Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mūsų miegas
 
 

Mūsų miegas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-03-06 41
Nors daugelis sportuojančių žmonių prisieks, kad bananas yra puikus užkandis prieš treniruotę, iš tikrųjų yra geresnis laikas, kada geriau valgyti bananus.
(2) 2021-02-26 19
COVID-19 pandemija ir su ja susiję ekonominiai reiškiniai daugybei žmonių suteikė tiek streso, kad vis daugiau žmonių skundžiasi, kad negali užmigti. Ir gydytojai jiems gali rekomenduoti vaistus, arbatą, kelis gyvenimo būdo pokyčius. Tačiau yra vienas, atrodo, geras būdas padėti sau, bet gydytojai jo rekomenduoti negali. Ar žinote, koks jis?
(1) 2021-02-25 7
Ėjimas miegoti yra labai svarbi rutina ir suaugusiems žmonėms, tačiau vaikams ji dar svarbesnė. Nuo sveiko miego priklauso vaiko vystymasis, mokymosi įgūdžiai ir emocijos. Dabar Mančesterio universiteto mokslininkai apibrėžė jų manymu sveikiausią miego rutiną 2-8 metų amžiaus vaikams.
(0) 2021-02-25 1
Yra rimtų įrodymų, kad ėjimas miegoti visad tuo pačiu laiku yra svarbu sveikai gyvensenai. Taip pat svarbu ir miegotų valandų skaičius. Naujame tyrime nustatyta sąsaja tarp sutrikusio miego įpročių ir rizikos susirgti depresija ar turėti prastą nuotaiką.
(0) 2021-02-24 0
Pagunda ryte taip ir neišlipti iš lovos – ypatingai didelė. Tačiau čiužinio virsmas namų biuru gali pridaryti rimtų fizinės ir psichinės sveikatos problemų, rašo BBC.
(0) 2021-02-22 1
Kaip kokybiškai išsimiegoti, pabudus jaustis žvaliai ir energingai kibti į darbus? Kaip derėtų pakoreguoti dienos režimą ir kokių naujų įpročių įgyti, kad šie tikslai būtų pasiekiami ranka, pranešime žiniasklaidai pataria „Camelia“ vaistininkas Arnas Janušauskas.
(0) 2021-02-19 4
Kai žmogus miega, jo smegenys ilsisi. Bet tai nereiškia, kad jos yra visiškai išsijungusios. JAV Šiaurės vakarų universiteto mokslininkai rado būdą pabendrauti su giliai įmigusiu žmogumi. Ir jis ne tik atsako, bet dar ir sprendžia matematikos užduotis.
(0) 2021-02-04 7
Miegas mums yra itin svarbus. Jei miegame per mažai, auga rizika susirgti vėžiu, Alzheimerio liga ar patirti infarktą. Mokslininkai išsiaiškino, kaip dar miego trūkumas veikia mus: jei miegame mažiau nei 6 valandas – galime patirti ir dehidrataciją.
(4) 2021-01-29 1
Stengdamiesi nusimesti nekenčiamus kilogramus, mes aliname save dietomis ir fiziniais krūviais. Pasirodo, yra kur kas lengvesnis ir malonesnis būdas: galima miegoti ir lieknėti. Štai ko jums reikės.
(1) 2021-01-15 11
Stresas, prasta mityba, nerimas dėl ateities, sujauktas darbo-poilsio režimas, įvairios sveikatos problemos - egzistuoja tūkstančiai priežasčių, dėl kurių jums gali būti sunku išsimiegoti. Bet jūs galite sau padėti. Naujas tyrimas teigia, kad jums pakaks bet kokio muziką grojančio prietaiso.
(0) 2021-01-09 3
2020 metai daugybei žmonių buvo sunkūs ir netgi tragiški. Bet jau pradėjus platinti vakcinas nuo COVID-19 matosi šviesa tunelio gale: galima tikėtis, kad 2021 metais gyvenimas bus normalesnis ir laimingesnis, rašo „Science Alert“.
(2) 2021-01-07 -5
Suaugę žmonės įpratę vėlai gultis. Daugybė kasdienių rūpesčių neleidžia jiems anksti pradėti ilsėtis. Kodėl nesveika gultis miegoti po vidurnakčio?
(0) 2020-12-22 12
Hibernacija - tai miegui artima būsena, būdinga kai kuriems gyvūnams žiemos laikotarpiu. Tai - energijos tausojimo mechanizmas, kuris padeda gyvūnams peržiemoti šaltą ir maistu skurdų metų laiką. Kaip tikriausiai pastebėjote skaitydami šį straipsnį, žmonės žiemos nepramiega. O gal anksčiau buvo kitaip?
(1) 2020-12-21 16
Yra vos keletas dalykų, erzinančių labiau nei vartymasis nuo šono ant šono naktį, stengiantis pagaliau užmigti.
(0) 2020-12-14 17
Visus žmones kartais aplanko liūdesys ir už jį daug niūresnės būsenos. Tai, kaip su tuo susitvarkome, ir yra tikroji mūsų psichinės sveikatos būklė. Naujas tyrimas, įtraukęs 1100 jaunuolių atskleidė tris pagrindinius psichinės sveikatos ramsčius - jei jais pasirūpinsite, tikrai jausitės geriau.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos