Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Lėktuvų varikliai
 
 

Lėktuvų varikliai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2015-04-04 94
Vokietijos inžinerijos milžinė „Siemens“ sukūrė naujo tipo elektrinį variklį, kuris gali paversti elektra varomus keleivinius lėktuvus realybe. 50 kilogramų sveriantis variklis sugeneruoja iki 260 kilovatų (kW) – penkis kartus daugiau nei įprasti tokio paties svorio varikliai.
(0) 2018-09-27 64
„Boeing 747“ - tai laineris kartais vadinamas dangaus karaliene. Šis įspūdingas lėktuvas nebėra didžiausias ir praktiškiausias rinkoje, tačiau per beveik 50 skraidymo metų jis tapo tam tikra legenda. Vienas iš jo dizaino bruožų - keturi po sparnais sumontuoti varikliai. Visgi kartais įdomu - kas nutiktų, jei du iš jų sugestų? O jei veiktų tik vienas?
(1) 2016-10-06 61
<i>JAV kompanija GE Aviation ėmėsi bandyti pirmąjį sukurtą FATE programos dujų turbininį variklį. Kaip <a href="https://www.flightglobal.com/news/articles/ge-begins-testing-fate-engine-for-la
(0) 2018-11-22 60
Nuo pat pirmojo lėktuvo skrydžio prieš daugiau nei šimtą metų, praktiškai visi lėktuvai skraido, naudodami judančias dalis – propelerius, turbinas, ventiliatorius, kuriems energiją tiekia
(0) 2017-05-18 55
<em>Pamirškite kurą srebiančius reaktyvinius lėktuvus. Jau nedaug trūksta iki orlaivių, galinčių kilti nuo žemės iki kosmoso paribio ir naudojančio vien orą ir elektrą.</em>
(0) 2018-11-01 40
„GE Aviation“ vėl skatina diskusijas apie civilinį viršgarsinį skrydį ir tam didelį impulsą davė tik ką pristatytas naujasis variklis, kurį pavadino „Affinity“.
(2) 2015-01-29 39
<em>Bom­bo­ne­šių avia­ci­jos tė­vu tei­sė­tai lai­ko­mas ita­lų ge­ne­ro­las Džu­lio Due (Giulio Douhet). Bū­tent jis Pir­mo­jo pa­sau­li­nio ka­ro me­tais ir vė­les­
(0) 2018-05-25 38
„Lockheed P-2 Neptune“, „Convair B-36 Peacemaker“, „Ryan FR Fireball“ - tai tik keli lėktuvų su dviem skirtingomis variklių technologijomis pavyzdžiai. Stūmoklinių variklių šiems lėktuvams nepakako, todėl jie naudojo ir reaktyvinius. Tačiau kodėl tuomet buvo naudojami ne tik reaktyviniai varikliai? Kam ta sena propelerinių variklių technologija? Ir kodėl tada dabar tokių lėktuvų nebėra?
(3) 2015-12-18 38
Rusiją valdančio režimo propagandistai toliau kurpia paistalus, kuriems demaskuoti užtenka „Google“ paieškos. Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad rusų inžinieriai „sukūrė“ ultragarsinį orlaivį, kuris iš tikrųjų priklauso amerikiečiams.
(1) 2015-11-04 37
Didžiosios Britanijos valdžia investavo 60 milijonų svarų sterlingų į naujos kartos variklius, kurie, anot kūrėjų, perkels pigius kosmoso ir tarpžemyninius skrydžius į visai kitą lygmenį.
(2) 2015-06-08 37
JAV karinės oro pajėgos paskelbė, kad išbandė lėktuvą, kuris iš Niujorko į Londoną nuskris per valandą. Ultragarsinio orlaivio gamyba turėtų prasidėti 2023 metais. Šis išradimas yra dalis programos, kurios tikslas – sukurti ginklų sistemą, kuri per kelias valandas galėtų sunaikinti taikinius visoje Žemėje. Apie tai pranešė military.com.
(2) 2018-10-05 36
Danguje rastume pačių įvairiausių lėktuvų. Nemažai jų vis dar naudoja propelerius, kurie kartais būna sumontuoti už pilotų kabinos, bet dažniau - priekyje. O štai praktiškai visų laivų sraigtai visada būna arčiau laivo galo. Kodėl taip yra?
(0) 2019-04-19 35
SABRE galėtų atpiginti skrydžius ir padaryti juos efektyvesnius
(4) 2019-03-22 31
„Tupolev Tu-95“, „Antonov An-70“, Westland Wyvern“ ir keletas kitų lėktuvų turi variklius su dvigubais kontrarotaciniais (priešsukiniais) propeleriais. Įprastai vienas lėktuvo variklis turi vieną propelerį – jūs žinote, kaip tai atrodo. Tuo tarpu paminėtų lėktuvų varikliai turi po du į priešingas puses besisukančius propelerius. Tokia konstrukcija turi daug privalumų, tai kodėl tuomet ji yra tokia reta?
(0) 2018-09-06 27
„Zumwalt“ klasės kariniai laivai yra ginkluoti valdomomis raketomis ir yra sunkiai pastebimi radarams. Jie yra kuriami teikti paramą ugnimi kovojant prieš kitus karinius laivus, tačiau gali atakuoti ir taikinius sausumoje. Tiesa, dar tik galės, nes „Zumwalt“ klasės kūrimą lydi nesklandumai. Vienas iš jų neseniai pareikalavo ilgų ir sudėtingų darbų, kurie dar kartą priminė, kad „Zumwalt“ ir „Boeing 777“ turi šį tą bendro.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos