Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Laivų tarša
 
 

Laivų tarša

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(4) 2018-11-26 5
Konteineriniuose laivuose dirba nuo keliolikos iki kelių dešimčių žmonių. Jie dirba, gyvena savo įprastą gyvenimą, valgo ir tuštinasi. Tik kur jų atliekos keliauja? Negi tiesiai į jūrą?
(12) 2018-07-31 36
Pasaulis vis labiau stengiasi taupyti energiją bei pereiti prie mažiau taršių ir aplinkai draugiškesnių energijos šaltinių. Deja, bet pasaulyje yra fiksuojamas nerimą keliantis taršos lygis ir būtent iškastinis kuras yra pagrindinė aplinkosaugininkų galvos skausmo priežastis.
Ne tik įprastuose keliuose, bet ir vandens telkiniuose plaukiojančios transporto priemonės naudoja iškastinį kurą, dėl ko vis labiau blogėja vandens kokybė. Viskas skamba gana niūriai? Tačiau įsivaizduokite kruizinį laivą, kuriam nereikia iškastinio kuro ir jis dėka vandenilio, vėjo ir saulės energijos vis tiek plaukia. Skamba kur kas geriau ir toks laivas jau egzistuoja.
(0) 2018-07-24 16
Vokiečių žurnalistas Michaelis Schmidtas papasakojo apie tai, kaip Šiaurės vakarų Rusijoje, pašaliniams uždraustoje zonoje, utilizuojami atominiai povandeniniai laivai.
(26) 2018-07-21 3
Pasaulio rinkos laukia permainos. Ekonomistai gąsdina nafta už 400 dolerių.
(2) 2018-06-21 119
Krovininiai lėktuvai egzistuoja, tačiau jie iš tikrųjų negali varžytis su laivais. Lėktuvai naudojami tada, kai reikia greičio ir yra kas už tą greitį sumoka. Kai greičio nereikia, pakanka ir konteinerinių krovininių laivų, kuriuos viso pasaulio prekeiviai tiesiog dievina. Kodėl? Jai pristatyti krovinius beveik nekainuoja.
(4) 2017-10-16 27
Šiuo metu laivyba yra atsakinga už 2,2 procentus pasaulio anglies taršos. Šis skaičius, tikėtina, išaugs 2,5 karto dar iki 2050-ųjų. Tai - ne tik didžiulė žala gamtai, bet ir nereikalingos išlaidos pramonei. Kaip galima vienu šūviu ir sumažinti transportavimui reikalingas lėšas ir laivybos daromą žalą aplinkai? Suomiškas krovininis laivas „Estraden“, dažnai vadinamas laivų pasaulio „Prius“, bando visai patrauklų problemos sprendimo būdą.
(15) 2016-11-18 160
Konteineriniai laivai yra milžiniški aparatai – jų ilgis siekia apie 400 metrų. Juos nesunku pastebėti net būnant už kelių kilometrų. Tačiau žymiai sunkiau pastebėti, kaip jie terčia aplinką. O skaičiai išties įspūdingi.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos