Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Lėktuvų varikliai
 
 

Lėktuvų varikliai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-06-03 7
Praėjusį trečiadienį Pietų Kalifornijoje buvo pristatytas natūralaus dydžio orlaivis, varomas vandenilio baterijomis. Demonstravimas buvo įdomus, tiesa, orlaivis nepakilo į orą.
(0) 2019-04-19 35
SABRE galėtų atpiginti skrydžius ir padaryti juos efektyvesnius
(4) 2019-03-22 31
„Tupolev Tu-95“, „Antonov An-70“, Westland Wyvern“ ir keletas kitų lėktuvų turi variklius su dvigubais kontrarotaciniais (priešsukiniais) propeleriais. Įprastai vienas lėktuvo variklis turi vieną propelerį – jūs žinote, kaip tai atrodo. Tuo tarpu paminėtų lėktuvų varikliai turi po du į priešingas puses besisukančius propelerius. Tokia konstrukcija turi daug privalumų, tai kodėl tuomet ji yra tokia reta?
(0) 2019-03-19 9
Pasaulyje yra daug keistų lėktuvų, tačiau kuris keisčiausias? Lenkijoje gamintas „PZL M-15 Belphegor“ yra rimtas kandidatas į šį titulą. Tai – lėčiausias pasaulio reaktyvinis lėktuvas ir vienintelis masinės gamybos biplanas su reaktyviniu varikliu.
(1) 2019-02-22 11
Keliaudami oro uostuose galbūt esate pastebėję, kad kai kurie Boeing lėktuvai turi variklius su dantyta galine dalimi. Toks dizainas iš tiesų atrodo pakankamai įdomiai. Tokius variklius turi 737 MAX, 787 Dreamliner, 747-8 ir, tikriausiai, dar keli naujesni Boeing modeliai. Tačiau variklio korpuso dizainas sugalvotas tikrai ne dėl grožio. Kokią funkciją turi ta dantyta galinė variklio dalis? Ir kodėl tokio sprendimo nenaudoja Airbus?
(0) 2019-02-12 9
Ši žiema mūsų nebaudė ekstremaliu šalčiu. Visgi tikėtina, kad pasitaikė bent keli rytai, kuomet ne visi vairuotojai lengvai pažadino savo automobilius. Ar didelis šaltis gąsdina didžiuosius keleivinius lėktuvus? Ar jie žvarbų žiemos rytą gali tiesiog neužsivesti?
(1) 2019-01-17 4
„Boeing“ jau bando naujos kartos GE9X reaktyvinį variklį. Jis ateityje bus montuojamas po 777X sparnais ir pagerins jo dinamines charakteristikas bei efektyvumą. GE9X - vienas didžiausių turboventiliatorinių variklių rinkoje, kurio skersmuo primena 737 fiuzeliažą. Todėl natūraliai kyla klausimas - ar įmanoma sukurti vienmotorį didelį reaktyvinį lėktuvą su 100-200 keleivių talpa?
(0) 2018-11-22 60
Nuo pat pirmojo lėktuvo skrydžio prieš daugiau nei šimtą metų, praktiškai visi lėktuvai skraido, naudodami judančias dalis – propelerius, turbinas, ventiliatorius, kuriems energiją tiekia
(0) 2018-11-01 40
„GE Aviation“ vėl skatina diskusijas apie civilinį viršgarsinį skrydį ir tam didelį impulsą davė tik ką pristatytas naujasis variklis, kurį pavadino „Affinity“.
(2) 2018-10-05 36
Danguje rastume pačių įvairiausių lėktuvų. Nemažai jų vis dar naudoja propelerius, kurie kartais būna sumontuoti už pilotų kabinos, bet dažniau - priekyje. O štai praktiškai visų laivų sraigtai visada būna arčiau laivo galo. Kodėl taip yra?
(0) 2018-09-27 64
„Boeing 747“ - tai laineris kartais vadinamas dangaus karaliene. Šis įspūdingas lėktuvas nebėra didžiausias ir praktiškiausias rinkoje, tačiau per beveik 50 skraidymo metų jis tapo tam tikra legenda. Vienas iš jo dizaino bruožų - keturi po sparnais sumontuoti varikliai. Visgi kartais įdomu - kas nutiktų, jei du iš jų sugestų? O jei veiktų tik vienas?
(0) 2018-09-06 27
„Zumwalt“ klasės kariniai laivai yra ginkluoti valdomomis raketomis ir yra sunkiai pastebimi radarams. Jie yra kuriami teikti paramą ugnimi kovojant prieš kitus karinius laivus, tačiau gali atakuoti ir taikinius sausumoje. Tiesa, dar tik galės, nes „Zumwalt“ klasės kūrimą lydi nesklandumai. Vienas iš jų neseniai pareikalavo ilgų ir sudėtingų darbų, kurie dar kartą priminė, kad „Zumwalt“ ir „Boeing 777“ turi šį tą bendro.
(0) 2018-07-20 18
Norite pabūti Geležiniu žmogumi ir paskraidyti kaip jis – prašom. Londone jau galima nusipirkti reaktyvinį kostiumą, kuris leis jums tai padaryti. Tiesa, jis kainuos daug, o skrydis bus gana trumpas.
(0) 2018-05-25 38
„Lockheed P-2 Neptune“, „Convair B-36 Peacemaker“, „Ryan FR Fireball“ - tai tik keli lėktuvų su dviem skirtingomis variklių technologijomis pavyzdžiai. Stūmoklinių variklių šiems lėktuvams nepakako, todėl jie naudojo ir reaktyvinius. Tačiau kodėl tuomet buvo naudojami ne tik reaktyviniai varikliai? Kam ta sena propelerinių variklių technologija? Ir kodėl tada dabar tokių lėktuvų nebėra?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos