Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Pasaulio aviacija
 
 

Pasaulio aviacija

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-09-24 14
Žmonija nori sumažinti savo kuriamą taršą. Kuriame elektromobilius, pereiname prie atsinaujinančios energetikos, namuose naudojame LED apšvietimą. Kada nors ir lėktuvai neterš taip, kaip teršia dabar, bet tam reikės naujų itin pažangių technologijų. O gal ne?
(0) 2020-09-24 1
Europos oro linijų bendrovė „Wizz Air“ sukūrė naują ir nuolat atnaujinamą interneto svetainės paieškos įrankį – kelionių planavimo žemėlapį. Šis įrankis keleiviams padės nustatyti, į kurias „Wizz Air“ tinklo vietas jie gali skristi šiuo metu, o taip pat praneš apie apribojimus, susijusius su COVID-19 pandemija, tose vietose.
(0) 2020-09-22 -2
Ilgi skrydžiai ekonomine klase yra nemalonūs jau vien dėl mažų, nepatogių sėdynių, kurios atsilošia labai mažai arba turi fiksuotus atlošus. Išsimiegoti 10-12 valandų skrydžio metu yra beveik neįmanoma, o juk nenorite atvykti į kelionės tikslą pervargę ir mieguisti? Ilgame „Boeing“ išradimų sąraše yra daiktas, kuris gali padėti.
(0) 2020-09-04 1
Tailando „Thai Airways“ savo būstinėje Bankoke atidarė įdomų restoraną. Žinoma, tai - aviacijos stiliumi dekoruota vieta, kurioje bus tiekiamas įprastai lėktuvuose valgomas maistas. Tačiau čia jis bus kitoks. Nors ir tas pats. Bet skanesnis.
(0) 2020-08-28 -1
Didžiausios pasaulyje skaitmeninės skrydžių informacijos teikimo bendrovės OAG ekspertai prognozuoja, kad tik 2024 metais skraidančių keleivių bus tiek, kiek šių metų pradžioje. Vis dėlto oro linijoms iš viso prireiks 7-8 metų, kad įmonės pilnai atsigautų ir atkurtų išnaudotus finansinius rezervus. Žinoma, jei per šį laiką nenutiks dar kas nors neprognozuojamo, nes priešaky – ilgas laikotarpis.
(0) 2020-08-26 0
Tikriausiai nesuklysime spėdami, kad savo ateities keliones planuojate ir pagal COVID-19 pandemijos taisykles. Pasitikrinate, ar nereikės priverstinio karantino, kokius standartus turite sekti, kokia užsikrėtimo rizika ir taip toliau. Taip dabar keliauja tie turistai, kurie kelionėms ryžtasi apskritai. Tik 80 britų tai nepadėjo - neplanuotos aplinkybės juos uždarė karantine.
(2) 2020-08-25 -1
COVID-19 stipriai smogė pasaulio aviacijai. Keleivių srautai visiškai susitraukė ir kažin, kada atsistatys. Tačiau krovininiai lėktuvai skraido kaip ir anksčiau. Tiesą sakant, dabar jie yra dar svarbesni, kai tenka gabenti medicinines priemones, kurių paklausa šiemet stipriai išaugo.
(0) 2020-08-24 16
Pandemija išdžiovino keleivių upes. Tai ypač stipriai apkarpė pačių didžiausių keleivinių lėktuvų sparnus - ant žemės keliems mėnesiams liko daugelis „Airbus A380“ lėktuvų. Štai šis „All Nippon Airways“ A380 neskraidė nuo kovo 25 dienos, tačiau ką tik pakilo trumpam ir neįprastam 90 minučių skrydžiui.
(0) 2020-08-19 2
Prastos oro sąlygos, oro uosto užimtumas ir net paukščių pulkai gali priversti besileidžiantį lėktuvą apsisukti ir pabandyti leistis vėliau. Apie tai dažnai informuoja orlaivių eismo kontrolieriai ar oro uosto darbuotojai. Tačiau vėlyvas šio „S7 Airlines“ lėktuvo apsisukimas neprimena įprastų istorijų.
(0) 2020-08-11 -4
Graikija atvėrė sienas turistams iš Jungtinės Karalystės. Šie kaip mat ėmė skraidyti į saulėtą Viduržemio jūros regiono šalį, nors, žinoma, tos kelionės nėra tokios patogios ir paprastos, kokios buvo anksčiau. „Wizz Air“ į vieną į Atėnus skrendantį lėktuvą neįleido net šeštadalio keleivių.
(3) 2020-08-05 2
Štai keli įdomūs faktai apie Pakistaną: sostinė Islamabadas nėra didžiausias šalies miestas. Gyventojų tankis Pakistane - 5,6 kartus didesnis nei Lietuvoje. Daugiau nei 30 % pilotų Pakistane licencijas įgijo nelegaliai. Pala, ką?
(0) 2020-07-24 14
„Mahan Air“ oro linijų „Airbus A310“ neseniai pateko į neįprastą incidentą. Iš Teherano į Beirutą skrendantis lėktuvas turėjo staigiai manevruoti, kad išvengtų susidūrimo su dviem naikintuvais. Vaizdo įrašas iš lėktuvo salono rodo, kad tarp keleivių kilo panika.
(6) 2020-07-06 22
COVID-19 stipriai supurtė komercinę aviaciją. Daugybė skrydžių buvo atšaukta ir oro linijoms nusivylusiems keleiviams teko grąžinti nemažai pinigų. Tačiau „Qatar Airways“ šiek tiek persistengė - vienai keleivei išmokėjo net 17 milijonų eurų.
(0) 2020-06-29 2
Registruotas bagažas keliauja į tam skirtą skyrių. Priklausomai nuo lėktuvo, jis gali būti po salonu arba orlaivio gale. Tuo tarpu rankinį bagažą keleiviai nešasi į saloną ir deda į tam skirtas uždaromas lentynas virš sėdynių. Italijoje dabar ši tvarka keičiasi - lagaminų į tas lentynas dėti nebegalima.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos