Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Prekiniai ženklai
 
 

Prekiniai ženklai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2019-06-13 2
Vertingiausias pasaulyje prekės ženklas 2019 metais yra „Amazon“, rodo šiemet atlikta kasmetinė pasaulinė BrandZTM TOP100 studija, paskelbta WPP ir „Kantar“ per Niujorko vertybinių popierių biržą.
(0) 2018-06-13 3
Naujausias žurnalo „Forbes“ reitingas rodo, kad technologijų bendrovės ir toliau dominuoja tarp labiausiai vertinamų prekių ženklų. Penkias aukščiausias pozicijas užima būtent technologijų gamintojai, jie taip pat sudaro penktadalį viso vertingiausių prekių ženklų šimtuko.
(2) 2016-08-29 -1
Pradedančiai įmonei veiklos kelyje padėti gali daugybė dalykų. O ypač – vykusi reklama.
(5) 2016-02-05 46
Siekdamas išvengti asociacijų su Zikos virusu Indijos automobilių gamintojas „Tata“ nusprendė pakeisti „Zica“ hečbeko pavadinimą. Kompanijos rinkodaros specialistams dabar tenka sukti galvas, kaip pavadinti naująjį hečbeką, tačiau ir pirminis jų pasirinkimas greta blogiausių kitų kompanijų pavadinimų atrodytų visai nekaltai.
(1) 2015-02-17 130
Prekinis ženklas – nepaprastai svarbi kompanijos įvaizdžio dalis. Vykęs prekinis ženklas įsimenamas ir atpažįstamas. Tačiau ne visi jie būna vykę. Sunku pasakyti, kokia potekste kurti šie dizainerių ir rinkodaros specialistų "šedevrai". Tačiau užsakovus tokie variantai tenkino – ir ilgesniam ar trumpesniam laikotarpiui visi šie prekiniai ženklai buvo tapę oficialiais kompanijų įvaizdžio atributais, rašo "The Telegraph".
(2) 2013-11-26 0
Latvijos žurnalistų atskleista informacija rodo, jog Rygoje sugriuvusio prekybos centro nuosavybės gijos per ofšorus veda į pačią „Maximą“. Bendrovė iki tol tikino, kad patalpas tik nuomoja, o dabar tvirtina, kad valdo dalį pastato, tačiau už griuvusį stogą nėra atsakinga. „Maxima“ atstovai vakar atšaukė dalyvavimą Latvijos televizijos laidoje, nors išankstinį sutikimą buvo davę. 15min.lt bandymai gauti išsamesnį komentarą taip pat buvo nesėkmingi. Komunikacijos specialistai įvardina, kokias klaidas daro „Maxima“ ir kokių problemų galima laukti ateityje.
(36) 2013-11-25 0
Komunikacijos agentūros IDEA GROUP vadovė Lietuvai Ieva Vozbutaitė-Beliauskė sako, kad „Maximos“ pozicijos Latvijoje rimtai susvyravo. Ir nesvarbu, kad dėl parduotuvės griūties Rygoje „Maxima“ nekalta.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos