Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mūsų miegas
 
 

Mūsų miegas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-11-13 7
Savo paslaptingumu sapnai žmoniją domina nuo senų laikų. Sapnus buvo bandoma iškoduoti kaip paslėptas žinutes – dažnai su pranašišku turiniu, kaip tam tikrą užuominą to, kas žmogaus laukia ateityje. Senovės graikai manė, kad nakties vaizdiniai yra dievų siunčiamos žinutės žmonėms, o jas aiškindavo dievų pranašais vadinami orakulai. Lietuvos kunigaikštis Gediminas, pasak legendos, susapnavo pranašišką sapną, dėl kurio iškilo Vilniaus miestas.
(0) 2020-11-03 1
Jei sunkiai užmiegate ar kenčiate dėl to, kad neišsimiegojote, mažiau laiko praleiskite lovoje – jei negalite užmigti, išeikite iš miegamojo. Tokiais patarimais prisišaukti poilsį ragina nemigos specialistai.
(2) 2020-10-23 0
Jau šį savaitgalį – paskutinį spalio sekmadienį, 4 val. ryto suksime laikrodžio rodykles valanda atgal. Nors perėjimas į žiemos laiką yra mažiau nepatogus ir žalingas sveikatai nei sukant laikrodžio rodykles į priekį, visgi „Camelia“ vaistininkas Rimvydas Blynas pranešime spaudai iš anksto pateikia kelis patarimus.
(2) 2020-10-12 39
Baigėsi atostogos, prasidėjo darbai ir mokslai, trumpėja dienos, ilgėja naktis, tuojau persuks laikrodžius ir išrinks naują Seimą, ir pas gydytojus vorele pradės plūsti pacientai su miego problemomis. Nemiega, arba blogai miega kas trečias tautietis. Ir didžioji dalis jų, norėdami pagerinti miego kokybę, kreipiasi į gydytojus prašydami piliulės. „Man kuo nors nuo miego“.
(0) 2020-10-01 -1
Jau kurį laiką COVID-19 pandemija ir jos kontrolės priemonės reguliuoja mūsų gyvenimus. Tačiau panašu, kad nauja pasaulio realybė nepaleidžia mūsų net tada, kai miegame.
(2) 2020-09-24 8
Ne daug darbų reikalauja tokio susikaupimo, kaip karinių orlaivių pilotavimas. Susikaupimui būtinas geras poilsis ir žvalumas, tačiau išsimiegoti pavyksta ne visada. Tai gal geriau miegoti ne vieną, o kelis kartus? Šis Italijos karinių oro pajėgų tyrimas gali praversti ir jums.
(3) 2020-09-22 5
Miegas – organizmo būsena, lydinti mus kiekvieną dieną. Dažnai manome, kad miegas toks įprastas, jog net nesusimąstome, kam jis reikalingas ir kokią įtaką turi mūsų sveikatai. O be reikalo – neurologės pasakojo, kodėl kiekvienas turėtume apie savo miegą žinoti kuo daugiau.
(2) 2020-09-14 81
Daugeliui mūsų gerai išsimiegoti nėra gyvybės ar mirties klausimas. Žinoma, prastai išsimiegoję mes galime priimti prastesnius sprendimus, bet dėl apsimiegojimo rytojaus susirinkime tikrai niekas nemirs.
(0) 2020-09-08 3
Galima pavydėti žmonėms, kuriems pilnavertiškam funkcionavimui užtenka 6 valandų miego. Deja, dauguma mūsų pailsi pamiegoję tik 8-9 valandas, o 6 valandų įprastai neužtenka pilnaverčiam dienos režimui.
(0) 2020-09-05 13
Atsakymą į klausimą, kodėl iškart po lytinių santykių vyrai tampa mieguisti, pateikia Melinda Wenner iš „Scienceline“ – Niujorko universiteto Mokslo, sveikatos ir aplinkos ataskaitų programos projekto.
(0) 2020-09-04 7
Senatvinė demencija -labai dažnas susirgimas. Dažniausiai jį sukelia Alzheimerio liga. Ją nulemia genetiniai ir gyvenimo būdo faktoriai, tačiau visas ligos pradžios mechanizmas mokslui dar nėra žinomas. Todėl Alzheimerio ligos prevencija ir gydymas vis dar yra sudėtingi, neišspręsti klausimai. Bet gal norėtumėte dabar žinoti, su kokia Alzheimerio ligos rizika susiduriate ir kaip ją sumažinti? Mokslininkai iš Kalifornijos universiteto Berklyje siūlo pažvelgti į krištolinį rutulį.
(0) 2020-08-28 2
Minkšta antklodė, minkštas čiužinys ir didelė bei puri pagalvė – tikriausiai taip dauguma įsivaizduoja svajonių lovą. Vis dėlto toks komfortas malonus tik trumpam, mat ilgalaikės pasekmės gali būti ir labai skaudžios. Pasirodo, jei norite neturėti kupros, aukštą ir minkštą pagalvę reikėtų keisti žemesne ir kietesne. Kartais pavyksta pagalvės ir visiškai atsisakyti, bet tai neturėtų būti žūtbūtinis tikslas. Be to, reiktų prisiminti keletą taisyklių. Apie tai kalbėjomės su Kauno klinikų sporto medicinos gydytoju dr. Gediminu Tankevičiumi.
(0) 2020-08-28 0
Trokštate geriau miegoti? Daugiau mylėkitės. Norite kokybiškesnio ir aktyvesnio seksualinio gyvenimo? Pagerinkite miego kokybę. Kaip veikia šis miego ir sekso ratas ir kaip jį galima įsukti, turi ką patarti ir neuromokslininkai, ir miego specialistai.
(0) 2020-08-23 2
Daug žmonių knarkia: anot Amerikos miego apnėjos asociacijos (AMAA), vien JAV knarkia 90 mln. gyventojų. Knarkimas ir miego apnėja dažnai painiojami, kadangi garsus ir dažnas knarkimas yra pirmiausias miego sutrikimo požymis. AMAA pažymi, kad miego apnėja visuomet sukelia knarkimą, tačiau knarkimas ne visuomet sukelia miego apnėją.
(1) 2020-08-22 44
Miego svarba yra gerokai didesnė, nei tiesiog energijos atstatymas kas 12 valandų. Kai miegame, mūsų smegenys keičia būsenas, kad pašalintų neuronų aktyvumo šalutinius produktus.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos