Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Lėktuvų išorinės dangos
 
 

Lėktuvų išorinės dangos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-08-30 22
Skirtingos oro linijos savo orlaivius dažo skirtingai. Tačiau jei peržiūrėtumėte visus pasaulyje skraidančius „De Havilland Canada Dash 8“ greitai pastebėtumėte, kad visi jie turi nedažytas priekines sparnų ir uodegos stabilizatorių atbrailas. Kadangi patys orlaiviai įprastai yra balti, juodos briaunos yra lengvai pastebimos. Tačiau kodėl šie lėktuvai taip atrodo? Pasirodo, tam yra rimta priežastis.
(1) 2019-02-22 11
Keliaudami oro uostuose galbūt esate pastebėję, kad kai kurie Boeing lėktuvai turi variklius su dantyta galine dalimi. Toks dizainas iš tiesų atrodo pakankamai įdomiai. Tokius variklius turi 737 MAX, 787 Dreamliner, 747-8 ir, tikriausiai, dar keli naujesni Boeing modeliai. Tačiau variklio korpuso dizainas sugalvotas tikrai ne dėl grožio. Kokią funkciją turi ta dantyta galinė variklio dalis? Ir kodėl tokio sprendimo nenaudoja Airbus?
(2) 2018-10-25 32
Jei mėgstate pilotuoti mėgėjiškus dronus, žinote, kad juos į dangų kelti galima tikrai ne bet kur. Viena iš tokių uždraustų vietų - oro uostų apylinkės. Norinčių iš arti nufilmuoti kylančius lėktuvus tikrai yra daug, bet tai - labai pavojinga. Kaip pavojinga? Deitono universiteto mokslininkai nusprendė tai parodyti.
(0) 2018-06-11 21
Absoliuti dauguma lėktuvų šiais laikais yra nudažyti, tačiau anksčiau buvo visai ne taip. Daugybė „Boeing“ lainerių skraidė su minimaliu dažų kiekiu ir atrodė išties puikiai. Aliumininis paviršius buvo poliruotas, todėl žvilgėjo saulėje, o oro linijos džiaugėsi ne tik įvaizdžiu, bet ir mažesniu svoriu - lėktuvo dažnai sveria kelis šimtus kilogramų. Tai kas pasikeitė?
(4) 2018-02-21 33
Sukurta naujo tipo, atspari itin aukštoms temperatūroms keramika pašalina svarb(iaus)ią kliūtį kelyje į hipergarsinius skrydžius.
(2) 2017-07-07 21
Jungtinių Valstijų Oro pajėgų klimatinėje laboratorijoje prieš porą dienų kilo gaisras. Nors tiksli jo padaryta žala nėra skelbiama, jis patraukė žiniasklaidos dėmesį iš naujo sužinoti, kaip bandomi kariniai lėktuvai. Kokie bandymai atliekami Makinlio klimatinėje laboratorijoje? Ką kariniams lėktuvams tenka ištverti prieš keliaujant į misijas visame pasaulyje?
(0) 2017-06-19 21
Šiais laikais keliauti lėktuvais jau nebėra tokia didelė prabanga. Skraidyti gali kone visi, tačiau tai kartu reiškia, kad daugybė aviacija nesidominčių žmonių lėktuvuose pastebi keistų įrenginių, ženklų ar daiktų ir niekaip negali suprasti, kam jie skirti. Pavyzdžiui, ar pastebėjote, kad lėktuvo sparnų galuose yra eilė keistų į antenas panašių strypelių? Kam jie reikalingi?
(0) 2017-06-17 38
Šiais laikais jau daug keliaujame lėktuvais, bet dar tikrai nežinoma apie juos visokių įdomių smulkmenų. Štai pavyzdžiui, koks įrankis turi būti pilotų kabinoje? Arba kam reikalingos tos kilpelės ant lėktuvo sparnų? Arba – iš kur lėktuvo salone atsiranda oras, kuriuo kvėpuojame skrydžio metu?
(2) 2016-10-25 26
<i>Oras sukuria pasipriešinimą. Tas pats oras, dėl kurio skridimas įmanomas, taip pat juda priešinga skrydžiui kryptimi, padidindamas trintį skrendant. Skleisdami zvimbiantį žydrą spindesį,
(1) 2014-06-11 18
Skrydis lėktuvu kartais gali prailgti. Tačiau tik ne tuose ateities lėktuvuose, kuriuos įsivaizduoja orlaivių gamintojos „Airbus“ dizaineriai. Kurdami ateities lėktuvų koncepcijas jie numato panoraminius langus, pramogų zonas, barus, tiesioginį vaizdo ryšį su kolegomis ar artimaisiais ir krėslus, virstančius patogiais gultais.
(11) 2013-03-20 5
Futuristiški lėktuvai švytinčiais sparnais, labai efektyvios vėjo turbinos, „žalesni“ automobiliai… ar jonizuotų dujų sluoksnis gali suteikti visus šiuos stebuklus?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos