Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Laivininkystės istorija
 
 

Laivininkystės istorija

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(2) 2019-09-30 6
Ne veltui ąžuolai nuo seno buvo naudojami laivų statybai – jų mediena yra nepaprastai tvirta. Ne išimtis ir vikingai, kurie naudojo ąžuolus savo kariniams laivams statyti. Visingsö saloje yra šimtai hektarų aukštų ir senų ąžuolų, kurie visi buvo pasodinti žvelgiant į ateitį.
(0) 2019-09-24 7
Tarptautinė jūrų archeologų komanda mano, kad aptiko galutinę kapitono Jameso Cooko laivo „HMS Endeavour“ poilsio vietą.
(1) 2019-09-20 30
Atokioje saloje, kuri įkvėpė „Lobių salą“ ir „Juros periodo parko“ kūrėjus, gali slypėti milijardo dolerių vertės lobis – bet vargu ar kas nors jį atras.
(0) 2019-09-09 59
Amžių amžius žmonės keliavo mediniais laivais. Ištepti derva, su gausiomis parako atsargomis triumuose jie buvo itin degūs. Tačiau ugnis jiems buvo būtina - kaip kitaip išvirsi maistą?
(1) 2019-06-21 26
Benjaminas Hornigoldas buvo itin aktyvus piratas. Piratų eros pikas buvo apie 1730 metus, o B.Hornigoldas šį laikotarpį išnaudojo itin produktyviai. Kaip ir visi jūrų plėšikai, jo pagrindinis taikinys buvo auksas. Tačiau pasitaikė atvejų, kai šis nusikaltėlis grobė ne tik auksą.
(0) 2019-06-17 37
Dažnai manoma, kad garo variklių kūrenimas buvo sunkiausias darbas laive. Tai, beje, nebūtinai yra tiesa. Taip, vyrai semtuvais kelias valandas į karštutėles krosnis kabindavo anglį, tačiau pamainos trukdavo tik šešias valandas, kūrikai gaudavo geresnį maistą ir net labai gerą atlyginimą. Kur kas prastesnis buvo jų pagalbininkų darbas - jiems tekdavo atsikratyti ir pelenais!
(0) 2019-06-04 5
Šis atradimas buvo visiškai atsitiktinis. Mokslininkai paprasčiausiai norėjo patikrinti įrangą, bet vietoje to atrado nuskendusį laivą, kurio kol kas neidentifikavo. Šį atradimą tyrimų laivu „Okeanus“ padarė Nacionalinė vandenynų ir atmosferos tyrimų administracija (NOAA).
(0) 2019-04-24 -2
Šį mėnesį aukcione bus parduodamas laiškas, kuris atskleidžia įtemptą pasmerktojo „Titaniko“ kelionės momentą, kai laineris vos išvengė susidūrimo su kitu laivu likus vos kelioms dienoms iki 1912 m. katastrofos Šiaurės Atlante, rašo „IFL Science“.
(0) 2019-04-22 34
Lėktuvnešis „HNLMS Karel Doorman“ turėjo labai ilgą istoriją. 1944 metais jis, tuomet vadintas „HMS Venerable“, pradėjo tarnybą Karališkajame Jungtinės Karalystės laivyne. Tačiau 1947 metais buvo parduotas Nyderlandams. Jis vykdė įvairias misijas, tačiau viena diena išsiskyrė iš kitų. Lėktuvnešis yra skirtas gabenti lėktuvams, bet ar galima apmainyti šiuos vaidmenis?
(0) 2019-04-18 5
Šis laivas, tiek savo dydžiu ir galimybėmis, tiek ir savo restoranų virtuve, neabejotinai buvo pasaulio karalius. Prieš 107 metus balandžio mėnesį nuskendęs laivas buvo 270 metrų ilgio, o jo aukštis prilygo vienuolikos aukštų pastatui. Prabanga jis nenusileido ištaigingam viešbučiui, ypač kalbant apie maistą ir gėrimus, rašo foxnews.com.
(0) 2018-12-10 38
Žiūrint į praeitį lengva pastebėti klaidas ir galvoti, kas turėjo būti atlikta kitaip. Tačiau kritiniais momentais atsakingiems žmonėms dažnai pritrūksta šaltakraujiškumo. Ir dabar žmonės dažnai galvoja, kad „Titanikas“ galėjo išvengti tragedijos, jei jo varikliai būtų įjungę atbulinę eigą, bet ar tai tikrai yra tiesa? O gal reikėjo elgtis priešingai - padidinti greitį?
(0) 2018-12-07 13
„Titanikas“ nuskendo prieš daugiau nei 100 metų, tačiau jo istorija iki šiol kaitina žmonių vaizduotę. Prie to, aišku, prisidėjo ir garsusis filmas, po jo sekusi dokumentika, visa eilė knygų. Kai kuriuose iš šių darbų, beje, pasakojama, kad vienas iš aukšto rango jūrininkų paskutinėmis savo gyvenimo minutėmis darbavosi ne tik rankomis, bet ir revolveriu.
(0) 2018-11-21 75
Didžiųjų burlaivių laikai jau seniai pasibaigė. Gražūs mediniai laivai šiandien džiugina tik įvairiose šventėse, o juk prieš porą šimtų metų jie buvo tai, kas vertė pasaulį judėti. Jų architektūra buvo ne tik graži pažiūrėti, bet ir funkcionali. Štai kapitono kajutė beveik visada buvo laivo gale, bet ar žinote kodėl?
(0) 2018-11-13 67
Žiulio Verno „20000 mylių po vandeniu“ aprašomas milžiniškas kalmaras nėra visiškas išsigalvojimas. Tokie tikrai egzistuoja ir, panašu, žmonėms nėra visiškai draugiški.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos