Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Natūralaus imuniteto formavimas
 
 

Natūralaus imuniteto formavimas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(3) 2019-09-25 0
Nors dar visai neseniai mėgavomės tropiniais karščiais, šiandien sinoptikų prognozės nebedžiugina – galime tikėtis ir šalnų. Tokie gan staigūs orų pokyčiai – puiki terpė daugintis virusams, o mums – susirgti. BENU vaistininkė Audronė Ziemelytė sako, kad jaustis gerai turėtume bet kokiu oru, o sustiprinti imunitetą ir užkirsti kelią peršalimui visai nesunku, tereikia vadovautis keliais patarimais.
(0) 2019-05-24 8
Meditacija – tai metodas, kai žmogus sąmoningai visą savo dėmesį sutelkia į dabartį, o ne į praeitį ar ateitį.  To, kaip ir daugelio dalykų, galima išmokti. Šiandien, kai nuolat susiduriama su įvairiomis stresinėmis situacijomis, vis daugiau žmonių vidinės ramybės ieško meditacijoje.
(0) 2019-04-05 2
Farmacininkas, žolininkas Virgilijus Skirkevičius sako, kad pirmieji pavasario augalai kone stebuklingai veikia sveikatą. „Po žiemos būname apsunkę, mažiau energingi. Jei norime būti sveiki, turime atsinaujinti, išsivalyti organizmą, kraują. Todėl patariu skubėti į pievas ieškoti pirmųjų žalumynų, nes jie – naudingiausi“, – pataria žolininkas. Ankstyvo pavasario augalai didina hemoglobino lygį kraujyje, teikia jėgų. Ką tik išdygusiose žolelėse gausu antioksidantų, mineralų, kitų naudingų medžiagų.
(0) 2019-02-28 3
Kūno grūdinimas – vienas iš sveikatos stiprinimo būdų. Reguliarus ir sistemingas pabuvimas šaltesniame, nei įprasta, ore ar kūno apliejimas vėsiu vandeniu daro įtaką imuninei sistemai, medžiagų apykaitai bei psichoemocinei būklei.
(2) 2019-02-13 1
Natūralūs antibiotikai – produktai, kurie padeda naikinti užkratus ir kovoja su bakterijomis, LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ sako Lietuvos sveikatos mokslų universiteto profesorius Alvydas Unikauskas. Jis tikina, kad mūsų daržuose ir miškuose augantys tam tikri produktai kovoja su bakterijomis be jokio šalutinio poveikio.
(0) 2019-02-11 -1
Siekiant stiprinti imunitetą tiek prieš užpuolant ligoms, tiek jau pajutus pirmuosius jų simptomus, reiktų rinktis priemones, kurios nėra orientuotos į iškreiptą „pasveikti per vieną dieną“ požiūrį, pabrėžia medikai, rašoma pranešime spaudai. Anot ekspertės, efektyviai kovoti su virusiniais susirgimais padeda daugeliui žinomi augalai.
(0) 2018-12-30 10
Šaltuoju sezonu svarbiausia užduotis – išsaugoti namų šilumą, tad apie patalpų vėdinimą galvojama mažiausiai. Dažnai atrodo, kad namai yra saugiausia vieta ir nuo oro užterštumo, ir nuo plintančių virusų, tačiau moksliniai tyrimai rodo atvirkščiai – nevėdinamose vidaus patalpose slypi gerokai daugiau pavojų nei atrodo. Apie tai, kokie tie pavojai ir kokios ligos slepiasi nevėdintose patalpose bei kokią įtaką tai turi žmogaus sveikatai, kalbėjomės su Kauno Kuršių klinikos šeimos gydytoja Asta Žukoviene.
(0) 2018-12-24 4
Imbieras yra populiarus prieskonis, ypač azijietiškoje ir indiškoje virtuvėje. Be to, jis tūkstančius metų naudotas medicininiais tikslais. Imbieras mažina pykinimą, gerina apetitą, padeda nuo pykinimo keliaujant, malšina skausmą, ir turi daug kitų privalumų.
(0) 2018-12-01 8
Apniukusiu oru reikiamo kiekio saulės mūsų klimate gauti neįmanoma, tad saulės atsargas specialistai pataria kaupti vartojant vitaminą D – vieną svarbiausių elementų fizinei organizmo būklei ir emociniam komfortui.
(2) 2018-11-07 13
Kai žvarbus rudens vėjas ir lietus dovanoja peršalimo ligas, visi suskumba stiprinti imunitetą ir ieško efektyviausių būdų nugalėti blogą savijautą. Kol ieškantys klaidžioja vaistų pasiūlos džiunglėse, bitininkai ir vaistininkai vieningai tvirtina, kad nieko nėra geriau už natūralius bičių produktus, ypač propolį.
(0) 2018-10-30 16
Daugelis žinome, jog vitamino D galime gauti būdami saulėje, tačiau šiuo metų laiku tai gana sudėtinga. Antakalnio poliklinikos šeimos gydytoja Ieva Vieversytė atsako, kaip gauti vitamino D ir kas nutinka, jei jo trūksta.
(1) 2018-10-29 7
Šaltuoju metų laiku tinkamai paruošdami savo maistą ir pasirūpindami jo įvairove galėtumėte pamiršti papildų vartojimą. Apsisaugotumėte organizmą nuo išbalansavimo. Kaip teisingai maitintis ir kokį gyvenimo būdą propaguoti rudenį bei žiemą, DELFI TV pasakojo mitybos specialistė Vaida Kurpienė ir „Eurovaistinės“ farmacininkė Elvyra Ramaškienė.
(0) 2018-10-24 5
Neseniai Škotijoje atlikti tyrimai parodė, kad sergantiems ar persirgusiems gripu ar plaučių uždegimu, infarkto rizika padidėja šešis kartus, LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ sako Lietuvos sveikatos mokslų universiteto profesorius Alvydas Unikauskas. Pasak jo, nors tokia rizika kyla ne visiems, kiekvienam būtina pasirūpinti savo imunitetu – nežaloti jo beverčiu maistu, fizinio aktyvumo stoka ir žalingais įpročiais.
(0) 2018-08-01 1
Ar žinojote, kad būtent vasarą galime pasisemti gyvybinės energijos metams į priekį? Papildyti vitamino D atsargas, kurių daugeliui iš mūsų itin trūksta šaltuoju sezonu? Tai metas, kai galime puoselėti grožį, o kartu ir gerą nuotaiką bei emocinę savijautą. Pateikiame keletą naudingų patarimų, kaip kiek galima labiau išnaudoti vasaros teikiamas gėrybes ir maksimaliai pasikrauti reikalingų mikroelementų.
(0) 2018-07-27 0
Ilgą laiką juodieji serbentai JAV buvo vadinami „uždraustuoju vaisiumi“, rašo healthline.com. Ūkininkai manė, kad iš Europos ir Azijos kilusios rūgštokos uogos padeda platinti pušims kenksmingą grybelį. Dėl draudimo daugelis amerikiečių nepasinaudojo šios uogos teikiamais privalumais.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos