Kelių priežiūros ir plėtros tendencijos
Žymės vieta žymių medyje:
|
||||
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
|
||||
|
||||


Pastaraisiais metais Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose atsirado daug skiriamųjų salelių. Tai viena iš dažniausiai šiuo metu taikomų inžinerinių eismo saugumo priemonių, kurią taikyti paskatino geri pavyzdžiai pažangiose Europos valstybėse. Skiriamosios salelės dažniausiai įrengiamos, ten, kur dėl eismo įvykių pavojaus svarbu važiuoti mažesniu greičiu.


Pabandykite įsivaizduoti, kuomet ankstyvą rytą besimėgaudami saulės spinduliais ir karšta kava… esate priversti klausytis greitkelio triukšmo, nors jūsų namas nuo šios eismo arterijos yra nutolęs per visą puskilometrį. Pasak Londono universiteto koledžo (Jungtinė Karalystė) atstovo Niko Ovendeno (Nick Ovenden), tokia situacija labai reali, jeigu susidaro tinkamos temperatūros ir vėjo sąlygos.


Lietuva yra arčiau Vakarų Europos nei Baltijos šalys kaimynės, todėl jai labiau rūpi ir ta kryptimi vedantys keliai. Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis portalui veidas.lt sutiko papasakoti apie planuojamus ir statomus kelius, geležinkelio vėžes ir uostus, kartu pasidalijo prognozėmis, kaip Lietuvos transporto sistema atrodys 2020 m.


Rugpjūčio 31 d. Lenkijoje atidaryta trečioji ir paskutinė Vroclavo aplinkkelio dalis. Dabar vairuotojai gali kirsti Odros upę naujuoju tiltu.