Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mankštos nauda organizmui
 
 

Mankštos nauda organizmui

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(6) 2021-09-09 38
Žmogaus sveikatai reikia judesio. Ne vienas tyrimas įrodė, kad kasdien žmogus turėtų nueiti tam tikrą žingsnių skaičių, kad pagerintų savo šansus ilgiau išlikti sveikas. Bet kiek žingsnių reikėtų nueiti?
(0) 2021-08-03 8
Tikriausiai žinote, kad nemažai žmonių prieš sportuodami geria specialius papildus, kurie turėtų jiems suteikti energijos. Tuo tarpu kiti renkasi kavą, kuri, kaip jie teigia, irgi suteikia energijos. Bet ar tai gera mintis?
(2) 2021-03-21 4
Prasidėjus kalendoriniam pavasariui, tradiciškai ateina metas pradėti judėti aktyviau ir ruoštis vasaros sezonui. Bet sporto klubai lankytojams durų Lietuvoje neatvers mažiausiai iki balandžio 1 dienos, tad savo sveikata gyventojams tenka pasirūpinti patiems – sportuoti namuose ar lauke, dažnai be trenerių pagalbos ar stingant reikiamų įrankių. Savarankiškai mankštintis gali padėti išmaniosios programėlės, kurios leis sekti savo progresą, išmokti naujų pratimų ir atsipalaiduoti, rašoma pranešime spaudai.
(0) 2021-02-18 29
Senatvinė demencija - su amžiumi susijęs protinės funkcijos suprastėjimas - palies ne vieną šio straipsnio skaitytoją. Ši nepagydoma sveikatos problema yra siejama su daugybe įgimtų ir aplinkos faktorių. Bet jūs galite sumažinti jos riziką.
(0) 2020-12-29 8
Taigi, atėjo žiema ir nustojote bėgioti? Sau kartojate, kad tikrai neaptingote - tiesiog dabar per šalta sportuoti lauke. Juk gamta žiemą ilsisi, tai kodėl neturėtumėte jūs? Tačiau naujas tyrimas jums turi svarbią žinią - sportuodami šaltyje greičiau nusikratysite to šventinio viršsvorio.
(0) 2020-12-14 18
Visus žmones kartais aplanko liūdesys ir už jį daug niūresnės būsenos. Tai, kaip su tuo susitvarkome, ir yra tikroji mūsų psichinės sveikatos būklė. Naujas tyrimas, įtraukęs 1100 jaunuolių atskleidė tris pagrindinius psichinės sveikatos ramsčius - jei jais pasirūpinsite, tikrai jausitės geriau.
(0) 2020-12-04 16
Puikiai visi žinome, kad praleisti valandų valandas sėdint nėra gerai, bet kiek reikia mankštintis, kad būtų neutralizuotas neigiamas sėdimos dienos poveikis sveikatai?
(0) 2020-11-23 1
Trumpos, bet ypač aktyvios treniruotės organizmui padaro daugiau įtakos, nei galbūt galvojate. Kaip rodo vienas neseniai atliktas tyrimas, vos 12 minučių intensyvaus sporto pakanka, kad pasikeistų kraujyje esantys biologiniai žymenys, leidžiantys spręsti apie medžiagų apykaitą.
(0) 2020-09-30 4
Visiems pažįstamas ir gerai žinomas – nugaros skausmas. Juo neretai skundžiasi ir fizinį darbą dirbantieji, ir visą dieną sėdintys prie kompiuterio ekrano. Ką su juo daryti? Apie tai laidoje „Sveiki! su gydytoju V. Morozovu“ papasakojo LSMU Kauno klinikų sporto medicinos gydytojas dr. Gediminas Tankevičius.
(0) 2020-08-17 4
Dažnai nesusimąstome, kad sportuojant reikia atlikti pratimus, padedančius stiprinti ne tik pagrindines raumenų grupes. Viena labai svarbi kūno vieta, kuri neretai lieka nepastebėta, yra dubens dugnas. Itin dažnai su dubens dugno problemomis susiduria moterys po gimdymo, tačiau vyresniame amžiuje panašios problemos kyla ir vyrams.
(0) 2020-08-12 11
Sveikos kraujagyslės yra labai svarbios mūsų kūnui. Jos yra pirmoji mūsų sveikatos ir energingumo sąlyga. Kardiologas ir sportinės medicinos profesorius iš Miuncheno Martinas Halle sukūrė balų sistemos metodą, kuris padės išsaugoti kraujagysles optimalios būsenos.
(0) 2020-06-19 14
Suaugusiems rekomenduojama du kartus per savaitę dirbti su svoriais ir stiprinti raumenis, o taip pat atlikti ir aerobinių pratimų. Tokias naujas gaires paskelbė įtakingi Jungtinės Karalystės medikai, skelbia BBC.
(1) 2020-05-29 0
Surasti laiko pasimankštinti gali būti tikras iššūkis: daugelis mūsų, atradę laisvą minutę, šiaip ne taip prisiverčia pabėgioti ar paplušėti sporto salėje. Tačiau tyrimai rodo, kad jei iš tiesų iš sporto norite išspausti visą naudą, sportuoti reikia tuo pačiu paros metu kasdien. Už tokį grafiką jūsų kūnas jums atsidėkos.
(0) 2020-04-30 1
Karantino metu, kai sporto salės uždarytos ir rekomenduojama vengti bet kokio kontakto su svetimais žmonėmis, dažniausias fizinis aktyvumas yra vaikščiojimas maršrutu sofa – šaldytuvas – lova. Kaip fizinį aktyvumą išlaikyti ir per karantiną, laidoje „Sveiki! Su gydytoju Morozovu“ pasakojo gydytoja reabilitologė Brigita Paulienė.
(0) 2020-04-29 -2
Fizinis aktyvumas visuomet naudingas sveikatai, tačiau prakalbus apie senatvės atitolinimą – vien mankštintis nepakanka. Dar blogiau – neteisingai mankštinantis poveikis gali būti kaip tik priešingas, ir jūs, užuot atjaunėję, pakenksite savo imunitetui bei sendinsite savo organizmą.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos