Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Kelių eismo taisyklės
 
 

Kelių eismo taisyklės

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-11-20 7
Oficiali statistika rodo, kad per pastarąjį dešimtmetį Lietuvoje eismo įvykiuose kasmet nukenčia apie 3 tūkst. žmonių. Dažniausia priežastis – saugaus greičio nepasirinkimas ar leistino greičio viršijimas. Siekdama atkreipti visuomenės dėmesį į vairavimo kultūros gerinimo būtinybę, bendrovė „CityBee“ drauge su Lietuvos kelių policijos tarnyba penktadienį Vilniuje atidarė „Kvailumo muziejų“.
(2) 2021-10-13 14
Apie vairuotojo pažymėjimą svajoja dauguma paauglių: kuria planus, kaip sės prie automobilio vairo ir leisis į kelionę po platųjį pasaulį. Deja, kai kurių šalių gyventojams ši svajonė yra kur kas sunkiau pasiekiama, nei galima pagalvoti. Sukti egzaminai ir didžiulis informacijos, kurią reikia išmokti, kiekis priverčia kaip reikiant pasistengti.
(10) 2021-09-30 17
Maksimalus leistinas greitis domina ne tik dėl to, kad nenorime gauti baudų už jo viršijimą, bet ir dėl to, kad norime keliauti greitai ir patogiai. Net ir pigesni, ne tokie galingi kasdieniai automobiliai gali saugiai važiuoti pakankamai greitai - jų spidometrų rodyklės be jokio vargo peržengia draudžiamuosiuose kelio ženkluose nurodytus skaičius. Tai kodėl maksimalus leistinas greitis greitkeliuose nėra didinamas? Kodėl anksčiau stebėtas progresas sustojo? Ir kaip apskritai nustatomas maksimalus leistinas greitis?
(25) 2021-06-03 -1
Dabar geras oras ir laukuose nemažai traktorių. Gaila, bet kartais jų vairuotojai būna neblaivūs. Tačiau kaskart, kai laukuose pričiumpamas neblaivus vairuotojas, socialinių tinklų grupėse matomas pasipiktinimas - juk tie traktoriai viešame eisme nedalyvauja!
(4) 2021-05-01 24
Ketvirtadienį Seime buvo pritarta Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimams, numatantiems, kad vairuotojai, jau turintys teisę vairuoti B kategorijos transporto priemones (lengvuosius automobilius), galėtų be teorijos papildomų egzaminų ir mokymų sėsti ant lengvųjų motociklų.
(4) 2021-04-27 7
Esame įpratę kai kuriose sankryžose matyti STOP ženklus, tačiau Prancūzijos sostinėje jų tiesiog nėra. Kaip tada didmiestyje susitvarkoma su transporto eismu?
(34) 2021-04-18 75
Ketvirtadienį rytinio Seimo posėdžio metu buvo svarstomas pasiūlymas vairuotojams, turintiems B kategorijos vairuotojo pažymėjimą, leisti vairuoti ir lengvuosius motociklus. Tačiau parlamentarai įsivėlė į aštrias diskusijas, mat pirminis pasiūlymas – leisti sėsti ant motociklo nuo 24 metų amžiaus ir turint 2 metų stažą be jokių papildomų mokymų – pavirto į leidimą vairuoti lengvuosius motociklus tiems, kurie yra ne jaunesni nei 25-erių, turi 5 metų vairavimo stažą ir yra baigę papildomos teorijos ir praktinio vairavimo mokymus.
(0) 2021-04-17 11
Diskusija, ar vertėtų leisti vairuotojams, turintiems B kategorijos vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti lengvuosius automobilius, leisti vairuoti ir A1 kategorijos motociklus, pasiekė Seimą. Ketvirtadienį parlamentarai bandydami nuspręsti, ar reikėtų leisti automobilių vairuotojams sėsti ir ant lengvųjų motociklų, nesutarė, kokiomis sąlygomis tą reikėtų padaryti. Užkliuvo ir siūlomas amžius, ir siūlymas baigti papildomus kursus.
(0) 2021-03-31 6
Floridoje policija sustabdė „Tesla Model Y“, kuris važiavo ne ta kelio puse. Pažvelgę į vidų policininkai nustebo - vairuotojo vietoje nieko nebuvo. Viena mergina sėdėjo priekyje keleivio vietoje, antroji - ant galinės sėdynės. Keleivių vietose įsitaisiusios paauglės teigė, kad automobilis važiavo pats.
(0) 2020-11-26 -11
Nors Lietuvoje ir leidžiama sėsti už vairo, kai alkoholio kiekis kraujyje neviršija 0,4 promilės, specialistai sako, kad net ir mažiausias kiekis gali būti pražūtingas. Pasak Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės gydytojos klinikinės toksikologės Gabijos Mikulevičienės, alkoholis sumažina kritiškumą savo būklei, o dėl to galime pervertinti savo vairavimo įgūdžių galimybes.
(18) 2020-11-24 28
Vokietija garsėja daug kuo. Vienas iš tų dalykų – ypatingai geras greitkelių tinklas, kuriame yra daug atkarpų, kuriose neribojamas automobilių greitis. Anksčiau tokių greitkelių buvo ir Šveicarijoje, ir Austrijoje. Tačiau prieš 47 metus Europa sulėtėjo ir tik Vokietija vėliau vėl padidino greitį.
(0) 2020-11-16 -3
Vairavimo egzaminui išlaikyti reikia įrodyti, kad mokate gerai vairuoti. Egzaminai sunkėja, atsiranda reikalavimų, o norintieji gauti vairuotoją pažymėjimą, turi paplušėti. Tačiau esmė lieka ta pati – egzaminuojamas asmuo turi mokėti pakankamai gerai vairuoti, kad jam būtų galima leisti važinėti viešuose keliuose. Tačiau Siera Leonėje (Afrika) norint gauti vairuotojo pažymėjimą, reikia žaisti stalo žaidimą – ar bent jau tokia tvarka galiojo prieš kelerius metus.
(0) 2020-10-06 0
Pasaulyje yra daug keistų taisyklių ir įstatymų, kurie mums gali atrodyti tiesiog absurdiški. Štai Prancūzijoje vairuotojai privalo turėti savo alkotesterius. Kodėl?
(1) 2020-09-10 -1
Visuomenę sudrebinę lazeriniai mobilieji matuokliai, vadinamieji trikojai, pažeidėjus didmiesčiuose gaudo vieną po kito. Vien per šiuos metus sostinėje trikojai jau spėjo sumedžioti beveik 70 tūkst. greičio viršytojų, Kaune – net daugiau kaip 90 tūkst. Policijos pareigūnai atskleidė gatves, kuriose lakstoma bene dažniausiai.
(7) 2020-09-05 30
Vos pasirodžius viešuose keliuose savaeigiams ekipažams, prasidėjo jų judėjimo greičio ribojimai dėl keliamo pavojaus kitiems eismo dalyviams ir pėstiesiems. Pirmuoju greitį ribojančiu įstatymu laikomas 1865 metais Anglijos Karalystėje priimtas aktas – „Red Flag Act“.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos