Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Psichologinė pagalba
 
 

Psichologinė pagalba

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-03-21 6
Apniukęs oras, veiklos bei socializacijos trūkumas – tai tik kelios priežastys, kurios daro poveikį žmogaus psichinei būklei. Pasaulyje depresija serga daugiau nei 264 milijonai įvairaus amžiaus žmonių ir prognozuojama, kad skaičius tik augs. Vis dėlto šiuo metu rinkoje naudojami metodai, pavyzdžiui, klausimynai, nustato tik vėlyvąją depresijos formą, kai daugeliu atvejų pacientui padėti jau per vėlu.
(0) 2021-01-25 9
XXI amžiuje priklausomybių sąrašą papildė nauja – priklausomybė nuo socialinių tinklų. Ne visi pripažįsta, kad ją turi, o daug žmonių tiesiog neįžvelgia žalos ar pavojaus tame, kad kasdien po kelias valandas praleidžia socialiniuose tinkluose. Visgi jei jaučiate, kad „Facebook“, „Instagram“ ar „TikTok“ atima per daug jūsų laiko ir dėmesio, vertėtų susimąstyti apie pertrauką, o gal net visišką jų atsisakymą. Taip nusprendus, kaip ir kitų priklausomybių atveju, vertėtų žinoti kelias taisykles.
(17) 2021-01-06 34
Pastaruoju metu daug žmonių pametė galvą dėl sąmokslo teorijų. Nors kai kurios teorijos tėra įdomus laisvalaikio skaitalas, daugelis jas vertina visiškai rimtai ir mano, kad jos kelia grėsmę.
(1) 2020-12-14 7
„Sony“ užsakymu keliose Europos šalyse atlikta apklausa parodė, kad pandemijos situacija paveikė 58 proc. gyventojų savijautą. Kaip vieną iš būdų, kuris padeda lengviau pergyventi šį sudėtingą laikotarpį, 72 proc. respondentų nurodė muziką.
(0) 2020-11-12 1
Visuotinė pandemija sukelia neigiamas pasekmes ir šalies gyventojų psichikos sveikatai, todėl skatinant informacijos apie psichikos sveikatą sklaidą, Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) sukūrė nacionalinę emocinės pagalbos platformą www.pagalbasau.lt. Šiuo metu šia svetaine jau pasinaudojo 40 tūkst. žmonių. Ministerija kviečia užsukti į šią svetainę ir pasinaudoti jos teikiamomis galimybėmis.
(0) 2020-10-14 15
Įkyrios mintys verčia mus jaustis blogai, gadina nuotaiką, tačiau atsikratyti jų nėra lengva.
(0) 2020-10-10 8
Pasaulinė psichikos sveikatos diena, kuri minima spalio 10-ąją, šiemet įgauna ypatingą svarbą. Tiek Pasaulio sveikatos organizacijos, tiek Lietuvos psichikos sveikatos ekspertai pabrėžia, jog pandemijos laikotarpis nemaža dalimi neigiamai atsiliepia asmenų, šeimų ar visuomenės psichologinei būklei. Psichoterapeutai pastebi padidėjusį nerimą dėl savo bei artimųjų sveikatos, darbo ir verslo pokyčių, tarpusavio santykių. Ilgalaikis buvimas padidinto nerimo, streso būsenoje gali sukelti tokias pasekmes, kaip pervargimas, perdegimo sindromas, gedėjimas ir nusivylimas praradus klientus, darbą, pajamas, tarpusavio ryšius, įprastą gyvenimo būdą ar artimą žmogų.
(0) 2020-09-15 4
Viso to, kas gražu, poveikis mūsų organizmui yra labai nepelnytai nuvertinamas. Pasirodo, kad muzikos terapija gali padėti gydyti ne tik nerimą, bet ir lėtinį skausmą ar neurologines ligas. Pokalbis apie tai, kaip menas ir muzika veikia mūsų organizmą ir fiziologiją, laidoje „Sveiki! Su gydytoju V. Morozovu“ su Lietuvos muzikos terapijos asociacijos pirmininke, mokslų daktare, muzikos terapeute Zita Abramavičiūte-Mučiniene.
(0) 2020-09-11 5
Rugsėjo 10 d. buvo minima Pasaulinė savižudybių prevencijos diena. Šios dienos tikslas yra priminti, kad kiekvienas iš mūsų gali prisidėti mažinant savižudybių skaičių bei padėti suprasti, kokiais konkrečiais būdais galime tai padaryti.
(0) 2020-08-19 13
Jeigu jums rūpi širdies sveikata, stenkitės nepasiduoti stresui. „Stresas yra žinomas prastos širdies sveikatos rizikos veiksnys“, – sakė gydytojas kardiologas Anuj Shah, Naujajame Džersyje, Passaic mieste, veikiančios klinikos „Apex Heart and Vascular Care“ įkūrėjas.
(0) 2020-06-11 7
Atsidūrę situacijose, kurios mums atrodo beviltiškos, kai širdies gilumoje trokštame, kad kas nors mums padėtų, puikiausiai galime patys tapti savo gelbėtojais. Šių kognityvinių elgsenos pratimų tikslas – sumažinti psichologinį diskomfortą ir apsaugoti nuo klaidingos reakcijos bei netinkamų veiksmų.
(2) 2020-06-06 1
Pagalvojus apie sesiją, atsiskaitymus ir egzaminus, studentus gali apimti mintys apie įmanomą ar įsivaizduojamą nesėkmę – „nepavyks pasiruošti atsiskaitymui, neišlaikysiu egzamino, atsiskaitymo metu sutriks internetas“ ir pan. Suprantama, kad tokios mintys gali kelti stresą, nerimą, nepasitikėjimą savo jėgomis, baimę suklysti. Rūpintis dėl ateities ir jausti nedidelį kiekį streso yra normalu. Nedidelis stresas juk padeda susikaupti, mobilizuoti jėgas ir kūrybiškai spręsti problemas. Kai streso būna per daug, tiek mokytis, tiek atlikti užduotis darosi sunkiau. Norėtųsi atkreipti dėmesį į tam tikras sritis, kurios siejasi su stresu ar gebėjimu atlikti darbus.
(0) 2020-06-04 8
Loterijos bilietai yra pramoga. Daugelis juos perkančiųjų žino, jog šansų laimėti beveik nėra. Tačiau kažkur pasąmonėje kužda „o gal?“ Be to, monetos briauna nutrinti bilietą yra visai smagu. Tačiau mokslininkai įspėja - šis pomėgis gali sukelti problemų.
(0) 2020-05-19 13
Šiuo metu pasaulyje rūko daugiau negu milijardas žmonių. Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, rūkančiųjų skaičius ir po 5 metų bus panašus. Gydytojas psichiatras Jaunius Urbutis atkreipia dėmesį, kad didžioji dalis nuolat rūkančių žmonių yra priklausomi nuo nikotino, tačiau prisidegę cigaretę su dūmais gauna ne tik nikotino, bet ir gausybę sveikatai kenksmingų medžiagų, kurios susiformuoja tabakui degant.
(0) 2020-04-21 7
Nomofobijos (nuo ang. no more phone) – baimės likti be telefono – būsena šiandien tokia įprasta, kad ne visuomet ją pastebime. Daugiau kaip 50 proc. žmonių visą dieną nė valandos nepraleidžia netikrindami telefono, o vidutinis ekrano atrakinimų per dieną skaičius svyruoja nuo 60 iki kelių šimtų kartų. Tas dar aktualiau šiandien – visuotinio karantino laikotarpiu. Vis tik toks nuolatinis prisijungimas prie įrenginio ne tik ima panašėti į priklausomybę, bet ir yra tiesiogiai sietinas su nerimo ar depresijos atsiradimu. Tad kaip atpažinti, kada naudojimasis telefonu peržengia ribą, ir kaip įprotį įveikti?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos