Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Lėktuvų varikliai
 
 

Lėktuvų varikliai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(12) 2010-04-20 3
Balandžio 15 dieną išsiveržęs Islandijos ugnikalnis Ejafjadlojokudlis (Eyjafjallajökull) sutrikdė Europos lėktuvų skrydžių grafiką. Paralyžiuotas oro eismas pasmerkė keliautojus iš viso pasaulio kelias dienas budėti oro uostuose, o mokslininkus ir medikus diskutuoti apie ugnikalnio pelenų poveikį aplinkai ir žmonių sveikatai.
(10) 2010-05-28 1
Daugiau kaip tris minutes 5 Machų greičiu, t.y. 5 kartus greičiau už garsą, skridęs orlaivis pasiekė skrydžio ultragarsiniu greičiu rekordą.
(1) 2016-10-06 61
<i>JAV kompanija GE Aviation ėmėsi bandyti pirmąjį sukurtą FATE programos dujų turbininį variklį. Kaip <a href="https://www.flightglobal.com/news/articles/ge-begins-testing-fate-engine-for-la
(0) 2014-04-22 9
Gyvename amžiuje, kada nuskristi iki Londono užima tiek pat laiko, kiek nuvykti traukiniu iki pajūrio. Lėktuvai tampa vis prieinamesni žmonėms ir kiekvienais metais, nepaisant visus šiurpinančių katastrofų, pergabena vis daugiau žmonių.
(0) 2018-09-06 27
„Zumwalt“ klasės kariniai laivai yra ginkluoti valdomomis raketomis ir yra sunkiai pastebimi radarams. Jie yra kuriami teikti paramą ugnimi kovojant prieš kitus karinius laivus, tačiau gali atakuoti ir taikinius sausumoje. Tiesa, dar tik galės, nes „Zumwalt“ klasės kūrimą lydi nesklandumai. Vienas iš jų neseniai pareikalavo ilgų ir sudėtingų darbų, kurie dar kartą priminė, kad „Zumwalt“ ir „Boeing 777“ turi šį tą bendro.
(7) 2009-05-09 3
Tikėdamasi sumažinti skirtumą tarp lėktuvų ir raketų, JAV kariuomenė ruošiasi bandyti eksperimentinį lėktuvą, kuris naudodamas paprastą reaktyvinį kurą gali skristi šešis kartus greičiau nei garsas.
(1) 2008-03-26 0
Smėlis, patenkantis į reaktyvinius variklius gana sparčiai ardo turbinų menteles, dėl ko variklis spėriai dyla. Jeigu nedideliems lėktuvams tai menka problema, tai didžiuliai kariniai lėktuvai sugeba susiurbti pakankamai įspūdingus smėlio kiekius, todėl jų varikliams toks „malonumas“ greitai baigiasi gedimais. Pagaliau pasiūlyta koncepcinė idėja, kaip galima aviacijoje žalingą smėlį paversti labai naudinga medžiaga.
(0) 2018-09-27 64
„Boeing 747“ - tai laineris kartais vadinamas dangaus karaliene. Šis įspūdingas lėktuvas nebėra didžiausias ir praktiškiausias rinkoje, tačiau per beveik 50 skraidymo metų jis tapo tam tikra legenda. Vienas iš jo dizaino bruožų - keturi po sparnais sumontuoti varikliai. Visgi kartais įdomu - kas nutiktų, jei du iš jų sugestų? O jei veiktų tik vienas?
(9) 2012-11-29 23
Britų inžinieriai išrado naują reaktyvinių variklių aušinimo sistemą „Sabre“, kurią vadina „didžiausiu proveržiu nuo pat reaktyvinių variklių išradimo laikų“. Skelbiama, jog pritaikius šią technologiją keleiviniams laineriams, skrydžiai iš Londono į Australiją tetruktų vos 4 valandas.
(0) 2018-11-22 60
Nuo pat pirmojo lėktuvo skrydžio prieš daugiau nei šimtą metų, praktiškai visi lėktuvai skraido, naudodami judančias dalis – propelerius, turbinas, ventiliatorius, kuriems energiją tiekia
(0) 2017-05-18 55
<em>Pamirškite kurą srebiančius reaktyvinius lėktuvus. Jau nedaug trūksta iki orlaivių, galinčių kilti nuo žemės iki kosmoso paribio ir naudojančio vien orą ir elektrą.</em>
(3) 2015-12-18 38
Rusiją valdančio režimo propagandistai toliau kurpia paistalus, kuriems demaskuoti užtenka „Google“ paieškos. Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad rusų inžinieriai „sukūrė“ ultragarsinį orlaivį, kuris iš tikrųjų priklauso amerikiečiams.
(2) 2015-01-29 39
<em>Bom­bo­ne­šių avia­ci­jos tė­vu tei­sė­tai lai­ko­mas ita­lų ge­ne­ro­las Džu­lio Due (Giulio Douhet). Bū­tent jis Pir­mo­jo pa­sau­li­nio ka­ro me­tais ir vė­les­
(17) 2016-08-18 7
Kalifornijos universiteto mokslininkai publikavo pirmą mokslinį straipsnį, kuriame paneigė vieną iš populiariausių konspiracijos teorijų – „chemtreilai“ neegzistuoja, rašo zmescience.com.

(2) 2018-10-05 36
Danguje rastume pačių įvairiausių lėktuvų. Nemažai jų vis dar naudoja propelerius, kurie kartais būna sumontuoti už pilotų kabinos, bet dažniau - priekyje. O štai praktiškai visų laivų sraigtai visada būna arčiau laivo galo. Kodėl taip yra?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos