Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Lėktuvų technologijos
 
 

Lėktuvų technologijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-01-25 3
2018 metais „Boeing“ įvykdė pirmąjį komercinį skrydį naudojant tik biodegalus. Tai buvo didelis pasiekimas ir neblogas žvilgsnis į ateitį. Tačiau didžioji lėktuvų dalis iki šiol nėra pritaikyti efektyviam skrydžiui deginant 100 % biodegalus. Bet tai jau keičiasi. „Boeing“ atskleidė, kada kompanijos lėktuvai galės laisvai skraidyti naudodami tik biodegalus.
(0) 2021-01-22 6
„Rolls-Royce“ šios savaitės pradžioje išbandė didžiausią pasaulyje variklių testavimo įrenginį. Gigantiškas „Testbed 80“ gali pajusti iki 200 000 vibracijų per sekundę.
(16) 2021-01-11 8
Ar vandenilio technologijos jau pribrendo varyti lėktuvus? Kai kurie lėktuvų gamintojai pritariamai linksi galva.
(1) 2021-01-05 7
Anglies dvideginis (CO2) dažnai minimas kaip viena iš didžiausių transporto ir pramonės aplinkosaugos problemų. Tai - šiltnamio efektą sukeliančios dujos, stipriai prisidedančios prie klimato kaitos ir žmonių sveikatai nedarančios gero. O gal tai - kuras? Mokslininkai jau žino kaip paversti CO2 reaktyviniais degalais, kuriuos galėtų naudoti lėktuvai.
(0) 2020-12-23 24
„Airbus“ rugsėjį atskleidė, kad iki 2035-ųjų sukurs komercinį vandeniliu varomą lėktuvą. Tuo metu kompanija pristatė tris koncepcijas - vieną propelerinį regioninį, vieną didesnį vidutinio nuotolio lėktuvą ir vieną skraidančio sparno dizainą. Kurį gaminti „Airbus“ nuspręs iki 2025-ųjų, kad galėtų į vieną projektą sukoncentruoti savo jėgas. Tačiau labiausiai tikėtina, kad tai bus mažiausia koncepcija.
(0) 2020-12-22 74
Praskrido šimtmetis nuo pirmojo brolių Raitų pakilimo pačių susikonstruotu lėktuvu. Jau neįsivaizduotume gyvenimo be aviacijos. Ar žinote kurie lėktuvai buvo populiariausi? Pristatome gausiausiai gamintų keleivinių lėktuvų TOP 5.
(0) 2020-12-21 5
Jungtinės Karalystės gynybos ministerija paskelbė ambicingus planus net 50 procentų reaktyvinių lėktuvų kuro pakeisti atsinaujinančiais, perdirbtais „įpilamais“ kuro šaltiniais, praneša „Popular Mechanics“.
(0) 2020-12-18 28
„ZeroAvia“ - tai JAV ir Jungtinės Karalystės startuolis, kuriantis vandenilio kuro elementais varomus lėktuvus. Žadama, kad tai bus ne tik švaresnė, bet ir pigesnė alternatyva iškastinį kurą ryjantiems lėktuvams. Ir dabar „ZeroAvia“ sulaukė didžiulio pripažinimo - Billas Gatesas ir „Amazon“ investuoja į šį projektą.
(2) 2020-12-07 23
Kinijos mokslininkai tvirtina sukūrę hipergarsinį reaktyvinį variklį, vadinamą „sodramjet“, kuris gali skristi 16 kartų didesniu nei garso greitis. Tai reiškia, kad orlaivis, kuriame montuojamas toks variklis, per dvi valandas galėtų nuskristi į bet kurią pasaulio vietą.
(0) 2020-10-14 2
Degindami biodegalus vidaus degimo varikliai vis tiek išskiria CO2. Skirtumas tas, kad tas anglies dvideginis jau buvo sugertas augalo, iš kurio tie degalai ir buvo pagaminti. Kitaip tariant, biodegalai padeda priartėti prie CO2-neutralių emisijų. Tai kodėl lėktuvai nedegina biodegalų?
(0) 2020-10-01 40
„F-16 Fighting Falcon“ skraido jau daugiau nei 46 metus. Tai yra vienas iš tų naikintuvų, apie kuriuos yra girdėję ir aviacija ar karine pramone šiaip jau nesidomintys žmonės. Be to, reikia pasakyti, kad F-16 yra savotiškai gražus lėktuvas. Bet ar žinojote, kad už to grožio slypi inžinierių tyčia sukurtas nestabilumas?
(0) 2020-09-24 14
Žmonija nori sumažinti savo kuriamą taršą. Kuriame elektromobilius, pereiname prie atsinaujinančios energetikos, namuose naudojame LED apšvietimą. Kada nors ir lėktuvai neterš taip, kaip teršia dabar, bet tam reikės naujų itin pažangių technologijų. O gal ne?
(13) 2020-09-09 20
Paskutiniai Bilo Gateso komentarai leidžia aiškiai suprasti, kad milijardierius ir filantropas abejoja elektrinių sunkvežimių bei elektra varomų komercinių lėktuvų ateitimi. Bet ar tikrai jis teisus?
(0) 2020-09-01 11
Pasaulis stengiasi sumažinti savo CO2 emisijas. Tai tikrai nėra lengva. Galime naudoti elektrinius automobilius, galime sukurti elektrinius sunkvežimius ir net elektrą galime išmokti gaminti švariau. O kaip lėktuvai? Baterijos jiems yra per didelės ir per sunkios. Tačiau mokslininkai mano, kad turi atsakymą ir jo vardas yra amoniakas.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos