Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Psichologinis nuovargis ir jo šalinimo būdai
 
 

Psichologinis nuovargis ir jo šalinimo būdai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-02-24 1
Pandemija daugybę žmonių uždarė namuose. Namuose ir dirbame, todėl susitikimai dabar vyksta kitaip - priešais kompiuterio kamerą. Gali būti, kad daug susitikimų taip vyks ir pandemijai pasibaigus, nes tai taupo laiką. Tačiau kodėl po tokio virtualaus susikimo jaučiatės labai pavargę?
(4) 2021-01-26 12
Daug žmonių mėgsta žiūrėti pasakojimus apie užkietėjusius herojus, postapokaliptiniame pasaulyje kovojančius su zombių ordomis, ir kai kurie iš mūsų mano, kad „ir aš galėčiau būti tokiu herojumi“. Žinoma, jūs galite neturėti jokių išgyvenimo įgūdžių, bet jei zombiai pasibels į duris, jūs žinotumėte ką daryti, remdamiesi savo žiniomis, paimtomis tik iš zombių filmų.
(1) 2021-01-12 4
Pora didelių tyrimų rodo galimą ryšį tarp elektroninių cigarečių vartojimo ir kognityvinių nusiskundimų, tokių kaip atminties sutrikimas ir smegenų rūkas (smegenų sulėtėjimas).
(0) 2020-10-14 14
Įkyrios mintys verčia mus jaustis blogai, gadina nuotaiką, tačiau atsikratyti jų nėra lengva.
(0) 2020-10-10 8
Pasaulinė psichikos sveikatos diena, kuri minima spalio 10-ąją, šiemet įgauna ypatingą svarbą. Tiek Pasaulio sveikatos organizacijos, tiek Lietuvos psichikos sveikatos ekspertai pabrėžia, jog pandemijos laikotarpis nemaža dalimi neigiamai atsiliepia asmenų, šeimų ar visuomenės psichologinei būklei. Psichoterapeutai pastebi padidėjusį nerimą dėl savo bei artimųjų sveikatos, darbo ir verslo pokyčių, tarpusavio santykių. Ilgalaikis buvimas padidinto nerimo, streso būsenoje gali sukelti tokias pasekmes, kaip pervargimas, perdegimo sindromas, gedėjimas ir nusivylimas praradus klientus, darbą, pajamas, tarpusavio ryšius, įprastą gyvenimo būdą ar artimą žmogų.
(0) 2020-09-16 10
Mūsų gyvenimuose tikrai netrūksta streso. Kita vertus, ir džiaugsmą teikiančių dalykų tikrai nemažai. Tačiau kartais prispausti gyvenimo į viską reaguojame netinkamai - pasiduodame stresui ir neskiriame deramo dėmesio pozityviems įvykiams. Kaip tai pakeisti? Yra vienas būdas, kaip galite sau padėti.
(0) 2020-04-10 1
Pasak psichiatro, psichoterapeuto Vilniaus universiteto docento Eugenijaus Laurinaičio, dabartinė padėtis yra tikrų tikriausia krizė. Todėl nenuostabu, kad kai kurie žmonės patiria dažnesnius panikos priepuolius ar nerimą. Laidoje „Sveikatos receptas“ psichoterapeutas papasakojo, kaip nuo to apsisaugoti.
(0) 2019-12-21 0
Artėja didžiausios metų šventės, o kartu vis greičiau įsisuka pasiruošimo joms maratonas. Vienas kitą vejantys darbai išmuša žmones iš įprasto paros ritmo. Jaučiamas stresas, nuovargis, neretai sutrinka miego režimas. Ką daryti, kad dar iki švenčių neįvarytume savęs į kampą? Ir kaip jas atšvęsti, kad po to nebūtų dar prastesnė savijauta?
(0) 2019-11-27 19
Perdegimo sindromą savo gyvenime patiria didelė dalis žmonių, tačiau labai dažnai jis lieka neatpažintas. Ilgalaikės pasekmės gali būti labai liūdnos, bet vis dar pamirštame imtis veiksmų, kad užkirstume jam kelią. Pomėgių atsisakymas, atsiribojimas, pablogėję šeimyniniai santykiai, galiausiai depresija – ką daryti, kad neperdegtume?
(0) 2019-11-19 11
Jei ilgai bėgiosite, vakare jausite, kaip pavargo kojos. Jei daug dirbsite rankomis, greitai pajusite, kad nebeturite jėgų. Tuo tarpu smegenys visai nejuda - ar jos gali pavargti?
(0) 2019-10-23 1
Atrodo, kad rudenį, kai gamta susiruošia pailsėti, žmones aplanko niūri nuotaika. Vis dažniau išgirstame dūsavimus apie rudeninę depresiją, dėl kurios dažniausiai kaltinamos trumpėjančios dienos, prastesni orai ir netgi pats supratimas, kaip greitai bėga laikas. Bet ar rudeninė depresija yra tikras fenomenas? Ir ką galime padaryti, kad rudenį jaustumėmės bent šiek tiek geriau?
(0) 2019-07-29 6
Sakoma, kad akvariume plaukiojančios žuvys ramina. Ir iš tiesų egzistuoja vadinamoji „akvariumo terapija“, kuri iš esmės yra gyvūnų terapijos dalis.
(0) 2019-07-25 6
Ar nuobodulys – tai nieko neveikimas? Ar nuobodžiavimas mus bukina ir daro vangius? O gal nuobodulys stiprina jausmus ir skatina mus imtis naujų dalykų ar atradimų?
(1) 2019-07-10 22
Skubam, bėgam, lekiam, nuolat kažką reikia skubiai padaryti ir… o, ne – vėl nespėju. Dar ir aplinkiniai daro spaudimą, o tas viršininkas (-ė)... Deja, bet didelė žmonių dalis kasdien patiria stresą, nerimą ir kartais net panikos priepuolius. Kaip su tuo susidoroti? Štai ką pataria specialistė.
(0) 2019-07-04 40
„Gydytojau, nebeturiu jėgų niekam, nuolat pavargęs, nėra energijos“ – frazė, kuri skamba gydytojų kabinetuose vis dažniau. Ir tai yra pagrindinis nusiskundimas, dažnai kitus simptomus iš paciento reikia traukti kaip lydeką iš vandens – lėtai ir atsargiai, bet nuosekliai, nes nutrūks, mat vis grįžtama prie pagrindinio simptomo – nėra jėgų, pavargau.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos