Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Papildytoji-virtuali arba tik virtuali realybė
 
 

Papildytoji-virtuali arba tik virtuali realybė

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-11-23 -12
Daugiau nei 90 metų gyvuojanti televizija, kadaise prieinama tik elitui, šiandien tapo visų kasdienybe. Maža to, dabar televizija išgyvena tokius pokyčius, kokių dar niekada nebuvo, ir jie kardinaliai keičia visą rinką. Minint Pasaulinę televizijos dieną kviečiame pažvelgti į TV ateitį – kai televizorius žinos, ką mes norime žiūrėti, kai reklamų lauksime, o į virtualią realybę pasinerti nereiks šalmo.
(1) 2020-10-15 5
Papildyta realybė turi daug funkcijų. Ja pagrįsti keli interaktyvūs išmaniųjų telefonų žaidimai. Naujos integruotos navigacijos sistemos gali pateikti nuorodas tiesiai ant realaus ekrane matomo vaizdo. Išmanieji akiniai gali padėti atpažinti įvairius daiktus ir pateikti informaciją apie juos. Tačiau kam papildytos realybės akiniai reikalingi šunims?
(0) 2020-09-18 0
Akinių lęšių ir akinių nuo saulės gamintoja „Essilor Luxottica“ pranešė apie partnerystę su tarptautinių socialinių tinklų ir technologijų milžine „Facebook Inc.“, kurios tikslas – sukurti naujos kartos išmaniuosius akinius.
(0) 2020-08-04 -5
Kiekviena nauja inovacija atkeliauja su milžiniškomis perspektyvomis ir pažadu pakeisti mūsų pasaulį iš esmės. Kita vertus, tokioms vizijoms persikelti į realybę pavyksta gana retai. Štai „Segway“ žadėjo, kad galėsime transporto priemones iškeisti į dviračius riedžius, o „Google“ tikino, kad fantastiniuose filmuose matomi išmanieji akiniai gali sėkmingai veikti ir mūsų gyvenimuose. Vis tik realybė visai kitokia – vietoje riedžių gatvėse zuja paspirtukai, o tikimybė sutikti žmogų su išmaniaisiais akiniais tokia pat, kaip rasti adatą šieno kupetoje. „Bitės Profai“ dalinasi technologijomis, kurios savo laiku sužavėjo visą pasaulį, bet po sėkmingo pirmo įspūdžio taip ir nepasiekė planuotos sėkmės.
(1) 2020-05-10 1
Vienas dirbtinio intelekto ir papildytos realybės technologijų bei žaidimų vystytojas iš Kinijos naujojo koronaviruso pandemijos akivaizdoje ėmėsi naujo ambicingo ir naudingo projekto.
(0) 2020-02-05 1
Vykstantis lūžis tarp virtualios ir papildytos realybės jau nebestebina, o mintis tapti virtualiu „influenceriu“ – reali. Pasaulyje išgarsėjęs pavyzdys – virtuali socialinių tinklų žvaigždė Lil Miquela, per trumpą laiką sulaukusi 1,9 mln. sekėjų ir dirbusi su garsiausiais mados ženklais, kaip „Prada“, „Chanel“, „Tesla“. Šiame technologijų lūžio kontekste neatsilieka ir Lietuva. Rytoj prasidedančioje tarptautinėje mokymosi, studijų ir karjeros planavimo parodoje „Studijos 2020“ įsikūrusioje Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) STEAM erdvėje lankytojai galės susipažinti su pirmąja virtualia studente, užduoti jai klausimus ir gauti atsakymus.
(0) 2019-12-31 15
Kartais ateitį nuspėti nesunku. 2020-ieji bus formuojami tų tendencijų, kurias ėmėme matyti dar šiemet. Štai 7 faktoriai, kurie kitais metais nulems pagrindines technologijų vystymosi kryptis.
(0) 2019-12-21 11
Nuo 5G kartai pasiruošusių ir sulankstomų išmaniųjų telefonų iki kolibrius pamėgdžiojančių dronų, interneto iš kosmoso ir autonominių lėktuvų – šie metai technologijų pasaulyje buvo itin produktyvūs. Svarbiausius ir didžiausią įtaką ateityje turėsiančius 2019-ųjų įvykius apžvelgia paslaugų centro „Telia Global Services Lithuania“ IT tendencijų žvalgas Mykolas Savickas.
(1) 2019-11-27 6
Ir kam dabar nepatiktų matyti maloniai šviečiančią saulutę ir švelniai banguojančią žalią pievą? Karvutėms tokie vaizdai labai patinka.
(0) 2019-11-16 4
Užsidedate akinius ir akimirksniu persikeliate į kitą vietą: atsiduriate ateities karo lauko epicentre, sėdate ant žirgo riterių turnyre arba atlikdamas realius cheminius eksperimentus bandote išsivaduoti iš laboratorijos, kurioje esate užrakintas. KTU mokslininkų kuriame virtualios realybės žaidimai – milžiniškais tempais augančios virtualios realybės žaidimų rinkos dalis.
(1) 2019-11-12 5
Mus pasiekianti vaizdo informacija ant didelių pokyčių slenksčio: kol fotografija ir video lenktyniauja pikselių gausa, dronepartner.lt teigia, kad pasaulis nėra plokščias ir demonstruoja paprastą būdą fiksuoti ir pateikti trimatį turinį. Patiks daugeliui.
(0) 2019-08-29 17
Sunku pratybose, lengva kare, taip? Įvairios simuliacijos padeda kariams įsijausti į pratybose kuriamą scenarijų, tačiau tai vis tiek primena žaidimą. Jungtinių Valstijų sausumos pajėgos jau visai greitai naudos papildytos realybės akinius, kurie priešais realius karius pastatys virtualius priešus, kurie mokysis ir reaguos kaip tikri.
(0) 2019-07-09 -6
Naujiena apie lenktynių simuliatorius - jokia ne naujiena, juos galima rasti žaidimų salonuose, boulingo klubuose ar net žingsniuojant Basanavičiaus gatve Palangoje. Tačiau tokio tikrovei artimo vairavimo, kokį sukūrė lietuvių „Dream 2 Drive“ komanda, jūs niekur nepatyrėte. Maža to, „Telia“ debesijoje veikianti platforma leidžia lenktynių potyrius pajausti net būnant namuose, rašoma pranešime spaudai.
(0) 2019-06-07 2
Automobilių kūrimo ateitis – jau čia. „Volvo Cars“ ir „Varjo“ – Suomijos aukštos klasės virtualios realybės dėvimų įrenginių gamintojas – sukūrė pirmąją pasaulyje mišriosios realybės programą, skirtą automobilių prototipų, jų konstrukcijos ir aktyvių saugumo sistemų kūrimui.
(0) 2019-01-15 8
Sausio 8-11 dienomis Las Vegase (JAV) vyko didžiausia pasaulyje vartotojų technologijų (consumer technology) paroda „Consumer Electronics Show“ (CES). Vos per kelias dienas tūkstančiai startuolių bei rinkos senbuvių pažėrė naujovių ir parodė, ką sukūrė per metus.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos