Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mankšta ir pratimai
 
 

Mankšta ir pratimai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-09-26 1
Nugaros skausmai yra viena iš dažniausių nedarbingumo priežasčių. Amerikos chiropraktikų asociacijos duomenimis, pusė darbingo amžiaus amerikiečių teigia patiriantys nugaros skausmus.
(0) 2020-08-28 2
Minkšta antklodė, minkštas čiužinys ir didelė bei puri pagalvė – tikriausiai taip dauguma įsivaizduoja svajonių lovą. Vis dėlto toks komfortas malonus tik trumpam, mat ilgalaikės pasekmės gali būti ir labai skaudžios. Pasirodo, jei norite neturėti kupros, aukštą ir minkštą pagalvę reikėtų keisti žemesne ir kietesne. Kartais pavyksta pagalvės ir visiškai atsisakyti, bet tai neturėtų būti žūtbūtinis tikslas. Be to, reiktų prisiminti keletą taisyklių. Apie tai kalbėjomės su Kauno klinikų sporto medicinos gydytoju dr. Gediminu Tankevičiumi.
(0) 2020-08-17 4
Dažnai nesusimąstome, kad sportuojant reikia atlikti pratimus, padedančius stiprinti ne tik pagrindines raumenų grupes. Viena labai svarbi kūno vieta, kuri neretai lieka nepastebėta, yra dubens dugnas. Itin dažnai su dubens dugno problemomis susiduria moterys po gimdymo, tačiau vyresniame amžiuje panašios problemos kyla ir vyrams.
(0) 2020-06-19 13
Suaugusiems rekomenduojama du kartus per savaitę dirbti su svoriais ir stiprinti raumenis, o taip pat atlikti ir aerobinių pratimų. Tokias naujas gaires paskelbė įtakingi Jungtinės Karalystės medikai, skelbia BBC.
(0) 2020-06-09 4
Nuo senų laikų žinomas posakis – kaip pradėsi rytą, tokia bus ir visa diena. Sveikos mitybos ir gyvensenos konsultantė, ajurvedos specialistė, gydytoja Asta Keturkienė priduria – geram rytui ruoštis reikia jau vakare. Pasak pašnekovės, norint iš lovos „išlipti teisinga koja“ reikia laikytis kelių taisyklių.
(1) 2020-05-29 0
Surasti laiko pasimankštinti gali būti tikras iššūkis: daugelis mūsų, atradę laisvą minutę, šiaip ne taip prisiverčia pabėgioti ar paplušėti sporto salėje. Tačiau tyrimai rodo, kad jei iš tiesų iš sporto norite išspausti visą naudą, sportuoti reikia tuo pačiu paros metu kasdien. Už tokį grafiką jūsų kūnas jums atsidėkos.
(0) 2020-04-30 1
Karantino metu, kai sporto salės uždarytos ir rekomenduojama vengti bet kokio kontakto su svetimais žmonėmis, dažniausias fizinis aktyvumas yra vaikščiojimas maršrutu sofa – šaldytuvas – lova. Kaip fizinį aktyvumą išlaikyti ir per karantiną, laidoje „Sveiki! Su gydytoju Morozovu“ pasakojo gydytoja reabilitologė Brigita Paulienė.
(0) 2020-04-29 -2
Fizinis aktyvumas visuomet naudingas sveikatai, tačiau prakalbus apie senatvės atitolinimą – vien mankštintis nepakanka. Dar blogiau – neteisingai mankštinantis poveikis gali būti kaip tik priešingas, ir jūs, užuot atjaunėję, pakenksite savo imunitetui bei sendinsite savo organizmą.
(0) 2020-04-22 12
Kas antras žmogus Lietuvoje miršta nuo širdies ir kraujagyslių ligų – mirštamumas triskart didesnis nei Europos sąjungos vidurkis. Kaip teigia gydytoja kardiologė Sigita Glaveckaitė, pagrindinė tokių liūdnų skaičių priežastis – per mažas lietuvių dėmesys savo sveikatai, žalingi įpročiai, „tyliųjų žudikų“ ignoravimas.
(0) 2020-04-19 -4
Sveikos gyvensenos ir mitybos specialistas Artūras Sujeta sako, kad kelių kilogramų lengvai būtų galima atsikratyti vos atsisakius vieno produkto – gazuotų gėrimų. Ekspertas turi ir kitų patarimų, kaip karantino metu išlaikyti gerą figūrą ar ją net pagerinti.
(0) 2020-04-13 11
Visi mes gimstame turėdami stipresnį ar silpnesnį imunitetą, o augant jo pajėgumas tampa priklausomas nuo mūsų veiksmų ir įpročių. Lietuvos sporto universiteto profesorius Albertas Skurvydas sako, kad imuniteto stiprinime yra labai svarbus fizinis aktyvumas, tačiau netinkamai sportuodami situaciją galime tik pabloginti.
(0) 2020-02-26 3
Gimnastikos lankus tikriausiai kiekvienas prisimename iš kūno kultūros pamokų, bet retas kuris jais ir dabar pasinaudoja sporto salėje ar namuose. Vis dėlto šio seno ir gerai žinomo, bet šiek tiek pamiršto pratimo nereikėtų atsisakyti ir suaugus – jis gali būti netgi labai vertingas visam kūnui.
(0) 2020-02-22 22
Grįžę namo po sunkios darbo dienos krentate ant sofos ar išsitiesiate patogiame krėsle, o tada ten pat praleidžiate visą vakarą, kol susiruošiate miegoti. Toks poilsio būdas tikriausiai dažnas scenarijus kiekvienuose namuose. Tačiau yra blogų žinių – ilgiau užsisėdėjus, sveikatai nebepadės ir intensyvus sportas. Negana to, labai greitai jums padidės rizika susirgti 40 lėtinių ligų, o gyvenimas smarkiai sutrumpės.
(2) 2020-02-16 0
Remiantis nedidelio naujo tyrimo rezultatais, klausantis greito tempo muzikos sporto klube, gali pagerėti rezultatai.
(1) 2019-12-17 0
Mityba ir fizinis aktyvumas yra du „stipriausi“ įrankiai, kuriuos tinkamai naudojant galime ne tik pakeisti savo kūno svorį bei išvaizdą, bet ir stipriai pagerinti sveikatą. Pradėjusiam sportuoti žmogui būtina žinoti šias paprastas, bet veiksmingas taisykles, sako Gym+ sporto klubo trenerė, treniruojanti sveikatingumo projekto Healthy Fit dalyves, Agnė Girniūtė, rašoma pranešime spaudai.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos