Kelių atitvarai, greičio salelės
Žymės vieta žymių medyje:
|
||||
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
|
||||
|
||||


Pietų Korėjos kompanijos inžinieriai sugalvojo įdomų būdą, kaip patobulinti kelių atitvarus. Šie pateikimai ne tik suteikia akiai malonų estetinį vaizdą, bet ir padeda išsaugoti gyvybes avarijos atveju.


Šį saugaus atitvaro funkciją atliekantį prietaisą „Road Roller System“ sukūrė Pietų Korėjos įmonė „ETI Co Ltd.“. Tai padės nuo kelio nulėkusiam ar benulekiančiam automobiliui į jį sugrįžti ir išvengti kraupių pasekmių.


„Jei pradėjai lenkimą per punktyrą, gali baigti per ištisinę“, „Tu ką, nežinai, lėtaeigį transportą lenkti galima visada“, „Jei sankryžą užblokuoja priešais važiuojanti ir sukti sumąsčiusi mašina, tiesiog persirikiuoji“, – tokių replikų ir diskusijų pilni vairuotojų forumai. O kaip iš tikrųjų – galima ar ne kirsti ištisines eismo ženklinimo juostas?


Siekiant riboti automobilių greitį Kaune pradėtos rengti iki šiol nematytos kvadratinės greičio mažinimo salelės. Ateityje jų atsiras dar trijose gatvėse.


Praėjusį penktadienį iki pat pavakarės buvo uždaryta magistralė A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda 146 kilometre, kur naktį susidūrė 4 sunkvežimiai. Transporto specialisto Saugirdo Pukalsko teigimu, tokių skaudžių avarijų priežastys – ne tik neatsargus vairavimas, bet ir atitvarų kokybė.