Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Pasaulinės aviacijos tendencijos
 
 

Pasaulinės aviacijos tendencijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-10-20 0
Skrydžių vėlavimas keleiviams kainuoja brangiau nei oro linijoms! Tai gali nustebinti turint omenyje, jog gausu pranešimų, kad šie metai – sunkiausia krizė aviacijos istorijoje ir oro linijos patiria didžiulius nuostolius. Nors tikrai tiesa, kad oro linijoms šiuo sudėtingu metu reikia paramos, dažnai pamirštama finansinė našta, kuri tenka keleiviams.
(0) 2020-08-28 -1
Didžiausios pasaulyje skaitmeninės skrydžių informacijos teikimo bendrovės OAG ekspertai prognozuoja, kad tik 2024 metais skraidančių keleivių bus tiek, kiek šių metų pradžioje. Vis dėlto oro linijoms iš viso prireiks 7-8 metų, kad įmonės pilnai atsigautų ir atkurtų išnaudotus finansinius rezervus. Žinoma, jei per šį laiką nenutiks dar kas nors neprognozuojamo, nes priešaky – ilgas laikotarpis.
(3) 2020-08-05 2
Štai keli įdomūs faktai apie Pakistaną: sostinė Islamabadas nėra didžiausias šalies miestas. Gyventojų tankis Pakistane - 5,6 kartus didesnis nei Lietuvoje. Daugiau nei 30 % pilotų Pakistane licencijas įgijo nelegaliai. Pala, ką?
(0) 2020-06-29 2
Registruotas bagažas keliauja į tam skirtą skyrių. Priklausomai nuo lėktuvo, jis gali būti po salonu arba orlaivio gale. Tuo tarpu rankinį bagažą keleiviai nešasi į saloną ir deda į tam skirtas uždaromas lentynas virš sėdynių. Italijoje dabar ši tvarka keičiasi - lagaminų į tas lentynas dėti nebegalima.
(5) 2019-09-29 11
Pekino „Daxing“ tarptautinio oro uosto lankytojų laukia didžiulės naujovės. „Huawei“, „China Easter Airlines“ bei „China Unicom Beijing“ suvienijo jėgas, kad minėtame oro uoste įdiegtų 5G išmaniųjų kelionių paslaugų sistemą. Ši inovatyvi sistema itin pagerins keleivių patirtį ir, tikimasi, taps nauju oro uostų standartu visame pasaulyje.
(1) 2019-08-27 2
Visi mėgstame keliauti, tačiau kai kurie kelionės etapai visada erzina - oro uostų saugumo tikrai yra vienas iš jų. Tačiau ši situacija Jungtinės Karalystės oro uostuose greitai turėtų pagerėti - ar džiaugsitės galėdami į lėktuvą įsinešti daugiau skysčių?
(0) 2019-07-07 0
Dideliame aukštyje skrendantys keleiviniai laineriai danguje palieka per kelias dešimtis kilometrų nutįsusius baltus pėdsakus. Tačiau tai nėra „gryni, tyri garai“, rašo „Science Alert“.
(12) 2019-05-24 6
„Southwest Airlines“ viename savo skrydyje turėjo tvarkytis su nedrausmingu keleiviu. Jis nekėlė muštynių, negrasino ir kitaip nekenkė skrydžio saugumui. Iš tiesų, daugelis keleivių mano, kad vyras išvestas buvo be reikalo. Bet ar tikrai?
(1) 2019-04-19 8
„Flightradar24“ vaizdas nepalieka abejingų – Europos žemėlapyje knibždėte knibžda įvairiais greičiais ir įvairaus dydžio simboliais pažymėtų lėktuvų – kiekvieną dieną Europoje aptarnaujama daugiau kaip 30 tūkst. skrydžių. Mūsų šalies oro erdvėje skrydžių taip pat netrūksta ir didėjant skrydžių skaičiui Europoje, jų skaičius auga ir Lietuvoje. Oro erdvėje galioja visuotinai pripažintos oro eismo taisyklės, tad kaip iš tiesų suvaldomas lėktuvų eismas ir kaip lėktuvai išsitenka Lietuvos oro erdvėje?
(0) 2018-11-08 18
Skrydžiai gali būti atidedami dėl pačių įvairiausių priežasčių - kartais oro uostas tiesiog yra per daug užimtas, kartais tai lemia oro sąlygos, o kartais - keleivių noras sumušti įgulą. Būtent pastarasis veiksnys lėmė, kad vienas „Sriwijaya Air“ oro linijų skrydis iš Džakartos į Benkulu vėlavo visą valandą. Tačiau keleiviai iš tiesų turėjo dėl ko skųstis.
(8) 2018-09-04 37
Skrydžių palydovų darbas yra nelengvas, bet gana įdomus. Jie turi užtikrinti keleivių saugumą ir patogumą, tačiau tuo pat metu jie turi šypsotis net kai yra pavargę ir būti mandagūs net kai patys to nesulaukia. Tradiciškai skrydžių palydovėmis dažniausiai buvo moterys, tačiau dabar ir nemažai vyrų dirba šį darbą. Visgi, Indijos žemų kainų oro linijos dar prieš kelerius metus nusprendė visiškai nesamdyti vyrų šiam darbui ir dabar dėl to džiaugiasi.
(0) 2018-08-02 30
Kartais pakeliate akis į dangų, pamatote lėktuvą ir susimąstote, kur jis skrenda. Užtenka užsukti į Flightradar24.com ir iš karto pamatote iš kur, į kur ir koks lėktuvas skrenda jums virš galvos. Ten pat galite pamatyti skrydžius visame pasaulyje, tačiau yra šalis, virš kurios visada tuščia. Kodėl Šiaurės Korėjos dangus Flightradar24.com neturi lėktuvų? Juk ši šalis turi garsias „Air Koryo“ oro linijas.
(1) 2018-05-11 33
Pripažinkime - skrydis pigiomis oro linijomis nebūna labai malonus. Vietos kojoms - labai mažai, paslaugų negauname jokių, o ir kiti keleiviai dažnai prisideda prie ramybės trūkumo. Kita vertus, tokia jau to pigaus bilieto kaina. Tačiau kodėl lėktuvai negali skristi bent šiek tiek greičiau? Kodėl dabar skrydžiai trunka ilgiau nei, tarkim, 1980 metais?
(0) 2017-09-27 6
Dėl nesustabdomos technologijų pažangos orlaiviai tampa vis tobulesni, tad nekeista, kad ir kurą jie naudoja daug efektyviau nei anksčiau, todėl oro transporto maršrutus ketinama ir toliau ilginti, rašo CNN. Technologinį progresą, žinoma, galima paaiškinti didėjančiais laiką vis labiau taupančių keleivių poreikiais.
(1) 2017-05-29 18
Luklos oro uoste šeštadienį vėl sudužo lėktuvas. Pilotas žuvo, dar du įgulos nariai buvo stipriai sužaloti. Nors avarijos priežastys dar tiriamos, aišku, kad didelę įtaką turėjo ir pats oro uostas. Tai – pavojingiausias oro uostas pasaulyje, supamas kalnų, itin trumpu taku ir ne pačia geriausia infrastruktūra.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos