Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Lėktuvo korpusas
 
 

Lėktuvo korpusas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-04-25 21
„Boeing KC-135 Stratotanker“ yra vienas iš seniausių tebenaudojamų karinių lėktuvų. Šis degalų papildymo orlaivis buvo gaminamas 1955-1965 metais. Tai reiškia, kad jauniausiam šio tipo lėktuvui šiemet sukaks 55-eri! Nors dideli patobulinimai jau nebeplanuojami, vienas mažytis pakeitimas leistų JAV Karinėms oro pajėgoms sutaupyti po 7 milijonus dolerių per metus.
(0) 2020-01-23 26
„Boeing B-52 Stratofortress“ yra absoliuti karinės aviacijos legenda. Šis bombonešis buvo sukurtas dar Šaltojo karo pradžioje ir buvo gaminamas iki 1962-ųjų. Nepaisant to, šis bombonešis naudojamas iki šiol ir į pensiją išsiruoš nebent šio amžiaus šeštajame dešimtmetyje. Tai gal jo raukšlės – nuo amžiaus?
(13) 2020-01-22 86
„Lockheed SR-71 Blackbird“ neabejotinai yra vienas iš įspūdingiausių visų laikų lėktuvų. Šis Šaltojo karo herojus buvo sukurtas žvalgybai ir savo laiku buvo pažangiausias lėktuvas pasaulyje. Bet ar galite patikėti tuo, kad iš jo tarsi iš kiauro kibiro varvėjo degalai?
(0) 2019-08-30 23
Skirtingos oro linijos savo orlaivius dažo skirtingai. Tačiau jei peržiūrėtumėte visus pasaulyje skraidančius „De Havilland Canada Dash 8“ greitai pastebėtumėte, kad visi jie turi nedažytas priekines sparnų ir uodegos stabilizatorių atbrailas. Kadangi patys orlaiviai įprastai yra balti, juodos briaunos yra lengvai pastebimos. Tačiau kodėl šie lėktuvai taip atrodo? Pasirodo, tam yra rimta priežastis.
(0) 2019-08-28 17
Keliaudami lėktuve tikrai esate sėdėję kur nors netoli sparnų. Jei esate atidūs, ant sparno paviršiaus galėjote pastebėti nedidelių atsikišimų eilę. Jie atrodo taip, tarsi jų ten neturėtų būti – juk sparno efektyvumas priklauso ir nuo paviršių lygumo. Tačiau iš tikrųjų tai yra labai svarbūs įtaisai, kurie puošia ne tiklėktuvų sparnus, bet ir „Mitsubishi Lancer Evolution“ stogą, ir vėjo jėgainių mentis. Kas tai per daiktai?
(0) 2019-08-26 1
Žinios apie lėktuvų avarijas dažnai žmonėms kelia nerimą. Tačiau ši yra kitokia. Didžiausias pasaulio keleivinis laineris „Airbus A380“ iš tikrųjų nėrė nosimi žemyn ir buvo stipriai apgadintas, tačiau tai nebuvo didelė avarija, nes lėktuvas niekur neskrido.
(0) 2019-05-30 16
Jei artimiausiu metu planuojate atostogas, tikėtina, kad į jas leisitės „Boeing 737“ lėktuvu – jie yra labai plačiai naudojami. Iš viso nuo 1967 metų „Boeing“ klientams pristatė net 10,5 tūkstančius 737 lėktuvų. Jūs tikrai esate matę šį orlaivį, bet ar žinojote, kad ankstesnės versijos turėjo antakius? Taip vadinti maži papildomi aukštai sumontuoti pilotų kabinos langai. Kam jie buvo skirti? Ir kodėl jų nebeliko?
(0) 2019-05-28 19
Mes esame įpratę, kad lėktuvų langai yra visai maži. Taip jau turi būti. Kuo didesnis bus langas, tuo didesnė bus siūlė tarp stiklo ir fiuzeliažo, tuo silpnesnis bus slėgių skirtumą atlaikantis korpusas. Mes taip pat esame įpratę prie langų formos – visų didžiųjų keleivinių langų forma yra daugmaž tokia pati. Tačiau „Sud Aviation Caravelle“ atrodė pakankamai keistai – jie buvo trikampiai. Tiesa, tai buvo labai gerai apgalvotas ir gudrus dizaino sprendimas.
(0) 2019-05-03 9
Nemaža dalis keliautojų mėgsta sėdėti prie lėktuvo lango. Čia daugiau šviesos, o ir vaizdas niekada nepabosta. Tačiau kartais sumokėjus už brangesnį lėktuvo bilietą tenka nusivilti - vieta prie lango iš tiesų yra vieta tarp langų. Kodėl taip yra? Kodėl sėdynės nėra išrikiuojamos lygiai su kiekvienu langu?
(1) 2019-02-22 11
Keliaudami oro uostuose galbūt esate pastebėję, kad kai kurie Boeing lėktuvai turi variklius su dantyta galine dalimi. Toks dizainas iš tiesų atrodo pakankamai įdomiai. Tokius variklius turi 737 MAX, 787 Dreamliner, 747-8 ir, tikriausiai, dar keli naujesni Boeing modeliai. Tačiau variklio korpuso dizainas sugalvotas tikrai ne dėl grožio. Kokią funkciją turi ta dantyta galinė variklio dalis? Ir kodėl tokio sprendimo nenaudoja Airbus?
(0) 2019-02-21 15
Absoliuti dauguma lėktuvų yra simetriški. Jei lėktuvas turi vieną variklį, galite neabejoti, kad jis bus centre. Jei du – po kiekvienu sparnu bus po vieną. Ir taip toliau. Tačiau „Rutan Boomerang“ yra kiek kitoks lėktuvas – nors jis turi du variklius, jų konfigūracija yra visiškai nesimetriška.
(1) 2019-01-17 4
„Boeing“ jau bando naujos kartos GE9X reaktyvinį variklį. Jis ateityje bus montuojamas po 777X sparnais ir pagerins jo dinamines charakteristikas bei efektyvumą. GE9X - vienas didžiausių turboventiliatorinių variklių rinkoje, kurio skersmuo primena 737 fiuzeliažą. Todėl natūraliai kyla klausimas - ar įmanoma sukurti vienmotorį didelį reaktyvinį lėktuvą su 100-200 keleivių talpa?
(0) 2018-11-07 14
Pasaulio aviacija yra žavi tuo, kad joje yra labai daug įvairovės. Tarp įprastų, visiems lengvai atpažįstamų lėktuvų yra ir tikrų keistuolių, kurie yra labai reti, tačiau savaip įdomūs. Tik pažvelkite į „Edgley EA-7 Optica“ – šis lengvasis britų lėktuvas pasižymi tokiu neįprastu dizainu ir konstrukcija, kad visus jo bruožus net sunku išvardinti. Tiesa, taip šis lėktuvas atrodo ne be reikalo – viskas buvo kuriama atsižvelgiant į pagrindinę šio orlaivio paskirtį.
(0) 2018-11-02 57
Anglies pluoštas yra viena įspūdingiausių medžiagų, kuri pasižymi neįtikėtinu lengvumu bei stiprumu. Todėl anglies anglies pluoštas yra naudojamas nuo dviračių iki pačių pažangiausių automobilių ir orlaivių gamybos. Bet ar anglies pluoštas galėtų duoti dar daugiau naudos ir atlikti svarbų vaidmenį saugant energiją? Viena mokslininkų grupė ištyrė tokias anglies pluošto galimybes ir teigia, kad kruopščiai parinktos medžiagos formos iš tiesų pasižymėti reikiamomis elektrocheminėmis savybėmis ir praktiškai visas automobilis taptų baterija.
(0) 2018-10-16 30
Žvalgydamiesi į lėktuvus pastebėsite, kad kai kurie iš jų turi į priekį nukreiptą vamzdį. Kartais jis būna ant lėktuvo nosies, kartais - ant vertikalaus uodegos stabilizatoriaus ar kitos briaunos. Šis vamzdis sutinkamas ir kariniuose, ir civiliniuose orlaiviuose, bet kam jis skirtas?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos