Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Pasaulinės aviacijos tendencijos
 
 

Pasaulinės aviacijos tendencijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-01-15 7
Ne kartą filmuose esame matę, ką išgyvena pilotas, kai skrydžio metu orlaivį ištinka avarinė situacija. Tačiau su galima katastrofa turi susidoroti ne tik orlaivio įgula, bet ir atitinkamų tarnybų atstovai, pavyzdžiui, „Oro navigacijoje“ dirbantys skrydžių vadovai, rašoma pranešime spaudai. Kas dedasi skrydžių valdymo centre, kai kyla avarinė situacija ir kokie veiksmai yra atliekami praradus ryšį su orlaivio pilotu, pasakoja VĮ „Oro navigacija“ Regiono skrydžių valdymo centro pamainos viršininkas Vitalij Samoiliuk.
(1) 2021-01-12 19
JAV teisingumo departamentas sausio 7 d. paskelbė, kad su „Boeing“ pasiekė atidėto baudžiamojo persekiojimo susitarimą. „Boeing“ pripažino kaltę kaip taikos sutarties dalį.
(0) 2020-12-28 11
Lėktuvai „Boeing 737 MAX“ buvo nutupdyti prieš beveik dvejus metus po dviejų mirtinų katastrofų 2018 ir 2019 m., per kurias žuvo šimtai žmonių.
(2) 2020-12-28 10
Ką gali lemti 28 gramai? Jeigu kalbame apie lėktuvus, tada reikšmė gali būti didžiulė. Sakysite, kad lėktuvas sveria šimtus tonų, todėl 28 gramai yra nereikšmingi? Bet tokiai kompanijai kaip „United Airlines“, kuri vykdo 4500 skrydžių per dieną (bent jau vykdė iki pandemijos pradžios), net ir toks nedidelis svoris gali turėti lemiamos įtakos.
(0) 2020-10-20 0
Skrydžių vėlavimas keleiviams kainuoja brangiau nei oro linijoms! Tai gali nustebinti turint omenyje, jog gausu pranešimų, kad šie metai – sunkiausia krizė aviacijos istorijoje ir oro linijos patiria didžiulius nuostolius. Nors tikrai tiesa, kad oro linijoms šiuo sudėtingu metu reikia paramos, dažnai pamirštama finansinė našta, kuri tenka keleiviams.
(0) 2020-08-28 -1
Didžiausios pasaulyje skaitmeninės skrydžių informacijos teikimo bendrovės OAG ekspertai prognozuoja, kad tik 2024 metais skraidančių keleivių bus tiek, kiek šių metų pradžioje. Vis dėlto oro linijoms iš viso prireiks 7-8 metų, kad įmonės pilnai atsigautų ir atkurtų išnaudotus finansinius rezervus. Žinoma, jei per šį laiką nenutiks dar kas nors neprognozuojamo, nes priešaky – ilgas laikotarpis.
(3) 2020-08-05 2
Štai keli įdomūs faktai apie Pakistaną: sostinė Islamabadas nėra didžiausias šalies miestas. Gyventojų tankis Pakistane - 5,6 kartus didesnis nei Lietuvoje. Daugiau nei 30 % pilotų Pakistane licencijas įgijo nelegaliai. Pala, ką?
(0) 2020-06-29 2
Registruotas bagažas keliauja į tam skirtą skyrių. Priklausomai nuo lėktuvo, jis gali būti po salonu arba orlaivio gale. Tuo tarpu rankinį bagažą keleiviai nešasi į saloną ir deda į tam skirtas uždaromas lentynas virš sėdynių. Italijoje dabar ši tvarka keičiasi - lagaminų į tas lentynas dėti nebegalima.
(5) 2019-09-29 11
Pekino „Daxing“ tarptautinio oro uosto lankytojų laukia didžiulės naujovės. „Huawei“, „China Easter Airlines“ bei „China Unicom Beijing“ suvienijo jėgas, kad minėtame oro uoste įdiegtų 5G išmaniųjų kelionių paslaugų sistemą. Ši inovatyvi sistema itin pagerins keleivių patirtį ir, tikimasi, taps nauju oro uostų standartu visame pasaulyje.
(1) 2019-08-27 2
Visi mėgstame keliauti, tačiau kai kurie kelionės etapai visada erzina - oro uostų saugumo tikrai yra vienas iš jų. Tačiau ši situacija Jungtinės Karalystės oro uostuose greitai turėtų pagerėti - ar džiaugsitės galėdami į lėktuvą įsinešti daugiau skysčių?
(0) 2019-07-07 1
Dideliame aukštyje skrendantys keleiviniai laineriai danguje palieka per kelias dešimtis kilometrų nutįsusius baltus pėdsakus. Tačiau tai nėra „gryni, tyri garai“, rašo „Science Alert“.
(12) 2019-05-24 6
„Southwest Airlines“ viename savo skrydyje turėjo tvarkytis su nedrausmingu keleiviu. Jis nekėlė muštynių, negrasino ir kitaip nekenkė skrydžio saugumui. Iš tiesų, daugelis keleivių mano, kad vyras išvestas buvo be reikalo. Bet ar tikrai?
(1) 2019-04-19 8
„Flightradar24“ vaizdas nepalieka abejingų – Europos žemėlapyje knibždėte knibžda įvairiais greičiais ir įvairaus dydžio simboliais pažymėtų lėktuvų – kiekvieną dieną Europoje aptarnaujama daugiau kaip 30 tūkst. skrydžių. Mūsų šalies oro erdvėje skrydžių taip pat netrūksta ir didėjant skrydžių skaičiui Europoje, jų skaičius auga ir Lietuvoje. Oro erdvėje galioja visuotinai pripažintos oro eismo taisyklės, tad kaip iš tiesų suvaldomas lėktuvų eismas ir kaip lėktuvai išsitenka Lietuvos oro erdvėje?
(0) 2018-11-08 18
Skrydžiai gali būti atidedami dėl pačių įvairiausių priežasčių - kartais oro uostas tiesiog yra per daug užimtas, kartais tai lemia oro sąlygos, o kartais - keleivių noras sumušti įgulą. Būtent pastarasis veiksnys lėmė, kad vienas „Sriwijaya Air“ oro linijų skrydis iš Džakartos į Benkulu vėlavo visą valandą. Tačiau keleiviai iš tiesų turėjo dėl ko skųstis.
(8) 2018-09-04 37
Skrydžių palydovų darbas yra nelengvas, bet gana įdomus. Jie turi užtikrinti keleivių saugumą ir patogumą, tačiau tuo pat metu jie turi šypsotis net kai yra pavargę ir būti mandagūs net kai patys to nesulaukia. Tradiciškai skrydžių palydovėmis dažniausiai buvo moterys, tačiau dabar ir nemažai vyrų dirba šį darbą. Visgi, Indijos žemų kainų oro linijos dar prieš kelerius metus nusprendė visiškai nesamdyti vyrų šiam darbui ir dabar dėl to džiaugiasi.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos