Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Lėktuvo sparnai
 
 

Lėktuvo sparnai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-08-30 22
Skirtingos oro linijos savo orlaivius dažo skirtingai. Tačiau jei peržiūrėtumėte visus pasaulyje skraidančius „De Havilland Canada Dash 8“ greitai pastebėtumėte, kad visi jie turi nedažytas priekines sparnų ir uodegos stabilizatorių atbrailas. Kadangi patys orlaiviai įprastai yra balti, juodos briaunos yra lengvai pastebimos. Tačiau kodėl šie lėktuvai taip atrodo? Pasirodo, tam yra rimta priežastis.
(0) 2019-08-28 17
Keliaudami lėktuve tikrai esate sėdėję kur nors netoli sparnų. Jei esate atidūs, ant sparno paviršiaus galėjote pastebėti nedidelių atsikišimų eilę. Jie atrodo taip, tarsi jų ten neturėtų būti – juk sparno efektyvumas priklauso ir nuo paviršių lygumo. Tačiau iš tikrųjų tai yra labai svarbūs įtaisai, kurie puošia ne tiklėktuvų sparnus, bet ir „Mitsubishi Lancer Evolution“ stogą, ir vėjo jėgainių mentis. Kas tai per daiktai?
(0) 2019-03-25 12
„Boeing 777“ pagal salono talpą yra didžiausias dvimotoris lėktuvas pasaulyje. Naujosios legendinio lainerio kartos lėktuvai, vadinami 777X, bus dar šiek tiek didesni ir gerokai modernesni. Tačiau kiek keistai atrodo tai, kad „Boeing 777X“ turės užlenkiamus sparnų galus. Kam to reikia? Juk „Airbus A380“ sparnų mojis yra dar didesnis, tačiau šis lėktuvas užlenkiamų sparnų neturi.
(2) 2018-10-25 32
Jei mėgstate pilotuoti mėgėjiškus dronus, žinote, kad juos į dangų kelti galima tikrai ne bet kur. Viena iš tokių uždraustų vietų - oro uostų apylinkės. Norinčių iš arti nufilmuoti kylančius lėktuvus tikrai yra daug, bet tai - labai pavojinga. Kaip pavojinga? Deitono universiteto mokslininkai nusprendė tai parodyti.
(0) 2018-06-25 22
Lėktuvai nėra sraigtasparniai ir kaboti vietoje negali. Keliamoji sparnų jėga kuriama tik lėktuvui judant pirmyn ir oro srautams glostant sparnų paviršių. Tačiau koks lėktuvas gali skristi lėčiausiai? Ir ar patikėtumėte, kad yra lėktuvų, kurie gali skristi atbuli?
(7) 2018-05-01 43
Aukštasparnio lėktuvo sparnai yra sumontuoti, kaip tikriausiai žinote, fiuzeliažo viršuje. Iš aukštasparnių lėktuvų lengviau apžvelgti žemę, nes platūs sparnai neriboja matomumo. Tai kodėl beveik visi civiliniai laineriai yra žemasparniai? O kodėl daugelis karinių transportinių lėktuvų yra aukštasparniai?
(2) 2018-01-28 21
<em>NASA ir Boeing aprūpino droną lengvais sulankstomais sparnais, su kuriais jis galės skraidyti viršgarsiniu greičiu.</em>
(3) 2017-07-02 27
<em>YouTube publikuoti unikalūs lėktuvo keleivio užfiksuoti kadrai, kuriuose matoma, kaip netoliese <nobr>10&thinsp;000 metrų</nobr> aukštyje praskrendantis <b>Boeing 787 Dreamliner</b> už savę
(0) 2016-11-19 38
Kompaniją „Goodyear“ žinome iš padangų ir kitų gumos gaminių, bet iš tikrųjų šiuo vardu per visą firmos istoriją puikavosi ir kiti įdomūs daiktai. Pavyzdžiui, pripučiamas lėktuvas. Taip, kad ir kaip beprotiškai tai skambėtų, ši idėja buvo ne tik labai rimtai svarstoma, bet ir iš dalies įgyvendinta – 1956 m. pripučiamas „Goodyear“ lėktuvas pirmą kartą pakilo į orą.
(2) 2016-10-25 26
<i>Oras sukuria pasipriešinimą. Tas pats oras, dėl kurio skridimas įmanomas, taip pat juda priešinga skrydžiui kryptimi, padidindamas trintį skrendant. Skleisdami zvimbiantį žydrą spindesį,
(0) 2016-08-29 3
„Pirmas gyvenime avarinis nusileidimas. Tikiuosi, paskutinis. Kartais kelios minutės trunka amžinybę“, – taip po nusileidimo Vilniuje feisbuke įspūdžiais penktadienio vakarą pasidalino viena avialinijų LOT lėktuvu skridusi keleivė.
(1) 2015-09-07 4
Modernūs oro robotai, galintys pakilti į paukščio skrydžio aukštį, daugeliui vis dar yra technologinis stebuklas. Tačiau dronų tobulinimo siekiančioms institucijoms įprasti oro robotai, rodos, tampa „atgyvena“.
(4) 2015-04-30 36
NASA mokslininkai, dirbdami kartu su JAV iro pajėgų laboratorija, sėkmingai atliko bandomuosius naujos technologijos tyrimus, kuri leidžia keisti lėktuvo sparnų formą ir tokiu būdu kasmet sutaupyti milijonus dolerių, išleidžiamų kurui.
(9) 2015-03-09 21
Ateityje lėktuvai galės turėti tris denius, gebės patys generuoti energiją ir bus apie 75 proc. tylesni negu yra dabar, mano naujos koncepcijos „Progress Eagle“ lėktuvo kūrėjai.
(1) 2014-08-20 19
Kokių tik keistenybių nebuvo sugalvoję XX amžiaus pradžios inžinieriai, tačiau šis skraiduolis pranoksta viską.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos