Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Pasaulinės aviacijos tendencijos
 
 

Pasaulinės aviacijos tendencijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(4) 2015-04-30 36
NASA mokslininkai, dirbdami kartu su JAV iro pajėgų laboratorija, sėkmingai atliko bandomuosius naujos technologijos tyrimus, kuri leidžia keisti lėktuvo sparnų formą ir tokiu būdu kasmet sutaupyti milijonus dolerių, išleidžiamų kurui.
(1) 2015-04-01 33
Jei manote, kad graikų legenda apie Dedalo sūnų Ikarą, kurį pražudė vaškinius jo sparnus ištirpdžiusi saulė, liūdna, negirdėjote afrikiečių istorijos apie labai panašiai sparnus praradusią kiaulę – pastaroji taip rėžėsi į žemę nosimi, tad ligi šiol su šnipu vaikšto. Kad ir kaip būtų, senovės legendos pasirodė klaidingos. Saulė nepavydi žmogui dangaus, o jei žmogus protingas, net padeda jam skristi aukštai, toli ir visiškai be jokių sąnaudų degalams. Juk iš Abu Dabio į pirmą skrydį aplink pasaulį pakilo vien saulės energija varomas lėktuvas „Solar Impulse 2“.
(4) 2015-03-26 8
Sudužus „Germanwings“ lėktuvui, kuriuo skrido 150 žmonių, gelbėtojai, kaip ir po kiekvienos aviakatastrofos, suskubo ieškoti lėktuvo juodųjų dėžių, kad galėtų išsiaiškinti nelaimės aplinkybes. Kodėl skaitmeninių technologijų amžiuje vis dar reikia pasikliauti juodosiomis dėžėmis ir ne visuomet veikiančiais radarais? Ar nėra paprastesnių būdų, kurie leistų realiu laiku matyti, kas vyksta lėktuvo kabinoje?
(9) 2015-03-09 21
Ateityje lėktuvai galės turėti tris denius, gebės patys generuoti energiją ir bus apie 75 proc. tylesni negu yra dabar, mano naujos koncepcijos „Progress Eagle“ lėktuvo kūrėjai.
(25) 2014-12-15 39
Virš Baltijos jūros suaktyvėjus Rusijos karinių lėktuvų skrydžiams, Suomija nusprendė laikinai pakeisti savo civilinės aviacijos maršrutus.
(1) 2014-11-17 12
<em>Ar tai paukštis? Ar tai lėktuvas? Ar tai… riestainis? Ne, tai Airbus patentuotas dizainas, galintis sukelti kelionių oru perversmą – Credit: espacenet</p><p>Airbus ateities orlaivių dizai
(0) 2014-05-29 7
Pilotas dėvi baltą kepurę, prijungtą prie daugybės laidelių. Jo žvilgsnis sukoncentruotas į vaizdą priešais jį. Staiga valdymo lazda pradeda judėti ir lėktuvas pasuka tiesiai į kilimo taką. Skrendant orlaivio padėtis ore reguliuojama vėl ir vėl, kol važiuoklė švelniai nutūpia ant žemės... Šio skrydžio metu pilotas nepaliečia nei pedalų, nei kitų valdymo įrenginių. Manote, tai scena iš mokslinės fantastikos filmo? Klystate.
(5) 2013-03-03 0
Portalas aviationnews.eu pranešė, kad prieš savaitę, vasario 26 d., įvyko pirmasis sėkmingas Kinijoje sukurto sunkiesiems kroviniams gabenti skirto lėktuvo skrydis.
(0) 2013-02-21 0
2012 metai pasaulinei civilinės aviacijos parmonei buvo sunkūs. Viena vertus, gautų užsakymų per metus skaičius nesiekė norimo lygio, kita vertus, atsilikimas vykdant ankstesnių metų užsakymus besibaigiant 2012 metams buvo didžiulis kaip niekad.
(10) 2012-06-25 0
„Airbus“ pradės gaminti lainerius su platesnėmis sėdynėmis apkūniems keleiviams, bet susiaurins įprastas vietas. Netrukus nutukusiems lėktuvų keleiviams bus lengviau įsisprausti į siaurą sėdynę, tačiau tai jie darys lieknesnių keleivių sąskaita, rašo dailymail.co.uk.
(0) 2012-01-25 0
Skandinavijos oro linijos SAS trečius metus iš eilės oficialiai pripažintos punktualiausia Europos oro bendrove – net 88,22 proc. visų kompanijos keleivių 2011 m. savo kelionės tikslą pasiekė numatytu laiku. Pasaulio oro bendrovių tarpe SAS praėjusiais metais užėmė garbingą trečiąją vietą, nusileidusi Japonijos oro bendrovėms ANA ir JAL. Šiuos duomenis paskelbė „Flightstats“.
(3) 2011-11-29 0
Siekiant mažinti klimato šilimą skatinančių dujų kiekį, nuo 2012 m. aviacija bus įtraukta į ES prekybos taršos leidimais sistemą. Ji bus taikoma visiems skrydžiams iš ES oro uostų ir į juos. Tad visos ES aviacijos kompanijos turės arba pirkti taršos leidimus, arba investuoti į ekologiškesnes technologijas. Bet kokiu atveju, tai bus papildomos finansinės išlaidos, o kas jas dengs, kol kas dar nėra aišku.
(0) 2011-10-21 0
„Virgin Atlantic“ neseniai paskelbė būsianti pirmoji oro bendrovė, kuri išbandys, o vėliau ir naudos komerciniams skrydžiams, naujos technologijos pagrindu sukurtą aviacinį kurą. Pastarąjį galima vadinti šiuo metu „žaliausiu“ reaktyviniu kuru rinkoje.
(2) 2011-09-21 0
Net ir įvertinus sudėtingą padėtį finansų rinkose, bendrovė „Airbus” numato, kad ateityje ženkliai išaugs komercinių orlaivių paklausa. Remiantis paskutinės Pasaulio rinkos prognozės duomenimis, iki 2030 m. reikės pagaminti apie 27 800 naujų orlaivių, kad būtų patenkinta stabiliai augančios ateities rinkos paklausa. Bendra daugiau nei 26 900 keleivinių orlaivių (turinčių daugiau nei 100 vietų) ir daugiau nei 900 gamyklose pagamintų krovininių orlaivių numatoma v...

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos