Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mankšta ir pratimai
 
 

Mankšta ir pratimai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(22) 2019-11-27 -24
Lietuvos sporto universiteto (LSU) profesorius Albertas Skurvydas pateikia 10 pagrindinių fizinio parengtumo kriterijų, kuriuos turėtų atlikti jaunas, tvirtas, visapusiškai pasirengęs vyras. Pasak profesoriaus, tai – geros sveikatos užtikrinimas.
(3) 2018-01-03 35
„Pritūpimus galima drąsiai vadinti tinginių sportu, nes juos galima daryti bet kur ir bet kada, tačiau jūs nė neįsivaizduojate, kad iš pažiūros lengvas pratimas gali turėti tiek daug stebuklingų galių jūsų sveikatai ir kūno formoms“, – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ teigia gydytojas Alvydas Unikauskas.
(2) 2018-05-18 -1
Net jei darbe viskas einasi it iš pypkės – įgyvendiname užsibrėžtus tikslus ir puikiai sutariame su kolegomis, darbo dieną gali aptemdyti nemalonūs organizmo siunčiami signalai. Koncentracijos stoka, mieguistumas ar net įvairūs skausmai – viso to galima išvengti, kad ir koks įtemptas darbas būtų. Tereikia žinoti ir naudoti keletą priemonių, pagerinančių ir savijautą, ir darbo efektyvumą.
(2) 2020-02-16 0
Remiantis nedidelio naujo tyrimo rezultatais, klausantis greito tempo muzikos sporto klube, gali pagerėti rezultatai.
(1) 2019-02-25 35
Vaterlu Universiteto Kanadoje mokslininkai netikėtai susidomėjo atsispaudimais, bet tikrai ne be reikalo. Šis pratimas yra labai populiarus ir, kaip manoma, labai naudingas. Tačiau ne visi atsispaudimus daro vienodai - egzistuoja kelios skirtingos atsispaudimų versijos. Viena, kurią mokslininkai vadina atsispaudimais+, yra neblogas seno pratimo patobulinimas.
(1) 2020-05-29 0
Surasti laiko pasimankštinti gali būti tikras iššūkis: daugelis mūsų, atradę laisvą minutę, šiaip ne taip prisiverčia pabėgioti ar paplušėti sporto salėje. Tačiau tyrimai rodo, kad jei iš tiesų iš sporto norite išspausti visą naudą, sportuoti reikia tuo pačiu paros metu kasdien. Už tokį grafiką jūsų kūnas jums atsidėkos.
(1) 2019-01-18 4
Naujų metų pradžia tradiciškai tampa ryžto ir pažadų sezonu, kai ne vienas garsiai ar tyliai sau paskelbia nuo šiol jau tikrai besirūpinsiąs savo kūnu. Kineziterapeutas Valdas Tautkus džiaugiasi tokiais žmonių norais, tačiau tikina, kad rūpinantis savo kūnu kartais galima jam tik dar labiau pakenkti.
(1) 2019-12-17 0
Mityba ir fizinis aktyvumas yra du „stipriausi“ įrankiai, kuriuos tinkamai naudojant galime ne tik pakeisti savo kūno svorį bei išvaizdą, bet ir stipriai pagerinti sveikatą. Pradėjusiam sportuoti žmogui būtina žinoti šias paprastas, bet veiksmingas taisykles, sako Gym+ sporto klubo trenerė, treniruojanti sveikatingumo projekto Healthy Fit dalyves, Agnė Girniūtė, rašoma pranešime spaudai.
(1) 2020-11-12 9
Kaip numesti svorio? Šis klausimas ištisus metus kankina daugelį žmonių, o ir nuomonių yra labai skirtingų. Pravartu žinoti, kokius metodus taikydami galime pasiekti geriausių rezultatų, todėl neapsieisime be profesionalų patarimo. Šia tema savo įžvalgomis sutiko pasidalinti daugeliui gerai žinomas sporto, sveikos gyvensenos treneris ir mitybos specialistas Artūras Swan.
(0) 2018-06-06 17
Daugelis mano, kad kuo daugiau sporto, tuo geriau. Tačiau tyrimai tokio požiūrio nepatvirtina.
(0) 2019-11-25 -5
Bėgiojimas yra paprasta ir veiksminga širdies ir kraujagyslių sistemos pratimų forma, pasižyminti daugybe privalumų: nuo sąnarių sustiprinimo iki nuotaikos pagerinimo.
(0) 2020-08-17 4
Dažnai nesusimąstome, kad sportuojant reikia atlikti pratimus, padedančius stiprinti ne tik pagrindines raumenų grupes. Viena labai svarbi kūno vieta, kuri neretai lieka nepastebėta, yra dubens dugnas. Itin dažnai su dubens dugno problemomis susiduria moterys po gimdymo, tačiau vyresniame amžiuje panašios problemos kyla ir vyrams.
(0) 2019-03-05 9
Iš pirmo žvilgsnio nepavojingas sėdėjimas mokantis ar dirbant gali pridaryti iš tiesų nemažai žalos. Daugelis net nesusimąsto, kokias pasekmes gali atnešti nuolatinis sėdėjimas ir mažas fizinis aktyvumas. Dėl per ilgo sėdėjimo keliamo pavojaus sveikatai neabejojama, o ką daryti, kad jo išvengtume?
(0) 2020-04-13 10
Visi mes gimstame turėdami stipresnį ar silpnesnį imunitetą, o augant jo pajėgumas tampa priklausomas nuo mūsų veiksmų ir įpročių. Lietuvos sporto universiteto profesorius Albertas Skurvydas sako, kad imuniteto stiprinime yra labai svarbus fizinis aktyvumas, tačiau netinkamai sportuodami situaciją galime tik pabloginti.
(0) 2019-11-01 -3
Asmeninis treneris Davidas Higginsas dalinasi savo 21 dienos kūno tobulinimo programa, sužavėjusia tokias žvaigždes kaip Margot Robbie, Angelina Jolie. Claudia Schiffer ir Colinas Firthas. Metas pamėginti ir jums...

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos