Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Krovininiai laivai
 
 

Krovininiai laivai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(15) 2019-11-12 3
Jei vairuojate, visada sekate kelio ženklus, ypatingą dėmesį kreipdami į greičio ribojimus. Laivybai taikomi savi standartai, bet gal reikėtų taikyti griežtesnius greičio ribojimus? Jungtinių Tautų Organizacija tai jau svarsto.
(0) 2019-06-28 8
Laivai turi ypatingai garsius garsinius signalus ir juos naudoja įvairiai. Kaitaliojami trumpi ir ilgesni signalai gali perspėti apie pavojų, prašyti pasitraukti ar tiesiog pasveikinti kitus laivus. Net stebint nuo kranto tas signalų staugimas kelia šiurpą, tai kaip jį ištveria laive esantys žmonės?
(0) 2019-04-05 67
Poonas Limas gimė 1918 metais ir buvo niekuo neišsiskiriantis jaunuolis. Tiesa, jis buvo prastas plaukikas ir bijojo paskęsti, tačiau Antrojo pasaulinio karo metais vis tiek pasirinko tarnybą britų krovininiame laive. Galite įsivaizduoti, ką jautė Limas kai 1942-ųjų lapkričio 23 dieną jo laivas „SS Benlomond“ nuskendo pakirstas vokiečių povandeninio laivo. Ir jis vis tiek išgyveno atviroje jūroje.
(7) 2019-03-01 36
Rusiškas krovininis laivas „Seagrand“ sukėlė sunkiai suvokiamą avariją. Pietų Korėjoje dienos metu rėžėsi į tiltą. Incidento vaizdo įrašas kelia daug klausimų, bet kartu tai tikriausiai yra lėčiausia avariją, kurią kada nors esate matę. Ir taip, kapitonas buvo neblaivus.
(0) 2019-01-31 7
Absoliuti dauguma konteinerinių laivų turi plokščius galus. Laivo priekis yra toks, kokį ir esame įpratę matyti - šiek tiek smailas, užapvalintas ir aptakus, o galas - visiškai plokščias. Kodėl taip yra? Juk kitų tipų laivai ne visada yra plokšti.
(0) 2019-01-29 30
Praeitų metų rugpjūtį prie Mianmaro krantų žvejai netikėtai aptiko 177 metrų ilgio konteinerių laivą „Sam Ratulangi PB 1600“. Paaiškėjo, kad viduje nieko nėra ir pats laivas jau nebėra naudojamas. Tokio dydžio dreifuojantis laivas galėtų kelti pavojų žmonėms ir gamtai, bet ar pasaulio vandenynuose yra daug apleistų laivų?
(2) 2019-01-04 43
Automobilius transportuojantys laivai nėra patys saugiausi. Dėl neįprastos, į batų dėžę panašios formos jie nėra labai stabilūs, o jų nemažai priklauso ir nuo to, kaip gerai pritvirtinami tūkstančiai plukdomų automobilių. Naujųjų išvakarėse „Sincerity Ace“ su 3500 „Nissan“ automobilių informavo apie gaisrą, o dabar nežinia, kas nutiks ir laivui, ir automobiliams.
(9) 2019-01-03 54
Piratai tebėra ir šiuolaikinio pasaulio problema. Jie dažniausiai puola prie Somalio krantų, tačiau ir toliau plaukiojantys krovininiai laivai nėra saugūs. Kodėl šių laivų įgulos neturi ginklų? Kokiomis priemonėmis laivai gali apsiginti nuo piratų?
(4) 2019-01-01 25
Daug didžiųjų karinių laivų turi branduolinius reaktorius. Tai jiems suteikia lankstumo - kuro įprastai pakanka dešimtmečiui, o veikimo sąnaudos yra žemesnės nei naudojant įprastus dyzelinius variklius. Branduolinis reaktorius taip pat yra ne toks žalingas aplinkai, nes neišmeta anglies dvideginio, azoto oksidų ir kitų dujų. Tai kodėl branduolinių reaktorių nenaudoja didieji krovininiai laivai? Juk per kelis dešimtmečius toks reaktorius atsipirktų?
(8) 2018-12-26 42
Pasaulis visomis išgalėmis stengiasi pažaboti žalingas emisijas. Tačiau dažnai tai atsiliepia paprastiems vairuotojams. Su dyzeliniu automobiliu greitai bus sunku patekti į kai kurių miestų centrus, o ir didesni mokesčiai taršiems automobiliams vis sugrįžta ant diskusijų stalo. Kaip kontrargumentas dažnai pateikiamas faktas, kad automobilių emisijų mažinimas pasauliui nepadės - juk laivai teršia labiau, bet ar tai tiesa?
(0) 2018-11-29 17
Konteineriniuose laivuose - tūkstančiai konteinerių. Tai - pasaulinės prekybos stuburas, tačiau šiems laivams tenka plaukioti ir ne pačiomis geriausiomis sąlygomis. Jei toks laivas patektų į bėdą, ar įgula imtųsi į vandenį mesti konteinerius? Kas paskui sumokėtų už prarastą krovinį - draudimo bendrovė, laivo savininkas ar krovinio savininkas tiesiog patirtų nuostolį? Iš tiesų nei vienas iš šių atsakymų nėra teisingas.
(0) 2018-10-24 11
Konteineriniai laivai yra tai, kas iš tikrųjų judina pasaulį. Jais nuolat keliauja daugybė produktų nuo maisto iki kompiuterių. Ši transporto priemonė yra vienas iš būtinų pasaulinės ekonomikos veiksnių, tačiau kartu šie laivai yra tiesiog transporto priemonės, kurias reikia valdyti. Bet kiek uždirba šių laivų kapitonai?
(0) 2018-10-10 34
Laivai patys savaime yra sunkūs, tačiau nuskendę jie dar prisipildo vandeniu, todėl juos iškelti yra labai sunku. Dėl to jie dažniausiai yra supjaustomi į didžiulius gabalus, kurie tada gali būti iškelti ir nugabenti į krantą. Bet kaip supjaustomi ant dugno atsidūrę laivai?
(3) 2018-10-08 31
„Baltic Ace“, vandenynų autovežis, dažniausiai dirbo Baltijos jūroje. Jis dažnai keliavo iki Suomijos, į kurią pristatydavo tūkstančius automobilių. Taip keliavo ir 2012 metų gruodį, kai netoli Nyderlandų susidūrė su konteineriniu „Corvus J“. „Baltic Ace“ nuskendo su visu kroviniu, bet kas su juo nutiko vėliau?
(0) 2018-09-24 19
Laivai audrų vengia. Jų krovinys yra brangus, įgula - neišmatuojamai vertinga, o laikas - apskaičiuotas. Audros yra prognozuojamos, todėl jų dažniausiai galima išvengti šiek tiek pakeitus maršrutą. O kas jei to padaryti nepavyksta? Ar dideliam laivui saugiau likti jūroje ar geriau jau slėptis uoste?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos