Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Kelių priežiūros ir plėtros tendencijos
 
 

Kelių priežiūros ir plėtros tendencijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(40) 2014-08-22 73
Ar jūsų nesiutina amžinai prasmegę kanalizacijos šulinių dangčiai Lietuvos gatvėse, nuolatinis pakabos daužymas į juos ir slalomo apšilimo pratimus primenantis mėginimas tarp jų išlaviruoti? Daugeliui lietuvių atrodo, kad tai – nepataisomas sovietinis reliktas, su kuriuo reikia paprasčiausiai susitaikyti ir nekreipti į tai dėmesio. Verčiau tą dėmesį sutelkti į didžiąsias duobes. Ir pėsčiuosius. Tačiau vokiečiai apie tai turi visai kitą nuomonę.
(33) 2017-03-21 56
<em>Švedijos kompanija Edeva sukūrė neįprastos konstrukcijos dirbtinį kelio nelygumą: jis ne išsikiša virš kelio, o atvirkščiai &mdash; nusileidžia į jį. Bet tik tada, kai reikia!
(17) 2016-12-13 37
Mirties keliu vadinamą „Via Baltica“ magistralę per artimiausius penkerius metus Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) tikisi paversti ekonominio klestėjimo simboliu. Tačiau pasiekti šį tikslą nebus lengva, o kliūčių dar liko nemažai.
(13) 2016-07-29 106
Visiems keliams ar gatvėms – o ypač toms, kuriose eismas labai intensyvus – anksčiau ar vėliau reikia remonto. Kai ateina metas jas perasfaltuoti, iškyla dilema – gatvę asfaltuoti po vieną eismo juostą ar išsyk visas eismo juostas? Maskvoje nufilmuota unikali operacija: viena intensyviausių eismo arterijų – Tverskojos gatvė – buvo uždaryta tik vienai dienai. Tačiau ją iš pagrindų atnaujino ir 8 tūkst. tonų asfalto sulygino... daugiau kaip 300 plentvolių ir kitos kelių tiesimo technikos vienetų.
(12) 2013-04-21 1
Pašaipos, kad duobėtos Kauno gatvės primena Marso kanjonus, greitai gali prarasti taikinį. Nuo pirmadienio masiškai dirbti pradėję kelininkai per mėnesį žada užlopyti visas pagrindinėse gatvėse atsivėrusias duobes.
(12) 2019-08-19 83
Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos tęsiamas kelių kokybės auditas atskleidžia vis naujas kai kurių rangovų piktnaudžiavimo detales.
(12) 2014-04-09 0
Kelininkai susirūpinę: jeigu per artimiausius kelerius metus finansavimas kelių priežiūrai nedidės, gera dangų būklė esą liks tik prisiminimuose ir dejuos tada ne tik kelininkai, bet ir vair
(11) 2014-05-02 0
Europos aplinkos agentūros duomenimis, beveik pusė Europos Sąjungos miestų gyventojų kenčia nuo per didelio triukšmo. Kaip vienas didžiausių jo šaltinių išskiriamas kelių, geležinkelių ir oro transportas. Spręsdami šią problemą Lietuvoje Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) mokslininkai sumodeliavo mūsų šalies klimato sąlygoms pritaikytą tyliąją asfalto dangą, kuri leistų sumažinti triukšmo lygį 2–4 decibelais, o tai turėtų pastebimai pagerinti žmonių gyvenimo kokybę.
(10) 2011-07-29 0
Pastaraisiais metais Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose atsirado daug skiriamųjų salelių. Tai viena iš dažniausiai šiuo metu taikomų inžinerinių eismo saugumo priemonių, kurią taikyti paskatino geri pavyzdžiai pažangiose Europos valstybėse. Skiriamosios salelės dažniausiai įrengiamos, ten, kur dėl eismo įvykių pavojaus svarbu važiuoti mažesniu greičiu.
(10) 2014-05-09 10
Po keliolikos metų gatvėse galėsime išvysti pirmus skraidančius automobilius, o po pusės amžiaus dėl tokių transporto priemonių plėtros keliai nebebus reikalingi.
(10) 2013-02-08 -2
Atlikę chemikalų, kuriais barstomos Maskvos gatvės žiemą, tyrimą, aktyvistai paskelbė, kad juose rasta toksiškų ir net radioaktyvių elementų. Miesto valdžia tokius kaltinimus neigia.
(9) 2016-07-14 17
Gal prisimenate prieš porą metų finansavimo platformoje „Indiegogo“ išpopuliarėjusį „Saulės kelio“ projektą? Jis sulaukė daug dėmesio visame pasaulyje, nes pasiūlė saulės energijos kolektoriais dengto kelio idėją. Šis sumanymas pritraukė daugiau nei 2,2 mln. dolerių finansavimą, ir, regis, viena valstybė ruošiasi jį paversti realybe.
(9) 2016-03-21 37
Prancūzijos vyriausybė neseniai paskelbė ketinanti tiesti 1 000 km ilgio kelią iš saulės elementų, kurie elektros energija aprūpins 5 milijonų gyventojų.
(9) 2016-09-09 20
Vairavimas yra viena iš pavojingiausių kasdieninių užsiėmimų. Manevravimas, staigūs posūkiai – tokie veiksmai smarkiai padidina nelaimingų atsitikimų tikimybę, tačiau Floridos (JAV) valdžia teigia radusi puikų būdą padaryti intensyvų eismą saugesniu.
(8) 2018-12-04 45
Lietuvoje per metus net 177 dienas sulaukiame kritulių. Lietus apsunkina vairavimo sąlygas – ne tik pablogėja matomumas, bet smarkiai lyjant horizontaliojo ženklinimo juostos tampa sunkiai įžiūrimos. Siekiant padidinti eismo saugumą kai kuriose šalyse pradėtas naudoti taškinis (angl. Dot Line) ženklinimas. Šiemet pirmą kartą šis ženklinimo būdas išbandytas ir Lietuvoje.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos