Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Patvinę keliai
 
 

Patvinę keliai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(7) 2019-10-14 -4
Rudenį, kada dažnai lyja, važiavimo saugumui itin didelę įtaką turi padangos ir jų protektoriaus gylis, kuris lemia kiek iš po padangos pašalinama vandens. Mažesnis protektoriaus gylis reiškia, kad prieš padangą susiformuoja didesnis vandens pleištas, sukeliantis akvaplanavimą – slydimą vandens paviršiumi – padanga praranda kontaktą su kelio danga. Prasidėjus akvaplanavimui ratai nebereaguoja į vairo pasukimą, taip pat negali stabdyti ir automobilis praranda kontrolę, rašoma pranešime žiniasklaidai.
(7) 2019-04-30 3
Vairuotojai Baltijos šalyse su lietumi yra susipažinę geriau nei daugelis jų kolegų kitose valstybėse – statistiškai šiame regione pusė dienų yra lietingos. Tačiau vos stipriau palijus, didžiųjų miestų gatvės užsikemša – eismas sulėtėja, avarinių situacijų skaičius išauga. Kodėl taip nutinka? Vairuotojai po slidžių žiemos patirčių pernelyg atsipalaiduoja ir pamiršta, jog saulei šviečiant vairuoti reikia ne ką mažiau atsargiai. Eismo specialistų manymu, įtakos tam turi daugiau nei viena priežastis.
(1) 2018-12-29 24
Pasaulyje yra daug įdomių kelių, kurie išsiskiria vienokiais ar kitokiais neįprastai požymiais. Bet vienas įdomesnių yra Le Passage du Gois, esantis Prancūzijoje, kuris sujungia Burnefo įlanką su Noirmoutier sala.
(5) 2017-07-13 9
Rusnės gyventojams pavasarį surengus piketą prie Seimo ir valdžiai pažadėjus iki 2018-ųjų pabaigos pastatyti estakadą į kasmet potvynių užliejamą salą, Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) netrukus ketina paskelbti estakados statybos rangos konkursą. Direkcija praėjusią savaitę paskelbė jo techninių specifikacijų projektą.
(4) 2017-05-28 17
Sankt Peterburgo, Leningrado srities ir Karelijos gyventojai dėl pavasarinio atodrėkio negalėjo įveikti valstybinės reikšmės kelio A-121 „Sortavala“.
(3) 2016-07-15 54
Matuoja kengūrų šuolio aukštį, ar ką? Ir vis dėlto... Šis klausimas keliautojų smegenis džiovina visos kelionės automobiliais po Vakarų Australiją metu.
(0) 2016-02-08 16
Taip, automobilis – net ir visureigis – skirtas: 1) važiuoti; 2) sausuma. Bet tikrieji bekelės fanatikai nepaiso nei pirmo, nei antro punkto. Ir nieko!
(42) 2016-02-02 17
Per kelias dienas miestuose ištirpus sniegui, gatvės tapo panašios į nedidelius ežerus su siaurais pervažiavimais tarp jų. Pėstiesiems dabar – taip pat iššūkių sezonas. Kaip pereiti šaligatvio atkarpą ir likti sausam?
(1) 2016-01-12 -1
Problemų dėl apsemtų kelių kyla ne tik Dakaro ralio dalyviams. Kalifornijos valstijoje patvinus San Diego upei ne viena gatvė tapo nauju vandens telkiniu. Tačiau, panašu, kad vietos vairuotojai prie to yra įpratę.
(3) 2015-09-22 75
Betonas – vienas kiečiausių žmonijos išradimų. Ir tiesiogine, ir perkeltine prasme. Tačiau sukurta ir dar kietesnė (įspūdingesnė) jo atmaina – „ištroškęs“ betonas (tiksliau, ko gero, asfaltbetonis), pavadinimu Topmix Permeable.
(20) 2013-04-17 0
Atšilus orams nemažai miesto kelių tapo ne tik sunkiai išvažiuojami dėl duobių, bet kai kur žmonės išvis palieka savo automobilius šalikelėje ir eina namo kelis kilometrus pėsčiomis.
(19) 2012-04-25 0
Pavasarį prasidėję lietūs jau grasina vairuotojams. Neatidūs ar automobilio galimybių neįvertinę ir gilias balas ar apsemtus kelio ruožus šturmuojantys kelio broliai paprastai atsiduria servisuose ir gauna milžiniškas sąskaitas. Tačiau specialistai kategoriški – į neaiškias balas važiuoti kvaila, nes viskas dažniausiai baigiasi hidrosmūgiu.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos