Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Kosmoso kolonizavimo galimybės ir problemos

Kosmoso kolonizavimo galimybės ir problemos

Žymės vieta žymių medyje:

(0) 2017-01-24 116
Kaip jūs suprantate laiką? Ar galėtumėte bent apytiksliai pasakyti, kad praėjo valanda, jei neturėtumėte laikrodžio? O jei nematytumėte ir saulės šviesos? Iš tikrųjų, mokslas dar menkai supranta žmogaus turimą laiko pojūtį. Kita vertus, vienas praeityje atliktas eksperimentas rodo, kad laiką mūsų kūnas jaučia labai prastai. Šis eksperimentas, atliktas prieš beveik 55 metus, bus dar ne kartą prisimenamas ruošiantis kosmoso kolonizavimui.
(6) 2015-04-22 107
Kalbų apie žmonių misiją į Marsą daug. Tik kažkodėl niekas nekalba apie Venerą. Kodėl gi ne Venera? Sunku patikėti, bet Venera - žymiai geresnė alternatyva žmonijos kolonijai. Iš pirmo žvilgsnio tai nuskambės kaip nesąmonė, tačiau Venera, ko gero, yra palankiausia žmonijai gyvenimo vieta Saulės sistemoje po Žemės. Nesąmonė tai tik iš pirmo žvilgsnio. Kaip tik todėl apie Veneros kolonizavimo galimybes labai rimtai svarsto ir NASA. Bet apie viską – iš pradžių.
(1) 2015-02-05 99
Tęsiame Saulės sistemos planetų kolonizavimui skirtą ciklą apie tai, koks gyvenimas būtų įvairiausiuose Saulės sistemos kampeliuose. Prieš savaitę susipažinome su gyvenimo Merkurijuje galimybėmis. Kita planeta pagal eilę nuo Saulės yra Žemės sesuo Venera. Taigi, koks gyvenimas būtų... Veneroje?
(4) 2014-12-03 91
Švedų animatorius ir skaitmeninio meno meistras Erikas Wernquistas sudrebino interneto erdvę įstabiu filmu, kuriame ekranizuota žmonijos ateitis palikus savo lopšį – Žemę. Šis filmas – tai žmonijos pasklidimo po Saulės sistemą vizija. Visos filme matomos erdvės – realiai egzistuojančios Saulės sistemos vietos, kurios filme atkurtos iš tikroviškų fotografijų. Kviečiame pasigėrėti nekasdieniškais kadrais. O juos palydi legendinio Carlo Sagano žodžiai iš legendinės jo knygos "Blyškus žydras taškas" ("The Pale Blue Dot"). Kviečiame pasižiūrėti!
(0) 2015-03-19 88
Tęsiame Saulės sistemos planetų kolonizavimui skirtą ciklą apie tai, koks gyvenimas būtų įvairiausiuose Saulės sistemos kampeliuose. Prieš savaitę susipažinome su gyvenimo Jupiterio palydove Europoje galimybėmis. Skriejame toliau, o toliau – Saturnas. Šis milžinas irgi neturi kieto paviršiaus, tačiau turi galybę mėnulių, kurių ne vienas galėtų tapti fantastiška žmonijos kolonistų buveine. Taigi, koks gyvenimas būtų Saturno mėnuliuose?
(7) 2017-12-31 76
Po truputį vis garsiau kalbama apie tai, kad žmonės netrukus vėl keliaus į Mėnulį, po kokių dešimties-penkiolikos metų – ir į Marsą, šnekama apie nuolat gyvenamas kosmines stotis, taip pat nedrąsiai svarstomos ir kolonijų prie kitų Saulės sistemos kūnų idėjos, ar tai būtų Venera, ar didžiųjų planetų palydovai.
(0) 2015-04-09 68
Tęsiame Saulės sistemos planetų kolonizavimui skirtą ciklą apie tai, koks gyvenimas būtų įvairiausiuose Saulės sistemos kampeliuose. Vos spėjome susipažinti su speigo pragaru Saulės sistemoje Tritonu, o savo eilės nekantriai laukia ir mažasis Plutonas, kurį žmonija iš arti pirmą kartą pamatys jau po kelių mėnesių. Taigi, koks gyvenimas būtų Plutone?
(12) 2015-04-29 67
Žmonija turėtų ruoštis kraustymuisi į kitas planetas per artimiausius tūkstantį metų – antraip ji tiesiog išnyks, įspėja garsiausias pastarojo meto fizikas Stephenas Hawkingas.
(2) 2015-04-07 62
Tęsiame Saulės sistemos planetų kolonizavimui skirtą ciklą apie tai, koks gyvenimas būtų įvairiausiuose Saulės sistemos kampeliuose. Praėjusį kartą susipažinome su niūriojo Urano palydovais. Metas žvilgtelėti į jo kaimyną Neptūną ir jo palydovų svitos lyderį Tritoną, kuris, pasirodo, yra šalčiausias dangaus kūnas Saulės sistemoje. Taigi, koks gyvenimas būtų Tritone?
(16) 2015-03-18 62
Josephas pateikė savo paraišką tapti vienu iš pirmųjų Marso kolonistų dalyvaujant projekte „Mars One“. Šiam projektui jis per daug reikšmės neteikė, kol nesužinojo, jog pateko tarp 100 laimingųjų.
(0) 2018-11-07 60
Profesorius Stephenas Hawkingas buvo viena iškiliausių asmenybių, kuri nuolatos susilaukdavo daugybės dėmesio dėl savo mokslinių atradimų ir neįtikėtinų pareiškimų. Štai keletas įspūdingiausių Hawkingo prognozių.
(7) 2018-02-25 59
Savaitės filmukas – keturių mėnesių senumo, bet vertas prisiminimo. SpaceX planas, kaip kolonizuoti Marsą. Tuo metu tai atrodė kaip drąsios ir nerealistiškos svajonės. Dabar, po sėkmingo Falcon Heavy bandymo, atrodo kiek realiau, nors vis dar labai optimistiška. Pirmieji žmonės Marse 2024 metais? Na, pagyvensime – pamatysime. Laukti liko ne tiek ir daug.
(1) 2015-05-25 59
Jau maždaug po 1,5 mėn., liepos 14 d. NASA zondas New Horizons aplankys tolimąjį Plutoną. Tai bus vienas įspūdingiausių NASA pasiekimų. O ką, jei vietoj zondo į Plutoną pamėgintume nuskraidinti pilotuojamą astronautų misiją? Tokiai misijai kol kas nesame pasiruošę, tačiau tai toli gražu nereiškia, jog ši misija – neįmanoma. Juk prieš 85 metus Plutono atradęs Klaidas Tombo (Clyde Tombaugh) vargu ar įsivaizdavo, kad jo kūno pelenai nukeliaus į Plutono orbitą.
(2) 2015-12-02 57
Patekti į kosmosą – brangus malonumas. Tačiau daugkartinio naudojimo kosminis erdvėlaivis galėtų iš esmės pakeisti viršgarsinius skrydžius ir leistų kosmosą pasiekti kur kas pigiau. Tokias ambicijas kelia Didžiosios Britanijos bendrovė „Reaction Engines“, sukūrusi SABRE (Synergetic Air-Breathing Rocket Engine) technologiją, rašo „Reuters“.
(17) 2015-02-25 49
Nors ir JAV kosmoso agentūra NASA, ir privačios organizacijos – tokios, kaip „Mars One“ – teigia priešingai, žmonija dar neturi nė žinių ir technologijų, nė finansinių išteklių, kad galėtų išsiųsti žmones į Marsą ir sukurti ten koloniją, tikina mokslininkai, politikos ekspertai ir teisininkas.

Jūsų požiūris