta, jog saulei šviečiant vairuoti reikia ne ką mažiau atsargiai. Eismo specialistų manymu, įtakos tam turi daugiau nei viena priežastis.
(10) 2019-04-24 53
Pavasaris yra puikus metų laikas – šiltėja oras, daugiau saulės spindulių, bunda gamta. Tačiau jis atneša ir ne itin malonų reiškinį – pilnas gatves ir šaligatvius duobių. Jos dygsta, kaip grybai po lietaus ir to kaltininkas yra akivaizdus – šaltuoju metų laiku ant kelių dangos paskleista druska. Kalcio chloridas reaguoja su dangoje esančiu kalcio hidroksidu ir taip atsiranda kalcio oksichloridas. Jis dar yra žinomas, kaip „CAOXY“. Ši medžiaga plečiasi betone ir todėl jis įtrūksta, tačiau mokslininkai teigia, kad bakterijos gali padėti išspręsti šią problemą.
(2) 2019-04-04 30
Dengti mediniai tiltai atrodo išties gražiai. Ar galite įsivaizduoti save saulėtą dieną kabrioletu lekiantį per tokį tiltą, kai kitoje pusėje kraštovaizdis dar gražesnis? Tačiau kodėl kai kurie tiltai yra uždengti, o kiti - ne?
(3) 2019-04-01 -3
Lietuvos automobilių kelių direkcija netrukus pateiks ilgametį investicijų į šalies kelius planą, sako susisiekimo viceministras.
(0) 2019-03-25 7
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) paskelbė, kad vietoje buvusių 139 stacionarių radarų įrengs dvigubai mažiau – tik 70, tačiau kiekybę esą atsvers kokybė – jie fiksuos ne tik greitį.
(0) 2019-03-01 1
Nors šiandien džiūgaujame jau artėjančiu pavasariu, sinoptikų statistika byloja, kad plikledžio išdaigų dar galima sulaukti ir praėjus kalendorinei žiemai. Tuomet Lietuva susiduria su įprastomis problemomis: slidžiais keliais, avarijomis, traumomis ir pasipiktinimu apie kelininkų darbą. Slidūs paviršiai dažniausiai barstomi druska, bet pasigirsta argumentų, jog ši gadina dangą, tiltų konstrukcijas, automobilių kėbulo dalis ar avalynę, užteršia gruntinius vandenis. Kelininkai ginasi, esą visame pasaulyje pagrindinė naudojama priemonė yra natrio arba kalcio chloridai, kuriems alternatyvų rasti neįmanoma dėl ribotų išteklių ir mūsų klimato sąlygų. Ar tikrai nėra kitų sprendimų?
(4) 2019-02-22 9
Sausį pasigirdo siūlymai įvesti maksimalų leistiną greitį Vokietijos autobanuose. Manoma, kad iki 120 km/val. apribotas maksimalus greitis leistų sumažinti transporto išskiriamą CO2 taršą. Tačiau tuo pat metu JAV girdimi pasiūlymai atsisakyti greičio ribojimų dėl to paties tikslo - siekiant sumažinti automobilių taršą. Kaip tas pats tikslas gali paskatinti du visiškai skirtingus sprendimus?
(2) 2019-02-18 5
Prieš beveik 50 metų atidarytas greitkelis Vilnius–Kaunas ruošiasi naujam etapui – jau kitąmet planuojama jam suteikti automagistralės statusą. Šiemet turėtų prasidėti paskutiniai parengiamieji darbai, kuriuos įgyvendinus vairuotojai galės važiuoti ir greičiau, ir saugiau.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos