Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Prekybos sektoriaus tendencijos
 
 

Prekybos sektoriaus tendencijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-06-09 5
Estai ir toliau įrodinėja savo atvirumą inovacijoms ir šioje srityje, regis, žingsniu lenkia lietuvius bei latvius. Net ir tuomet, kai inovatyvios koncepcijos yra sukuriamos mūsų šalyje, estai jų suteikiamais privalumais suskumba pasinaudoti pirmieji. To pavyzdys – lietuvių kurtas automatizuoto amžiaus patvirtinimo savitarnoje modelis mažmeninei prekybai, kurį Estijos prekybos tinklai pradėjo naudoti pirmieji Europoje. Savitarnos procesų efektyvumą didinanti technologija leidžia automatiškai nustatyti ir patvirtinti pirkėjų amžių, perkant prekes su amžiaus ribojimu. Tai ne tik taupo darbuotojų darbo laiką, bet ir leidžia minėtus gaminius įsigyti be kontakto su kitu žmogumi.
(0) 2020-03-31 9
Lietuvos ambasadorė Kinijoje Ina Marčiulionytė pasidalino informacija, su kokiais iššūkiais tenka susidurti prekes užsakant Kinijoje, kai konkurencija dėl jų – didžiulė, - skelbia ELTA agentūra.
(3) 2020-03-31 11
Apsipirkimas per kelias sekundes: įeinate į parduotuvę, pasiimate ko reikia ir išeinate. Nereikia stovėti eilėje, bendrauti su kasininku ar skaičiuoti grynuosius – už jus viską atlieka dirbtiniai neuroniniai tinklai, dvylika parduotuvės palubėje esančių vaizdo kamerų ir išmanių inžinierių algoritmai. Kokios technologijos leidžia veikti tokiai parduotuvei?
(0) 2020-03-24 2
Prekybininkai pastebi, kad gyventojai mokosi gyventi karantino sąlygomis ir nepasiduoti panikai. Buvo du prekybos šuoliai, tačiau dabar pirkėjų srautai jau sumažėjo, todėl jų reguliuoti nebėra būtinybės. Pasak Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovės Rūtos Vainienės, gyventojai apsipirkimą pradeda planuoti racionaliau – perka daugiau, tačiau rečiau. Kartu prekybininkai ragina nepamiršti saugoti didžiausios rizikos grupėje esančių gyventojų.
(0) 2020-03-22 4
Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ žengia į regionus ir kitą savaitę pristatys naują paslaugą. Pirkinių atsiėmimo stotelių tinklas padengs visas Lietuvos apskritis. „Barboros“ pirkinių atsiėmimo stotelės atsiras 38-ių šalies miestų ir miestelių „Maxima“ parduotuvėse. Daugiau informacijos įmonė žada pateikti pirmadienį.
(0) 2020-01-01 -6
„Šiais metais pagaliau galime tikėtis, kad bendras kainų lygis daugelyje vidutinio ir premium lygio mados prekių kategorijų mažės. Tam įtakos turės padidėjusi konkurencija mažmeninės prekybos sektoriuje ir į rinką ateinantys naujų formatų prekybininkai“, - prognozuoja Valters Kaže, prekės ženklų strategijos konsultantas ir asocijuotas Latvijos universiteto RISEBA profesorius.
(0) 2019-10-28 11
Nuo šiandien mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas renkantis su savitarnos skeneriais ir už jas mokant skenerių kasose. Ši technologija pirmiausia pristatoma Vilniuje, prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ veikiančiame „Rimi“. Čia, prie įėjimo, po pilnai baigtos rekonstrukcijos pirkėjus pasitinka 80-ešimt savitarnos skenerių, kuriais gali naudotis visi „Mano Rimi“ lojalumo kortelių savininkai be jokių papildomų registracijų ir duomenų atnaujinimo.
(0) 2019-10-27 0
Kai 2017 metų spalį Jeffas Bezosas tapo turtingiausiu pasaulio žmogumi, atrodė, kad šios pozicijos jis jau niekada nebeužleis. „Amazon“ šeimininkas šuoliais nurūko pirmyn, už savęs palikdamas senuosius lyderius. Tuomet kai kurie ekspertai nedrąsiai spėliojo, kad Bezosas iki gyvenimo pabaigos gali pasiekti ir trilijono dolerių ribą. Bet dabar kiek netikėtai Bezosas turtingiausio žmogaus pasaulyje titulą gali perleisti kitam žmogui.
(0) 2019-08-13 3
Elektroninių verslų mokėjimų apdorojimo startuolis „Make Commerce“, priklausantis Estijos bankui „Inbank“ ir „Omniva“ grupei, Estijoje veikiantis su prekės ženklu „Maksekeskus“ pradeda veiklą Lietuvoje. Įmonės skelbiamais duomenimis, Estijoje turinti daugiau nei 2500 elektroninio verslo klientų Lietuvoje didžiausią dėmesį skirs į mažų ir vidutinių e-verslų aptarnavimą.
(1) 2019-07-08 22
Prinstono universiteto (JAV) mokslininkai neseniai publikavo naują tyrimą, parodantį, kiek interneto parduotuvių naudoja vadinamąsias „juodąsias tendencijas“ (angl. dark pattern), siekdamos, kad žmonės išleistų kaip įmanoma daugiau pinigų, rašo „Science Alert“.
(0) 2019-05-29 3
Kiek žmonių pirktų „Apple“ produktus, jei jie nebūtų puošiami logotipais? O „Louis Vuitton“ rankines? Kas jei visi brangesni gaminiai neturėtų ryškių logotipų - ar jų pirkėjų sumažėtų? Tikriausiai, kad taip, tačiau mokslininkai nustatė kiek įdomesnį daikto kainos ir gamintojo logotipo dydžio ryšį.
(23) 2019-04-10 53
Slapukai (angl. „cookies”) – tai turinti tam tikrą identifikacijos kodą rinkmena, kurią į kompiuterį atsiunčia svetainė, kurioje lankotės. Slapukai naudojami tam, kad prisimintų vartotojų naršymo istoriją ir palengvintų naudojimąsi svetaine kitą kartą. Tačiau 2014 metais Šiaurės rytų universiteto (angl. Northeastern University) Bostone atliktos studijos, į kurias buvo įtraukta 300 vartotojų, parodė, kad 4 iš 10 e. prekybos svetainių manipuliuoja kainomis pasitelkdamos būtent slapukus. Kelionių srities svetainės tai darė 5 kartus iš 5.
(1) 2019-03-28 7
Skaitmeninio turinio vartotojai, taip pat internetinių ir įprastų parduotuvių klientai įgis daugiau teisių gauti garantiją, priežiūrą ar kompensaciją. Taip nusprendė Europos Parlamentas (EP).
(0) 2018-12-12 17
Lietuviškoms įmonėms, bendradarbiaujančiomis su partneriais Kinijoje, ekspertai pataria atidžiau stebėti šios šalies ekonominę situaciją ir būti pasiruošusiems nemaloniems pokyčiams. Tarptautinės prekinio kredito bendrovės „Coface“ parengtoje apžvalgoje pažymima, kad smulkus ir vidutinis verslas (SVV) gali netrukus tapti silpnąja Kinijos ekonomikos grandimi. Svarbu žinoti, kad Kinija yra pagrindinė Lietuvos prekybos partnerė Azijoje, o dauguma įmonių, su kuriomis bendradarbiauja lietuviai, priklauso būtent SVV segmentui.
(0) 2018-12-01 8
Lapkričio 15 d. įvyko pirmoji oficiali Baltijos šalyse PrestaShop konferencija – PrestaShop Baltic Meetup 2018. Šio renginio dalyviai turėjo galimybę sužinoti apie elektroninės prekybos platformos aktualijas tiek iš PrestaShop atstovų, tiek iš kitų konferencijos svečių. Konferenciją organizavo oficialus PrestaShop Premium partneris Skandinavijos ir Baltijos šalyse - UAB Invertus.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos