Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Kelių priežiūros ir plėtros tendencijos
 
 

Kelių priežiūros ir plėtros tendencijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(13) 2016-07-29 106
Visiems keliams ar gatvėms – o ypač toms, kuriose eismas labai intensyvus – anksčiau ar vėliau reikia remonto. Kai ateina metas jas perasfaltuoti, iškyla dilema – gatvę asfaltuoti po vieną eismo juostą ar išsyk visas eismo juostas? Maskvoje nufilmuota unikali operacija: viena intensyviausių eismo arterijų – Tverskojos gatvė – buvo uždaryta tik vienai dienai. Tačiau ją iš pagrindų atnaujino ir 8 tūkst. tonų asfalto sulygino... daugiau kaip 300 plentvolių ir kitos kelių tiesimo technikos vienetų.
(40) 2014-08-22 73
Ar jūsų nesiutina amžinai prasmegę kanalizacijos šulinių dangčiai Lietuvos gatvėse, nuolatinis pakabos daužymas į juos ir slalomo apšilimo pratimus primenantis mėginimas tarp jų išlaviruoti? Daugeliui lietuvių atrodo, kad tai – nepataisomas sovietinis reliktas, su kuriuo reikia paprasčiausiai susitaikyti ir nekreipti į tai dėmesio. Verčiau tą dėmesį sutelkti į didžiąsias duobes. Ir pėsčiuosius. Tačiau vokiečiai apie tai turi visai kitą nuomonę.
(2) 2012-12-05 9
Sostinės Vakarinio aplinkkelio antrame etape jau atlikta beveik 60 proc. visų darbų, juos planuojama baigti 2014 m. pradžioje. Įpusėjusias Vakarinio aplinkkelio antro etapo statybas šiandien apžiūrėjo susisiekimo ministras Eligijus Masiulis ir Vilniaus meras Artūras Zuokas.
(9) 2016-09-09 20
Vairavimas yra viena iš pavojingiausių kasdieninių užsiėmimų. Manevravimas, staigūs posūkiai – tokie veiksmai smarkiai padidina nelaimingų atsitikimų tikimybę, tačiau Floridos (JAV) valdžia teigia radusi puikų būdą padaryti intensyvų eismą saugesniu.
(33) 2017-03-21 56
<em>Švedijos kompanija Edeva sukūrė neįprastos konstrukcijos dirbtinį kelio nelygumą: jis ne išsikiša virš kelio, o atvirkščiai &mdash; nusileidžia į jį. Bet tik tada, kai reikia!
(12) 2013-04-21 1
Pašaipos, kad duobėtos Kauno gatvės primena Marso kanjonus, greitai gali prarasti taikinį. Nuo pirmadienio masiškai dirbti pradėję kelininkai per mėnesį žada užlopyti visas pagrindinėse gatvėse atsivėrusias duobes.
(5) 2017-01-12 55
Vieną dieną jūs gyvenate mažame miestelyje Vakarų Australijoje, kitą dieną jūs jau tapote interneto sensacija, nes apie jūsų miestelį „Facebook“ pradėjo plisti vaizdo įrašas, jau sulaukęs milijonų peržiūrų.
(2) 2019-11-22 36
Šią savaitę Amalių geležinkelio pervažą kirto paskutiniai automobiliai. Už kelių šimtų metrų atidarytas vienas iš dviejų automobiliams skirtų tunelių sujungė R. Kalantos ir Chemijos gatves. Nors baigiamieji darbai tęsis iki gruodžio mėnesio vidurio, tikimasi, kad vairuotojai galės pamiršti prie pervažos nusidriekdavusias ilgas eiles.
(8) 2016-08-03 38
Yra ten ko pasimokyti ir mūsų kelininkams. O kai kuriuos sprendimus drąsiai būtų galima taikyti ir Mirties keliu pramintoje Via Baltikoje. Beje, ir skristi į Australiją "tobulinimosi komandiruočių" – jokio reikalo. Šiais laikais to galima pasimokyti nuotoliniu būdu. O vairuotojams - su nepiktu pavydu pasigėrėti.
(0) 2017-05-27 82
Tris kartus griežtėja reikalavimai kelių tiesimui, tai numato gegužę įsigaliojęs valstybinės reikšmės kelių kokybės kontrolės standartas, tad kompromisų ir piktnaudžiavimo šiame sektoriuje daugiau nebebus, pareiškė susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
(17) 2016-12-13 37
Mirties keliu vadinamą „Via Baltica“ magistralę per artimiausius penkerius metus Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) tikisi paversti ekonominio klestėjimo simboliu. Tačiau pasiekti šį tikslą nebus lengva, o kliūčių dar liko nemažai.
(3) 2018-03-23 20
Šiaurinė gatvė Vilniuje planuojama jau ne vieną dešimtmetį, net šiaurinėje miesto dalyje esantys miegamieji rajonai statyti taip, kad gatvei liktų vietos.
(4) 2019-08-26 28
Jambulingamo gatvė, esanti Čenajaus mieste, Indijoje, yra vietinė legenda. Ši gatvė yra vadinama Deguto keliu ir nuo 2002 metų atlaikė didžiulį potvynį, keletą liūčių sezonų, atsinaujinančias karščio bangas bei nuolatinį automobilių, sunkvežimių ir rikšų srautą.
(8) 2018-12-04 45
Lietuvoje per metus net 177 dienas sulaukiame kritulių. Lietus apsunkina vairavimo sąlygas – ne tik pablogėja matomumas, bet smarkiai lyjant horizontaliojo ženklinimo juostos tampa sunkiai įžiūrimos. Siekiant padidinti eismo saugumą kai kuriose šalyse pradėtas naudoti taškinis (angl. Dot Line) ženklinimas. Šiemet pirmą kartą šis ženklinimo būdas išbandytas ir Lietuvoje.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos