Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Laivų korpusai
 
 

Laivų korpusai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-06-03 25
Karališkasis Australijos Laivynas turi šešis povandeninius laivus. Tai - dyzeliniai „Collins“ klasės laivai, pastatyti 1990-2003 metais. Jie nėra nei labai seni, nei linkę gesti. Tačiau visiems laivams kartais prireikia remonto. Dabar Australijos karinis laivynas tiria vieną įdomią remonto technologiją, vadinamą „šaltuoju purškimu“.
(4) 2019-11-11 30
Žodis „nepaskandinamas“ prie laivų jau nebeminimas dėl priežasčių, kurias tikriausiai žinote. Kiekvienas laivas gali būti paskandintas. Tačiau mokslininkai iš Ročesterio universiteto sukūrė šį tą, kas priartina nepaskandinamus laivus prie realybės - plūduriuojantį metalą. Ir jokios apgaulės čia nėra - tai yra tikrų tikriausias metalas, kuris plūduriuoja.
(0) 2019-05-06 21
Laivai yra įspūdingi inžinierių kūriniai, kurie ilgą laiką praleidžia sūriame vandenyje. Tai, savaime aišku, sukelia nemažai problemų. Laivų korpusai sparčiai rūdija, juos reikia nuolat prižiūrėti. O kaip su inkarais? Kaip juos apsaugoti nuo rūdžių?
(1) 2019-04-17 67
Laivai gali būti pažeisti dėl pačių įvairiausių priežasčių. Jie gali užplaukti ant kranto, atsitrenkti į uolas ar kitus laivus, o karo laivai gali būti apgadinami ir priešo šūviais. Atsivėrusias skyles, pro kurias teka vanduo, būtina kuo greičiau užverti, bet kuo? Pasirodo, ir šiais laikais naudojama ta pati medžiaga, kuria jūreiviai pasikliovė per amžius.
(0) 2019-03-28 35
Su Norvegijos vėliava plaukiojantis „Viking Sky“ neseniai patyrė incidentą - sustojo visi keturi laivo varikliai. Gražus kruizinis laivas ėmė dreifuoti audringuose vandenyse netoli Moldės. Bangos taip stipriai blaškė laivą, kad jame ėmė čiuožinėti baldai ir ne vienas žmogus stipriai susižeidė. Tačiau kodėl jis prarado stabilumą? Kodėl su veikiančiais varikliais jis buvo labai stabilus, o su neveikiančiais lingavo kaip smilga vėjyje?
(0) 2019-03-21 8
Didieji krovininiai laivai per dieną gali sudeginti šimtus tonų kuro. Aišku, tuo pačiu jie išmeta labai daug anglies dvideginio, sieros junginių, azoto oksidų ir kitų teršalų. Laivybos pramonė stengiasi sumažinti laivų eksploatacijos kaštus ir poveikį aplinkai. Tačiau kaip tai padaryti stipriai nepadidinant naujų laivų kainos? Japonai mano, kad padėti gali sena gera aerodinamika.
(0) 2019-03-15 17
Šiuolaikiniai laivai turi radarus ir kitas modernias navigacijos sistemas. Anksčiau šią funkciją iš dalies atlikdavo varnos lizde įsitaisęs jūreivis. Tai - apžvalgos pozicija kažkur aukštai ant vieno iš stiebų. Štai keli įdomūs faktai apie varnos lizdus, apie kuriuos tikriausiai nebuvote pagalvoję.
(6) 2019-03-08 88
Kartais ant laivų ir lokomotyvų stiklų galima pamatyti didelius apskritimus. Jie šiek tiek primena liukus, tačiau nėra atidaromi. Tai taip pat nėra valytuvai, bet jų funkcija yra labai panaši.
(2) 2019-03-05 52
„Thunder Child“ - tai greitaeigio katerio prototipas, kada nors praversiantis kariniams jūrų laivynams ar pakrančių apsaugos tarnyboms. Jis yra greitas ir pasižymi plačiomis panaudojimo galimybėmis, tačiau įdomiausia jo savybė yra tai, kad jo neįmanoma apversti. Kaip toks gana nedidelis kateris gali būti neapverčiamas? Kaip tai apskritai įmanoma?
(0) 2019-03-04 31
Nuo Antrojo pasaulinio karo pasikeitė labai daug. Kita vertus, kariniai laivai vis dar statomi iš plieno. Tai kodėl Antrojo pasaulinio karo laivų deniai buvo dengiami lentomis, o šiandien to jau nebereikia?
(0) 2019-02-12 21
Įvairūs katastrofų filmai, nors ir yra sukurti pramogai, gali mus šio to išmokyti. Galbūt niekada nesate buvę dideliame vandenynus kertančiame laive, bet tikrai žinote, ką reikia daryti nelaimės atveju - bėgti į gelbėjimosi valtį. Bet ar tai tikrai valtis? Ką surasite šiuose oranžiniuose gelbėjimosi laivuose? Kuo jie skiriasi nuo kartais naudojamų gelbėjimosi plaustų?
(0) 2019-01-31 7
Absoliuti dauguma konteinerinių laivų turi plokščius galus. Laivo priekis yra toks, kokį ir esame įpratę matyti - šiek tiek smailas, užapvalintas ir aptakus, o galas - visiškai plokščias. Kodėl taip yra? Juk kitų tipų laivai ne visada yra plokšti.
(0) 2019-01-29 30
Praeitų metų rugpjūtį prie Mianmaro krantų žvejai netikėtai aptiko 177 metrų ilgio konteinerių laivą „Sam Ratulangi PB 1600“. Paaiškėjo, kad viduje nieko nėra ir pats laivas jau nebėra naudojamas. Tokio dydžio dreifuojantis laivas galėtų kelti pavojų žmonėms ir gamtai, bet ar pasaulio vandenynuose yra daug apleistų laivų?
(1) 2019-01-24 19
Daugelis žmonių lėktuvuose nori sėdėti prie lango. Juk taip įdomu į viską pažvelgti iš aukščiau - atrodo, kad už lango yra visai kitas pasaulis. Dar geresnius potyrius būtų galima susikurti povandeniniame laive, tačiau jie langų juk neturi. Bet kodėl? Neskubėkite sakyti, kad tai neįmanoma dėl slėgio.
(2) 2018-10-05 36
Danguje rastume pačių įvairiausių lėktuvų. Nemažai jų vis dar naudoja propelerius, kurie kartais būna sumontuoti už pilotų kabinos, bet dažniau - priekyje. O štai praktiškai visų laivų sraigtai visada būna arčiau laivo galo. Kodėl taip yra?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos