Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mankšta ir pratimai
 
 

Mankšta ir pratimai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(6) 2021-09-09 38
Žmogaus sveikatai reikia judesio. Ne vienas tyrimas įrodė, kad kasdien žmogus turėtų nueiti tam tikrą žingsnių skaičių, kad pagerintų savo šansus ilgiau išlikti sveikas. Bet kiek žingsnių reikėtų nueiti?
(1) 2021-05-31 6
HIIT treniruotės jau ir mūsų kraštuose sulaukė didelio kūno rengybos entuziastų ir profesionalų dėmesio. HIIT (High Intensity Interval Training, arba aukšto intensyvumo intervalinė treniruotė) – tai kardio tipo mankšta, kurios metu derinant didelio ir mažo intensyvumo pratimus bei poilsio laiką suaktyvinami širdies raumenys. Bet ką tai iš tiesų reiškia ir kokią HIIT treniruotę rinktis? Šiame straipsnyje aptariami įvairūs HIIT užsiėmimai, jų privalumai, HIIT treniruočių pavyzdžiai ir kita.
(2) 2021-03-21 4
Prasidėjus kalendoriniam pavasariui, tradiciškai ateina metas pradėti judėti aktyviau ir ruoštis vasaros sezonui. Bet sporto klubai lankytojams durų Lietuvoje neatvers mažiausiai iki balandžio 1 dienos, tad savo sveikata gyventojams tenka pasirūpinti patiems – sportuoti namuose ar lauke, dažnai be trenerių pagalbos ar stingant reikiamų įrankių. Savarankiškai mankštintis gali padėti išmaniosios programėlės, kurios leis sekti savo progresą, išmokti naujų pratimų ir atsipalaiduoti, rašoma pranešime spaudai.
(0) 2020-12-14 18
Visus žmones kartais aplanko liūdesys ir už jį daug niūresnės būsenos. Tai, kaip su tuo susitvarkome, ir yra tikroji mūsų psichinės sveikatos būklė. Naujas tyrimas, įtraukęs 1100 jaunuolių atskleidė tris pagrindinius psichinės sveikatos ramsčius - jei jais pasirūpinsite, tikrai jausitės geriau.
(0) 2020-12-04 16
Puikiai visi žinome, kad praleisti valandų valandas sėdint nėra gerai, bet kiek reikia mankštintis, kad būtų neutralizuotas neigiamas sėdimos dienos poveikis sveikatai?
(1) 2020-11-12 12
Kaip numesti svorio? Šis klausimas ištisus metus kankina daugelį žmonių, o ir nuomonių yra labai skirtingų. Pravartu žinoti, kokius metodus taikydami galime pasiekti geriausių rezultatų, todėl neapsieisime be profesionalų patarimo. Šia tema savo įžvalgomis sutiko pasidalinti daugeliui gerai žinomas sporto, sveikos gyvensenos treneris ir mitybos specialistas Artūras Swan.
(0) 2020-09-30 4
Visiems pažįstamas ir gerai žinomas – nugaros skausmas. Juo neretai skundžiasi ir fizinį darbą dirbantieji, ir visą dieną sėdintys prie kompiuterio ekrano. Ką su juo daryti? Apie tai laidoje „Sveiki! su gydytoju V. Morozovu“ papasakojo LSMU Kauno klinikų sporto medicinos gydytojas dr. Gediminas Tankevičius.
(0) 2020-09-26 1
Nugaros skausmai yra viena iš dažniausių nedarbingumo priežasčių. Amerikos chiropraktikų asociacijos duomenimis, pusė darbingo amžiaus amerikiečių teigia patiriantys nugaros skausmus.
(0) 2020-08-28 2
Minkšta antklodė, minkštas čiužinys ir didelė bei puri pagalvė – tikriausiai taip dauguma įsivaizduoja svajonių lovą. Vis dėlto toks komfortas malonus tik trumpam, mat ilgalaikės pasekmės gali būti ir labai skaudžios. Pasirodo, jei norite neturėti kupros, aukštą ir minkštą pagalvę reikėtų keisti žemesne ir kietesne. Kartais pavyksta pagalvės ir visiškai atsisakyti, bet tai neturėtų būti žūtbūtinis tikslas. Be to, reiktų prisiminti keletą taisyklių. Apie tai kalbėjomės su Kauno klinikų sporto medicinos gydytoju dr. Gediminu Tankevičiumi.
(0) 2020-08-17 4
Dažnai nesusimąstome, kad sportuojant reikia atlikti pratimus, padedančius stiprinti ne tik pagrindines raumenų grupes. Viena labai svarbi kūno vieta, kuri neretai lieka nepastebėta, yra dubens dugnas. Itin dažnai su dubens dugno problemomis susiduria moterys po gimdymo, tačiau vyresniame amžiuje panašios problemos kyla ir vyrams.
(0) 2020-06-19 14
Suaugusiems rekomenduojama du kartus per savaitę dirbti su svoriais ir stiprinti raumenis, o taip pat atlikti ir aerobinių pratimų. Tokias naujas gaires paskelbė įtakingi Jungtinės Karalystės medikai, skelbia BBC.
(0) 2020-06-09 4
Nuo senų laikų žinomas posakis – kaip pradėsi rytą, tokia bus ir visa diena. Sveikos mitybos ir gyvensenos konsultantė, ajurvedos specialistė, gydytoja Asta Keturkienė priduria – geram rytui ruoštis reikia jau vakare. Pasak pašnekovės, norint iš lovos „išlipti teisinga koja“ reikia laikytis kelių taisyklių.
(1) 2020-05-29 0
Surasti laiko pasimankštinti gali būti tikras iššūkis: daugelis mūsų, atradę laisvą minutę, šiaip ne taip prisiverčia pabėgioti ar paplušėti sporto salėje. Tačiau tyrimai rodo, kad jei iš tiesų iš sporto norite išspausti visą naudą, sportuoti reikia tuo pačiu paros metu kasdien. Už tokį grafiką jūsų kūnas jums atsidėkos.
(0) 2020-04-30 1
Karantino metu, kai sporto salės uždarytos ir rekomenduojama vengti bet kokio kontakto su svetimais žmonėmis, dažniausias fizinis aktyvumas yra vaikščiojimas maršrutu sofa – šaldytuvas – lova. Kaip fizinį aktyvumą išlaikyti ir per karantiną, laidoje „Sveiki! Su gydytoju Morozovu“ pasakojo gydytoja reabilitologė Brigita Paulienė.
(0) 2020-04-29 -2
Fizinis aktyvumas visuomet naudingas sveikatai, tačiau prakalbus apie senatvės atitolinimą – vien mankštintis nepakanka. Dar blogiau – neteisingai mankštinantis poveikis gali būti kaip tik priešingas, ir jūs, užuot atjaunėję, pakenksite savo imunitetui bei sendinsite savo organizmą.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos