Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Orlaivių idėjos
 
 

Orlaivių idėjos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2012-03-23 1
Kas vaikystėje nelankstė popierinių lėktuvėlių? Kaip tik tokį nusprendė sukonstruoti Arizonos (JAV) aviacijos inžinierių ir dizainerių kolektyvas. Ne šiaip tokį, o didžiausią pasaulyje. Kadangi klasėje tokio nepaleisi, bandomajam skrydžiui buvo pasirinkta kiek erdvesnė teritorija. Tiesa, erdvė unikaliai popierinei konstrukcijai mažai tepagelbėjo.
(10) 2012-01-26 8
Sovietinė aviacijos pramonė mėgo visa, ko yra daug. Ir dabar rusams priklauso pasaulio rekordas: didžiausias pasaulyje lėktuvas – krovininis An-225 (angl. An-225 Mriya, ukr. Антонов Ан-225 Мрія) - yra gaminamas Rusijoje. Žinoma, iki 1947-aisiais skrajojusio ir plaukiojusio „Hughes H-4 Hercules“ plačiau žinomas kaip „Spruce Goose“ – „Prašmatnioji žąsis“) ir „Antonovui“ dar reikėtų pasitempti. Tačiau XX a. 3-4 dešimtmetyje rusai projektavo tokio d...
(10) 2011-10-26 0
Ore jis laigo visai kaip NSO: įvairiausiomis kryptimis, staigiai jas keisdamas, o operatoriui panorus gali ir pakibti ore ar nusileisti ant grindų ir riedėti jomis it kamuolys. Gal tik išnykti jis dar nesugeba. Tačiau sferos pavidalo skraidantis aparatas, sukurtas Japonijos gynybos ministerijoje, Tokijo publiką sužavėjo ir be teleportacijos funkcijų.
(0) 2011-10-21 0
„Virgin Atlantic“ neseniai paskelbė būsianti pirmoji oro bendrovė, kuri išbandys, o vėliau ir naudos komerciniams skrydžiams, naujos technologijos pagrindu sukurtą aviacinį kurą. Pastarąjį galima vadinti šiuo metu „žaliausiu“ reaktyviniu kuru rinkoje.
(10) 2011-10-19 0
Niujorke dirbantis portugalų dizaineris Tjago Barošas (Tiago Barros) siūlo atgaivinti prieš šimtmetį ir anksčiau vyravusią keliavimo sampratą – kai į kelią išsiruošiama neturint tikslo skubėti ir pasiekti konkrečią vietovę. „Kodėl turime keliauti būtinai tik strimgalviais? Kodėl visada reikia žinoti, kur keliauji? Viskas numatyta iki smulkmenų, ir visi visur skuba kone griūdami. Ar ne laikas peržiūrėti pačią keliavimo sampratą ir tiesiog mėgautis pačiu kelia...
(7) 2011-09-29 0
Gyvi sparnuočių pasaulio stajeriai – paprastieji griciukai – įkvėpė lėktuvų dizainerį Viljamą Bleką (William Black) jų sparnų pavyzdžiu suprojektuoti „nulinės emisijos“ oro lainerio „Lockheed Stratoliner“ koncepciją. Lenktus paukščio sparnus primenantys stratolainerio sparnai sudarytų sąlygas gerokai prailginti skrydžius lėktuvu dideliame aukštyje be sustojimo.
(4) 2011-06-30 1
Korporacija EADS (The European Aeronautic Defence and Space Company – Europos aeronautikos gynybos ir kosmoso kompanija) tikisi iki 2035 sukurti ir pradėti eksploatuoti tik elektros energija varoma lėktuvą.
(12) 2011-06-23 0
Iš Paryžiaus į Tokiją – per 2,5 val. Tai sugebės keleivinis lėktuvas, kurio koncepciją Europos inžinieriai pristatė Prancūzijoje vykstančioje tarptautinėje aviacijos parodoje „Paris Air Show“. Konstruktoriai pažymi, jog laineris bus ne tik greitas, modernus, bet ir ekologiškas.
(5) 2011-06-22 4
Daugelis mano, kad sukurti raketą ir ją paleisti sugeba tik didelės organizacijos su būriu mokslininkų. Tačiau tai netiesa. Raketą pasigaminti ir paleisti gali visi, kas "nebijo" aerodinamikos ir kinetikos dėsnių ir turi konstravimo įgūdžių. Žinoma, visada galima pasinaudoti kažkieno kito projektu ir gaminti tikslią raketos kopiją. Tačiau daugiau atradimo džiaugsmo ir patirties suteiks pačių rankomis kurta ir tobulinta raketa.
(9) 2011-06-14 0
Australų inžinierius Chrisas Malloy’us sukūrė sraigtasparnio-motociklo (angl. k. – „hoverbike“) pavyzdį, rašo telegraf.lv. Kol kas prie žemės virvėmis pritvirtintas prototipas dar neskraido – tik šiek tiek pakyla nuo žemės.
(9) 2011-05-26 0
Modernizavus greičių dėžę ir taip maksimaliai padidinus korpuso sraigtų galią, supergreito sraigtasparnio „Eurocopter X3“ prototipas bandomojo skrydžio metu viršijo tikėtiną maksimalų greitį (407 km/h), pasiekdamas ir keletą minučių stabiliai, tolygiai skriedamas visais 430 km/h.
(15) 2011-05-18 0
Prieš savaitę pranešėme, jog Merilendo universiteto studentų grupė mėgins atlikti bandomąjį žmogaus raumenų jėga varomo sraigtasparnio „Gamera“ skrydį. Vis tik „Sikorskio Iššūkis“, už kurį pasiūlyta 250 tūkst. JAV dolerių premija, liko neįveiktas.
(7) 2011-05-17 0
„Nei lėktuvas, nei traukinys”? Gal greičiau „ir lėktuvas, ir traukinys”. Nors panašia transporto priemone naudojosi fantastinio filmo „Žvaigždžių karai“ pagrindinis herojus Liukas Skaivokeris, oru skriejantys traukiniai jau senokai jokia fantastika. O šis japonų kūrinys ypatingas tuo, jog orą skrodžia kiek kitokiu principu.
(3) 2011-05-09 0
Amerikos sraigtasparnių bendruomenė („American Helicopters Society“ – AHS) dar 1980 m. įsteigė 250 tūkst. JAV dolerių prizą asmeniui ar kolektyvui, kuris sukurs skraidymo aparatą, varomą vien žmogaus raumenų jėga, ore gebantį išsilaikyti ne mažiau 60 sekundžių, skrydžio metu pakylantį mažiausiai į 3 metrų aukštį, o nuo atsiplėšimo taško nenutolstantį toliau kaip 10 metrų. Vadinamąjį „Sikorskio iššūkį“ priėmė Merilendo universiteto studentai.
(6) 2011-04-19 0
Aeronautikos inžinierius Aki Suokas Vokietijoje vykusioje aviacijos mugėje „Aero Friedrichshafen“ pristatė savo išrastą vienvietį hidroplaną „FlyNano“.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos