Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mankšta ir pratimai
 
 

Mankšta ir pratimai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(3) 2018-01-03 34
„Pritūpimus galima drąsiai vadinti tinginių sportu, nes juos galima daryti bet kur ir bet kada, tačiau jūs nė neįsivaizduojate, kad iš pažiūros lengvas pratimas gali turėti tiek daug stebuklingų galių jūsų sveikatai ir kūno formoms“, – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ teigia gydytojas Alvydas Unikauskas.
(0) 2018-06-06 17
Daugelis mano, kad kuo daugiau sporto, tuo geriau. Tačiau tyrimai tokio požiūrio nepatvirtina.
(0) 2018-04-12 11
Kuo daugiau laiko praleidžiate nejudėdami, tuo didesnė tikimybė, kad galite pažeisti širdies raumenis.
(0) 2018-08-16 3
Moterys, kurios bent kartą bandė mesti svorį kartu su savo vyrais, pastebėjo fenomeną: vyrams tai sekasi daug geriau, o moterims dieta yra ypač sudėtingas darbas. Pagaliau mokslininkai šią paslaptį ištyrė – vyrams mesti svorį iš tiesų yra lengviau.
(0) 2018-11-12 3
Dauguma žino, kad maistas, kuris yra smarkiai perdirbtas ir turi daug cukraus, yra kenksmingas žarnynui. Tačiau naujausio tyrimo rezultatai parodė, kad stresas veikia organizmą taip pat ar net labiau nei ir didelį riebalų kiekį turintys maisto produktai, rašė dailymail.co.uk.
(0) 2018-11-07 1
Kiekvieną valandą, kurią nejudate rizika susidaryti krešuliams padidėja 20 procentų. Tai - labai pavojinga, todėl geriau ilgą laiką nesėdėti. Dar geriau - atsiminkite vieną pratimą.
(0) 2018-12-31 0
Seniesiems metams mušant paskutines valandas ne vienas susimąsto apie planus ir pažadus 2019-iesiems. Kitąmet jau tikrai kas rytą mankštinsimės, o bėgioti pradėsime, kai atšils. Kad tai pradėtume, galbūt nereikia laukti ir sausio 1-osios? Naujieji metai gali prasidėti nuo tos akimirkos, kai duodate pažadą sau.
(2) 2018-05-18 -1
Net jei darbe viskas einasi it iš pypkės – įgyvendiname užsibrėžtus tikslus ir puikiai sutariame su kolegomis, darbo dieną gali aptemdyti nemalonūs organizmo siunčiami signalai. Koncentracijos stoka, mieguistumas ar net įvairūs skausmai – viso to galima išvengti, kad ir koks įtemptas darbas būtų. Tereikia žinoti ir naudoti keletą priemonių, pagerinančių ir savijautą, ir darbo efektyvumą.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos