Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mityba
 
 

Mityba

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2020-10-19 1
Visi žinome, kad moterys vakarėliuose ar pobūviuose greičiau apgirsta ir ilgiau būna neblaivios nei vyrai – jeigu išgeriamas vienodas alkoholio kiekis. Daugelį metų tai buvo paaiškinama tuo, kad moterys yra smulkesnės už vyrus, todėl alkoholis patenka į jų audinius greičiau. O kadangi moterų organizmuose yra daugiau riebalų ir mažiau skysčių, alkoholis pasiskirsto tolygiau, dėl ko ir veikia organizmą ilgiau.
(5) 2020-10-15 -3
Protarpinis badavimas gali būti nė kiek ne efektyvesnis nei tradicinės dietos ir net gali sumažinti liesą raumenų masę, rodo naujo klinikinio bandymo, kurio išvados skelbiamos žurnale „JAMA Internal Medicine“, rezultatai.
(0) 2020-10-13 3
Dažno paklausus, kas yra saldikliai, sulauksime atsakymo, kad tai susiję tik su saldumynais ir cukraus pakeitimu jais iš esmės. Pranešime spaudai specialistai pateikia svarbiausius atsakymus besirūpinantiems sveika mityba ir norintiems aiškiau suprasti, kas tai yra ir į ką derėtų atkreipti dėmesį.
(1) 2020-10-08 12
Daugiau nei 90 proc. Jungtinės Karalystės suaugusiųjų suvartoja nepakankamai maistinių skaidulų, rodo Nacionalinė maisto ir mitybos apklausa (NDNS). Skaidulų vartojimas gali sumažinti širdies ligų, insulto, antrojo tipo diabeto ir žarnyno vėžio riziką, sumažinti kraujospūdį ir cholesterolio kiekį kraujyje.
(0) 2020-10-07 -2
Kokosų aliejuje yra daug nesveikų sočiųjų riebalų, įspėja Harvardo universiteto dėstytoja dr. Karin Michels. Moteris suabejojo tariama kokosų aliejaus nauda ir tvirtina, kad jis toks pats kenksmingas sveikatai kaip ir „gryni nuodai“.
(0) 2020-10-07 4
Dauguma mitybos ekspertų tvirtina, kad pusryčius valgyti reikia, nes jie esą geras dienos startas. Ir vis dėlto ne mažiau svarbu yra tai, ką mes valgome rytais. Mat ne visi produktai tinka tuščiam skrandžiui.
(0) 2020-10-06 11
Pasaulyje tikrai netrūksta žmonių, kurie savo rytą pradeda su puodeliu kavos. Šis gėrimas ne tik turi kofeino, bet ir naudingų antioksidantų bei maistinių medžiagų. Tačiau, kai kuriuos žmones kava veikia dar stipriau: dalis kavos mėgėjų praėjus maždaug 20 minučių po kavos išgėrimo keliauja į tualetą. Kodėl kava mus taip veikia?
(0) 2020-10-05 25
Skaniausia vaikystėje būdavo močiutės virta manų kruopų košė su uogiene, o perlinę su spirgučiais valgydavo tėtis. Grikių ar bulvių košę dažniausiai pasirenkame kaip garnyrą prie karbonado, o štai bolivinę balandą – kai norime šiek tiek pritapti prie sveikuoliškų naujovių. Tačiau retai susimąstome, kurios košės mūsų kūnui itin naudingos, o kurios skirtos tik nekasdieniniam paskanavimui. Tai, ką turime žinoti apie košes, papasakojo Dietoterapijos centro vadovė, gydytoja dietologė Laura Romeraitė-Kuklierienė.
(0) 2020-09-29 -3
Daugelis nesusimąsto, kad dėl didelio maisto kiekio suvartojimo gali būti kaltas ne fiziologinis alkis, tačiau mūsų emocijos. Ilgainiui šį reiškinį tampa sunku atpažinti, nes jį gali sukelti tiek teigiamos, tiek neigiamos emocijos.
(0) 2020-09-23 10
Tikriausiai visi turime draugą, kuris kemša maisto kiek tik nori, o svorio vis tiek nepriauga. O jei svoris vis nekrinta, esame linkę kaltinti savo blogą medžiagų apykaitą. Bet ar tikrai? Apie ją laidoje „Sveiki! su gydytoju V. Morozovu“ papasakojo gydytoja endokrinologė dr. Lina Zabulienė.
(0) 2020-09-18 0
Jei būtų rengiamas labiausiai išgirtų vaisių konkursas, avokadai tikriausiai galėtų pretenduoti į vieną iš pirmųjų vietų. Panašu, kad galvodami tik apie avokadų naudą, dauguma pamiršta tai, kad jų galima ir padauginti. Be to, visus kitus riebalus pakeisti avokadais – didelė klaida. Apie tai papasakojo gydytoja dietologė Kristina Jasmontienė.
(0) 2020-09-15 1
Viduržemio jūros dieta, keto mityba, „cheat day“, 5:2... Šie pavadinimai tikriausiai girdėti kiekvienam, kuris yra bandęs numesti svorio. Laidoje „Sveikatos receptas“ mitybos specialistė, dietistė Vaida Kurpienė aptarė šiuos populiarius lieknėjimo būdus ir pasakė, ko iš jų galima tikėtis.
(0) 2020-09-13 7
Gausiai vartojant pramoniniu būdu intensyviai perdirbtus produktus pakinta senėjimo procesus lemiančios chromosomos. Ši tyrimo išvada buvo pristatyta neseniai vykusioje internetinėje medikų konferencijoje.
(1) 2020-09-10 22
Milijonai žmonių praranda galimybę gauti sveiką maistą, o tai gali padidinti nutukimą visame pasaulyje ir sukelti naują pasaulinę pandemiją, pranešė „Bloomberg“.
(0) 2020-09-09 1
Miškuose pilna grybų ir sveikatos specialistai pastebi, kad jau savaitgalį padaugėjo klausimų, ką daryti jų persivalgius ar pajutus apsinuodijimo simptomus. Farmacijos specialistai ir šį sezoną primena, kad apsinuodyti galima ne ir nuodingais ar nešviežiais, bet ir netinkamai paruoštais gerais grybais, rašoma pranešime spaudai.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos