Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Reguliaraus judėjimo privalumai
 
 

Reguliaraus judėjimo privalumai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-07-05 15
Dažniausiai dauguma žmonių savo imuniteto stiprinimu ir gerinimu susirūpina tik atėjus šaltajam sezonui ar prasidėjus gripo epidemijai. „Visi puola pirkti įvairius vitaminus, vaistažolių arbatas ir pradeda gerti imbierą su medumi, tačiau dažnai tokie staigūs sprendimai neduoda norimų rezultatų“, – sako BENU vaistininkė Inga Norkienė. Netylant kalboms apie antrą COVID-19 viruso bangą rudenį, vaistininkė kviečia nedelsti ir pradėti savo imuniteto stiprinimu rūpintis jau šiandien.
(0) 2020-06-19 13
Suaugusiems rekomenduojama du kartus per savaitę dirbti su svoriais ir stiprinti raumenis, o taip pat atlikti ir aerobinių pratimų. Tokias naujas gaires paskelbė įtakingi Jungtinės Karalystės medikai, skelbia BBC.
(1) 2020-05-29 -1
Surasti laiko pasimankštinti gali būti tikras iššūkis: daugelis mūsų, atradę laisvą minutę, šiaip ne taip prisiverčia pabėgioti ar paplušėti sporto salėje. Tačiau tyrimai rodo, kad jei iš tiesų iš sporto norite išspausti visą naudą, sportuoti reikia tuo pačiu paros metu kasdien. Už tokį grafiką jūsų kūnas jums atsidėkos.
(0) 2020-05-26 5
Koronavirusas, sukeliantis COVID-19, yra nepaprastai klastingas ir pateikė mokslininkams nemalonių siurprizų. JAV televizijos kanalas CNN praneša, kad šios šalies medikai, tirdami dėl koronaviruso mirusius žmones, aptiko ryšį tarp viruso infekcijos ir galvos smegenų insulto. O juk ir be grėsmingo COVID-19 poveikio insultas išlieka vienu iš didžiausių pavojų Lietuvos gyventojų sveikatai ir gyvybei.
(0) 2020-05-16 7
Beveik 21 tūkst. Lietuvos gyventojų, arba, net 54,6 proc. visų 2019 m. mirčių buvo nuo kraujotakos sistemos ligų – šokiruojančią išankstinę statistiką užfiksavo Higienos instituto Sveikatos informacijos centras. Mokslininkai tikina, kad tokios kraujotakos sistemos ligos kaip insultas, miokardo infarktas, širdies ritmo sutrikimai – viena opiausių problemų ir nesveiko gyvenimo būdo pasekmių, kurių buvo galima išvengti.
(5) 2020-05-13 14
Lietuvos sporto universiteto (LSU) profesorius Albertas Skurvydas savo paskaitoje pristatė, kokie gyvensenos įpročiai pagal mokslininkų tyrimus padeda pasiekti ilgaamžiškumą bei kaip patys šimtamečiai apibūdina savo ilgo gyvenimo paslaptis.
(0) 2020-04-29 -2
Fizinis aktyvumas visuomet naudingas sveikatai, tačiau prakalbus apie senatvės atitolinimą – vien mankštintis nepakanka. Dar blogiau – neteisingai mankštinantis poveikis gali būti kaip tik priešingas, ir jūs, užuot atjaunėję, pakenksite savo imunitetui bei sendinsite savo organizmą.
(0) 2020-04-22 12
Kas antras žmogus Lietuvoje miršta nuo širdies ir kraujagyslių ligų – mirštamumas triskart didesnis nei Europos sąjungos vidurkis. Kaip teigia gydytoja kardiologė Sigita Glaveckaitė, pagrindinė tokių liūdnų skaičių priežastis – per mažas lietuvių dėmesys savo sveikatai, žalingi įpročiai, „tyliųjų žudikų“ ignoravimas.
(0) 2020-04-19 -4
Sveikos gyvensenos ir mitybos specialistas Artūras Sujeta sako, kad kelių kilogramų lengvai būtų galima atsikratyti vos atsisakius vieno produkto – gazuotų gėrimų. Ekspertas turi ir kitų patarimų, kaip karantino metu išlaikyti gerą figūrą ar ją net pagerinti.
(0) 2020-02-22 21
Grįžę namo po sunkios darbo dienos krentate ant sofos ar išsitiesiate patogiame krėsle, o tada ten pat praleidžiate visą vakarą, kol susiruošiate miegoti. Toks poilsio būdas tikriausiai dažnas scenarijus kiekvienuose namuose. Tačiau yra blogų žinių – ilgiau užsisėdėjus, sveikatai nebepadės ir intensyvus sportas. Negana to, labai greitai jums padidės rizika susirgti 40 lėtinių ligų, o gyvenimas smarkiai sutrumpės.
(3) 2020-02-04 40
Šioje gyvenimo ir mirties linijos pusėje galime nuveikti, pamatyti ir patirti tiek daug, todėl norime gyventi sveiki kiek įmanoma ilgiau. Ir vienas naujas Naujojoje Zelandijoje atliktas tyrimas atskleidė vieną užtikrintą būdą, kaip tai pasiekti.
(0) 2020-01-30 8
Gera kraujotakos sistema – gyvybiškai svarbi, dėl to ir sutrikimai, susiję su kraujotaka, gali baigtis tragiškai. Ką privalome žinoti apie savo kraujotaką, kraujagysles ir kaip išvengti gyvybes šienaujančių ligų – DELFI laidoje „Sveikatos receptas“ pasakojo neurologas Jokūbas Fišas.
(0) 2020-01-21 5
Lengvas 30-ties minučių pasivaikščiojimas kasdien yra puikus būdas pagerinti sveikatą ir išlikti geros fizinės formos. Mažiausiai 15-likos minučių pasivaikščiojimas per dieną pagerina lankstumą, širdies ir kraujagyslių sveikatą, smegenų veiklą, sumažina diabeto ir osteoporozės riziką ir padeda sudeginti kalorijas.
(1) 2019-12-17 0
Mityba ir fizinis aktyvumas yra du „stipriausi“ įrankiai, kuriuos tinkamai naudojant galime ne tik pakeisti savo kūno svorį bei išvaizdą, bet ir stipriai pagerinti sveikatą. Pradėjusiam sportuoti žmogui būtina žinoti šias paprastas, bet veiksmingas taisykles, sako Gym+ sporto klubo trenerė, treniruojanti sveikatingumo projekto Healthy Fit dalyves, Agnė Girniūtė, rašoma pranešime spaudai.
(2) 2019-11-29 2
Tai nieko nekainuoja, tam nereikia jokios įrangos, pliusas – gali mėgautis aplinka. Nieko stebėtino, kad tai – pasaulyje populiariausia sporto šaka.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos