Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mūsų miegas
 
 

Mūsų miegas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-05-22 2
Valgote sveikai, tačiau svoris nemažėja – su tokia problema susiduria daug žmonių. Trukdyti numesti svorio gali daugybė iš pirmo žvilgsnio nesusijusių dalykų, pavyzdžiui, vaistai ar miegas.
(3) 2019-05-20 6
Mėlyna LED šviesa gali pažeisti akies tinklainę ir sutrikdyti natūralų miego ciklą, įspėja Prancūzijos maisto, aplinkos ir darbo saugos agentūra (ANSES).
(0) 2019-05-16 0
Riebalų sluoksnis ant pilvo kelia nepasitenkinimą ne tik todėl, kad juos sunku pašalinti, bet ir todėl, kad tai turi įtakos viso organizmo sveikatai.
(1) 2019-05-06 -6
Vis daugiau žmonių kenčia nuo nemigos, o kad nereikėtų ilgai spoksoti į lubas, tikisi, jog užmigti padės stiklinė šilto pieno ar raminančiu poveikiu pasižyminti arbata, tačiau ar tikrai tai veikia?
(0) 2019-04-30 8
Visi esame girdėję, kaip svarbu gerai išsimiegoti. Juk tik gerai pailsėję naktį jaučiamės žvalesni ir darbingesni. Neseniai mokslininkai atskleidė ir dar vieną priežastį, kodėl nakties miegas yra svarbus.
(0) 2019-04-25 1
Knarkimas yra varginanti problema. Sutrikęs kvėpavimas miegant blogina poilsio kokybę - tiek knarkiančiojo, tiek to, kuris miega šalia. Naujas tyrimas parodė, kad dažna moteris mano, kad neknarkia. Bet knarkia ir tai joms būtina pasakyti.
(1) 2019-04-23 9
Žmonės maždaug trečdalį gyvenimo praleidžia miegodami. Miego reikia tiek žinduoliams, tiek paukščiams ar reptilijoms. Praleidus 24 valandas be miego kognityviniai gebėjimai supanašėja su žmogaus, kurio kraujyje yra promilė alkoholio. Ar miegas mums tikrai toks svarbus?
(1) 2019-04-02 18
Jei kiekvieną vakarą kovojate su savo partneriu dėl miegamojo kambario temperatūros, metas nutraukti peštynes, nes mokslininkai įrodė, kad vėsesnė kambario temperatūra yra tinkamiausia, norint saldžiai išsimiegoti.
(0) 2019-03-31 9
Nors pabusti ir jausti, jog trūksta oro, nėra jau toks retas reiškinys, jis nuo to netampa mažiau gąsdinantis. Kai kurios priežastys, sukeliančios tokią organizmo reakciją, pavyzdžiui, nosies sekreto patekimas į gerklę (kitaip dar vadinamas užnosiniu varvėjimu), labai lengvai pašalinamos. Kitais atvejais gali prireikti medikų pagalbos ir ilgalaikio gydymo plano, rašo medicalnewstoday.com.
(0) 2019-03-22 6
Ievos kostiumas miegant šalia išrinktojo teikia neabejotinų pranašumų. Vienas iš jų – galimybė oda prisiliesti prie mylimo žmogaus kūno ir tiesiogiai, o ne per nudėvėtų naktinių audinį, pajusti sklindančią šilumą. Be šio, yra ir galybė kitų pliusų, kuriais netruksite įsitikinti, jei miegosite nuoga.
(0) 2019-03-13 0
Egzistuoja daug mitų apie miegą. Sakoma, užmigsite greičiau, jei skaičiuosite, kaip įsivaizduojama avis per tvorelę peršoka 100 kartų arba kaip leidžiatės iki savo lovos nuo 100 įsivaizduojamų laiptelių... Tačiau specialistai teigia, kad greičiau užmigti padeda visai kitas būdas.
(0) 2019-03-12 5
Kvėpavimas yra refleksas, automatinė, gyvybinė organizmo funkcija, palaikanti mūsų gyvybę. Transformacinio kvėpavimo mokytojo, mokyklos „Breathpod“ įkūrėjo Stuarto Sandemano teigimu, šiek tiek patobulinus kvėpavimą, pagerėja sveikata ir miego kokybė, rašoma „Medical News Today".
(0) 2019-02-26 6
Riebalai dega tik tuomet, kai pasiekiate gilaus miego stadiją, – to nebus, jei miegate po 5–6 valandas.
(0) 2019-02-20 49
Ar miegate su kojinėmis? Šis klausimas sukiršina žmones. Vieni teigia, kad tai - labai patogu, o kiti kojinėmis lovoje tiesiog šlykštisi. Tačiau mokslininkai irgi turi šį tą pasakyti.
(0) 2019-02-16 10
Jei naktį negalite užmigti ilgiau nei 15 min., nesinervinkite, o atsikelkite ir nuveikite ką nors naudingo – tai vienas iš būdų kovoti su stresu, bet jų yra ir daugiau.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos