Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Konteinervežiai
 
 

Konteinervežiai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(15) 2019-11-12 4
Jei vairuojate, visada sekate kelio ženklus, ypatingą dėmesį kreipdami į greičio ribojimus. Laivybai taikomi savi standartai, bet gal reikėtų taikyti griežtesnius greičio ribojimus? Jungtinių Tautų Organizacija tai jau svarsto.
(0) 2019-01-31 7
Absoliuti dauguma konteinerinių laivų turi plokščius galus. Laivo priekis yra toks, kokį ir esame įpratę matyti - šiek tiek smailas, užapvalintas ir aptakus, o galas - visiškai plokščias. Kodėl taip yra? Juk kitų tipų laivai ne visada yra plokšti.
(0) 2019-01-29 30
Praeitų metų rugpjūtį prie Mianmaro krantų žvejai netikėtai aptiko 177 metrų ilgio konteinerių laivą „Sam Ratulangi PB 1600“. Paaiškėjo, kad viduje nieko nėra ir pats laivas jau nebėra naudojamas. Tokio dydžio dreifuojantis laivas galėtų kelti pavojų žmonėms ir gamtai, bet ar pasaulio vandenynuose yra daug apleistų laivų?
(9) 2019-01-03 54
Piratai tebėra ir šiuolaikinio pasaulio problema. Jie dažniausiai puola prie Somalio krantų, tačiau ir toliau plaukiojantys krovininiai laivai nėra saugūs. Kodėl šių laivų įgulos neturi ginklų? Kokiomis priemonėmis laivai gali apsiginti nuo piratų?
(4) 2019-01-01 25
Daug didžiųjų karinių laivų turi branduolinius reaktorius. Tai jiems suteikia lankstumo - kuro įprastai pakanka dešimtmečiui, o veikimo sąnaudos yra žemesnės nei naudojant įprastus dyzelinius variklius. Branduolinis reaktorius taip pat yra ne toks žalingas aplinkai, nes neišmeta anglies dvideginio, azoto oksidų ir kitų dujų. Tai kodėl branduolinių reaktorių nenaudoja didieji krovininiai laivai? Juk per kelis dešimtmečius toks reaktorius atsipirktų?
(8) 2018-12-26 42
Pasaulis visomis išgalėmis stengiasi pažaboti žalingas emisijas. Tačiau dažnai tai atsiliepia paprastiems vairuotojams. Su dyzeliniu automobiliu greitai bus sunku patekti į kai kurių miestų centrus, o ir didesni mokesčiai taršiems automobiliams vis sugrįžta ant diskusijų stalo. Kaip kontrargumentas dažnai pateikiamas faktas, kad automobilių emisijų mažinimas pasauliui nepadės - juk laivai teršia labiau, bet ar tai tiesa?
(0) 2018-11-29 17
Konteineriniuose laivuose - tūkstančiai konteinerių. Tai - pasaulinės prekybos stuburas, tačiau šiems laivams tenka plaukioti ir ne pačiomis geriausiomis sąlygomis. Jei toks laivas patektų į bėdą, ar įgula imtųsi į vandenį mesti konteinerius? Kas paskui sumokėtų už prarastą krovinį - draudimo bendrovė, laivo savininkas ar krovinio savininkas tiesiog patirtų nuostolį? Iš tiesų nei vienas iš šių atsakymų nėra teisingas.
(0) 2018-10-24 11
Konteineriniai laivai yra tai, kas iš tikrųjų judina pasaulį. Jais nuolat keliauja daugybė produktų nuo maisto iki kompiuterių. Ši transporto priemonė yra vienas iš būtinų pasaulinės ekonomikos veiksnių, tačiau kartu šie laivai yra tiesiog transporto priemonės, kurias reikia valdyti. Bet kiek uždirba šių laivų kapitonai?
(0) 2018-09-24 19
Laivai audrų vengia. Jų krovinys yra brangus, įgula - neišmatuojamai vertinga, o laikas - apskaičiuotas. Audros yra prognozuojamos, todėl jų dažniausiai galima išvengti šiek tiek pakeitus maršrutą. O kas jei to padaryti nepavyksta? Ar dideliam laivui saugiau likti jūroje ar geriau jau slėptis uoste?
(0) 2018-08-24 32
Jei pažvelgtumėte į vidutinio dydžio konteinerinius laivus, pastebėtumėte, kad jų kapitono tiltelis yra pačiame laivo gale. Atrodo, taip turėtų būti sunkiau apžvelgti laivą ir jį valdyti, tačiau tai - labai dažnas konstrukcinis sprendimas, matomas ir tanklaiviuose. Tuo tarpu beveik visi kruiziniai laivai turi priekyje pastatytą kapitono tiltelį. Kodėl taip yra?
(0) 2018-08-22 15
Jūriniai konteineriai - tai dažniausiai 6,1-12,2 metrų ilgio plieninės dėžės. Jos yra atsparios vandeniui, labai tvirtos ir ilgaamžės. Juose keliauja didžioji dalis pasaulio prekių, tačiau ateina laikas, kai šie konteineriai tampa nebetinkamais logistikos sektoriui. Kodėl tada jie visi nėra perdirbami į pastatus?
(2) 2018-08-09 17
Jei kada vaikštinėsite netoli uosto, išgirsite labai garsų laivų garsinį signalą. Jei būsite netoli, jo garsumas gali priblokšti. Dar gali pasirodyti keista ir tai, kad laivai šiuos signalus kartais naudoja net tada, kai priešais juos nieko nėra. Tai kam jie skirti?
(26) 2018-07-21 3
Pasaulio rinkos laukia permainos. Ekonomistai gąsdina nafta už 400 dolerių.
(3) 2018-07-16 45
Konteineriniai krovininiai laivai yra didžiulės mašinos, kurios judina pasaulį. Be jų neįsivaizduojama globali ekonomika ir nemokamas daiktų pristatymas. Didieji konteineriniai laivai nuolat dirba, plaukiodami su gerokai virš korpuso iškilusiais konteinerių bokštais. Bet ar nebūna taip, kad pakilusios bangos kokį konteinerį nublokštų į jūrą?
(0) 2018-07-05 22
Karas verčia griebtis pačių netikėčiausių priemonių, kad tik konfliktą pavyktų laimėti. Resursai būna perskirstomi visiškai kitaip, prioritetą teikiant karo reikalams. Tačiau ir taip karo pramonė dažnai nespėja gaminti reikalingų ginklų. O gal galima reikalus paspartinti? Pavyzdžiui, ar konteinerinį laivą galima paversti lėktuvnešiu?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos