Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Ličio akumuliatoriai
 
 

Ličio akumuliatoriai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-05-28 26
Pagrindinis „Tesla Gigafactory 1“ partneris ir baterijų tiekėjas teigia, kad kitų metų – nuo kada jau yra numatyta pradėti gaminti „Model Y“ elektromobilius – laukia su nerimu.
(0) 2019-05-13 31
„Tesla“ susirūpinusi, kad netrukus pradės pasauliniu mastu trūkti mineralų, naudojamų elektromobilių baterijų gamyboje. Tokių mineralų, kaip nikelio, vario ir ličio.
(1) 2019-04-20 29
Iš Belgijos atskriejo liūdna žinia. Šioje šalyje yra gaminami elektriniai „Audi e-tron“ SUV automobiliai ir panašu, jog „Audi“ kompanija susidūrė su netikėta kliūtimi.
(2) 2019-02-19 10
JAV vyriausybė vadovaus ambicingoms pastangoms sukurti technologijas elektromobilių, mobiliųjų telefonų ir kitų įrenginių ličio jonų akumuliatoriams perdirbti bei tokiu būdu užtikrinti patikimą ir prieinamą energijos kaupikliams būtinų retųjų metalų šaltinį, pranešė Energetikos departamentas.
(10) 2018-12-20 49
Baterijų paklausa elektrinėms transporto priemonėms tik didėja ir baterijų gamintojai, tokie kaip „LG Chem“, stengiasi išlaikyti savo rinkos dalį bei spartina investicijas.
(3) 2018-12-05 12
Iki 2030 metų paties lengviausio metalo paklausa gali išaugti 38 kartus. Litis – pagrindinis išmaniųjų įrenginių ir elektromobilių gamybos elementas
(0) 2018-10-09 9
Tampa gana akivaizdu, jog klimatas šyla ir žmonija į atmosferą išmeta vis didesnius kiekius anglies dioksido. Tad mokslininkai ieško būdų, kaip iš atmosferos surinkti anglies dioksidą ir siūlomi įvairūs būdai ką su juo daryti: laidoti po žeme, įterpti į betoną, paversti į nanovamzdelius ar net anglies dioksidą panaudoti energijos gamybai. Dabar MIT mokslininkai rado dar vieną būdą, kaip pakartotinai panaudoti šį nepageidaujamą elementą – kurti ličio-anglies dioksido baterijas.
(41) 2018-09-28 49
„Tesla“ kompanija neseniai savo pirmajame „gigafaktoriuje“ leido investuotojams ir Volstryto analitikams pasižvalgyti po pačią gamyklą ir iš arti sužinoti kaip vyksta baterijų gamyba ir kokios yra perspektyvos. Panašu, kad jos yra puikios, nes investicijų valdymo įmonės „Worm Capital“ specialistai pareiškė, kad „Tesla“ dar iki šių metų pabaigos yra pajėgi pasiekti, jog „baterijų elementų kaina neviršytų 100 dolerių už kWh“.
(1) 2018-09-17 5
Kadaise į Amerikos vakarus nemažai svajotojų pralobti viliojo auksas, tačiau dabar jo vietą užėmė kobaltas.
(0) 2018-08-30 27
Kembridžo universiteto mokslininkai nustatė, kad medžiaga, žinoma kaip niobio volframo oksidas, kurį sudaro mikroskopinės struktūros, leidžia ličio jonams judėti gerokai didesniu greičiu, nei tai užtikrina esamos technologijos. Ką tai reiškia praktiškai? Kad naujos kartos ličio jonų baterijos bus įkraunamos per kelias minutes, nebus linkusios į perkaitimą ir, kad šis atradimas gali būti rimtu pagrindu naujos ličio jonų technologijos masiniam vystymui.
(34) 2018-08-14 63
Šiuo metu yra gana plačiai paplitusi nuomonė, kad periodiškai po truputį įkrauti savo išmanųjį telefoną yra kenksminga, nes esą taip bus sugadinta telefono baterija. Taip pat daug kas mano, kad geriausia įkrauti telefoną, kai baterija beveik tuščia.
(11) 2018-07-18 61
Daugelį metų mokslininkai silicį laikė labai perspektyvia ličio jonų baterijų medžiaga. Pagrindinė tokio mąstymo priežastis yra tai, kad naudojant silicinio anodą, baterijos talpa, lyginant su esamomis baterijomis, turėtų padidėti 10 kartų. Visgi, tai tėra teorija, kadangi realybėje vykstant įkrovimo ciklams silicis gana lengvai skyla.
Tačiau viskas gali pasikeisti. Norvegijos Energetikos technologijų instituto mokslininkai teigia, kad jiems pavyko išspręsti šią problemą ir jie sukūrė naują medžiagą, kurią pavadino „SilicisX“ (angl. SiliconX).
(5) 2018-07-17 17
Pastarąjį dešimtmetį elektriniai automobiliai nebūtų galėję taip sparčiai tobulėti, jei nebūtų sukurtos baterijos, galinčios ilgesnį laiką saugoti daugiau energijos – tokias baterijas galima įkrauti daugybę kartų ir nekeisti kitomis.
(1) 2018-07-16 20
Žema temperatūra, su kuria susiduria daugelio šalių vairuotojai, tarp jų ir lietuviai, sulėtina įprastų ličio jonų baterijų įkrovimo greitį. Tai reiškia, kad vairuotojai ilgiau užtrunka kol įkrauna elektromobilių baterijas, kad patenkintų savo kasdienius vairavimo poreikius. Pasak mokslininkų, baterijų įkrovimas esant žemesnei kaip 10 laipsnių pagal Celsijų temperatūrai gali pagreitinti baterijos degradaciją. Tačiau Pensilvanijos valstijos universiteto (JAV) mokslininkai teigia radę išeitį iš šios problemos – skelbiama apie save sušildančios baterijos sukūrimą.
(0) 2018-06-27 14
Kylančios kobalto kainos ir aštrėjantys etiniai klausimai verčia ieškoti naujų baterijų gamybos būdų. „Panasonic“, didžiausia pasaulyje automobilių ličio jonų baterijų gamintoja ir išskirtinė „Tesla“ baterijų tiekėja „Model 3“ automobiliui, paskelbė, kad šiuo metu intensyviai kuria kobalto neturinčias baterijas, skirtas elektromobiliams.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos