Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mankšta ir pratimai
 
 

Mankšta ir pratimai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-09-21 38
Vasarą daugelis judėjome daugiau: važiavome dviračiais, šokinėjome per bangas, klajojome po kalnus ir miestus. O štai ruduo, rodos, užprogramuoja kitokiam režimui: sėdėjimui biure bei automobilyje, galbūt tik su vakariniais ištrūkimais į sporto klubą. Kodėl judėjimas mūsų sveikatai gyvybiškai būtinas ir ar gali būti ramūs tie, kam žingsniamatis praneša apie per dieną įveiktus 10 000 žingsnių? 15min pokalbis su Medicinos diagnostikos ir gydymo centro fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytoja Virginija Kirtikliene.
(1) 2019-02-25 34
Vaterlu Universiteto Kanadoje mokslininkai netikėtai susidomėjo atsispaudimais, bet tikrai ne be reikalo. Šis pratimas yra labai populiarus ir, kaip manoma, labai naudingas. Tačiau ne visi atsispaudimus daro vienodai - egzistuoja kelios skirtingos atsispaudimų versijos. Viena, kurią mokslininkai vadina atsispaudimais+, yra neblogas seno pratimo patobulinimas.
(3) 2018-01-03 34
„Pritūpimus galima drąsiai vadinti tinginių sportu, nes juos galima daryti bet kur ir bet kada, tačiau jūs nė neįsivaizduojate, kad iš pažiūros lengvas pratimas gali turėti tiek daug stebuklingų galių jūsų sveikatai ir kūno formoms“, – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ teigia gydytojas Alvydas Unikauskas.
(0) 2018-06-06 17
Daugelis mano, kad kuo daugiau sporto, tuo geriau. Tačiau tyrimai tokio požiūrio nepatvirtina.
(0) 2019-05-17 15
Smegenų pokyčiai, atsiradę su amžiumi, padaro mus mažiau aštraus ir aiškaus proto. Maždaug trečdalis vyresnio amžiaus žmonių sunkiai prisimena faktus ir įvykius, kurie priklauso vadinamajai „deklaracinei atminčiai“.
(0) 2018-04-12 11
Kuo daugiau laiko praleidžiate nejudėdami, tuo didesnė tikimybė, kad galite pažeisti širdies raumenis.
(0) 2019-03-05 9
Iš pirmo žvilgsnio nepavojingas sėdėjimas mokantis ar dirbant gali pridaryti iš tiesų nemažai žalos. Daugelis net nesusimąsto, kokias pasekmes gali atnešti nuolatinis sėdėjimas ir mažas fizinis aktyvumas. Dėl per ilgo sėdėjimo keliamo pavojaus sveikatai neabejojama, o ką daryti, kad jo išvengtume?
(0) 2019-02-06 9
Dažnas klaidingai mano, kad visos širdies ligos turi aiškius ir suprantamus simptomus. Apie širdies ligas bei sutrikimus gali pranešti ne tik skausmas krūtinės srityje, bet ir simptomai, kurie jaučiami su širdimi iš pažiūros nesijusiuose organuose. Nereikėtų ignoruoti šio fakto ir širdimi bei jos veikla pradėti rūpintis kuo anksčiau.
(0) 2019-04-09 6
Daug sėdintiems, žiūrintiems į ekranus vienoje pozicijoje, verta pamankštint kaklą, tačiau visa tai reikėtų daryti ne bet kaip. Olimpinės rinktinės gydytojas Dalius Barkauskas siūlo pratimų taisyklingai kaklo mankštai.
(1) 2019-01-18 4
Naujų metų pradžia tradiciškai tampa ryžto ir pažadų sezonu, kai ne vienas garsiai ar tyliai sau paskelbia nuo šiol jau tikrai besirūpinsiąs savo kūnu. Kineziterapeutas Valdas Tautkus džiaugiasi tokiais žmonių norais, tačiau tikina, kad rūpinantis savo kūnu kartais galima jam tik dar labiau pakenkti.
(0) 2018-11-12 3
Dauguma žino, kad maistas, kuris yra smarkiai perdirbtas ir turi daug cukraus, yra kenksmingas žarnynui. Tačiau naujausio tyrimo rezultatai parodė, kad stresas veikia organizmą taip pat ar net labiau nei ir didelį riebalų kiekį turintys maisto produktai, rašė dailymail.co.uk.
(0) 2018-08-16 3
Moterys, kurios bent kartą bandė mesti svorį kartu su savo vyrais, pastebėjo fenomeną: vyrams tai sekasi daug geriau, o moterims dieta yra ypač sudėtingas darbas. Pagaliau mokslininkai šią paslaptį ištyrė – vyrams mesti svorį iš tiesų yra lengviau.
(0) 2019-06-25 2
Sportas, atsipalaidavimas ir dvasinė ramybė viename – taip galima apibūdinti jogą ir jos teikiamą naudą. Ir visai nebūtina ieškoti jogos studijų, ja galima užsiimti tiek namuose, tiek darbe, o pramokti jogos pagrindų jums gali padėti jūsų išmanusis telefonas.
(0) 2019-12-02 2
Norint pagerinti savo sveikatą, dažniausiai griebiamės sporto. Tačiau labai svarbu nepamiršti, kad neatskiriama geros savijautos dalis yra ir tinkama mityba.
(0) 2018-11-07 1
Kiekvieną valandą, kurią nejudate rizika susidaryti krešuliams padidėja 20 procentų. Tai - labai pavojinga, todėl geriau ilgą laiką nesėdėti. Dar geriau - atsiminkite vieną pratimą.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos