Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Reguliaraus judėjimo privalumai
 
 

Reguliaraus judėjimo privalumai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-05-17 13
Smegenų pokyčiai, atsiradę su amžiumi, padaro mus mažiau aštraus ir aiškaus proto. Maždaug trečdalis vyresnio amžiaus žmonių sunkiai prisimena faktus ir įvykius, kurie priklauso vadinamajai „deklaracinei atminčiai“.
(0) 2019-05-16 -1
Riebalų sluoksnis ant pilvo kelia nepasitenkinimą ne tik todėl, kad juos sunku pašalinti, bet ir todėl, kad tai turi įtakos viso organizmo sveikatai.
(0) 2019-05-01 3
Viso pasaulio gydytojai skambina pavojaus varpais - sėdimas gyvenimo būdas yra XXI amžiaus maras. Ar nepastebėjote, kad mūsų gyvenimo būdas - lyg uždaras ratas? Dauguma mūsų aštuonias valandas praleidžia biure - dirbame sėdimą darbą prie kompiuterio, atsistojame tik kažkur trumpam nueiti, namo grįžtame automobiliu arba viešuoju transportu, kitądien vėl lekiame į darbą.
(0) 2019-03-05 9
Iš pirmo žvilgsnio nepavojingas sėdėjimas mokantis ar dirbant gali pridaryti iš tiesų nemažai žalos. Daugelis net nesusimąsto, kokias pasekmes gali atnešti nuolatinis sėdėjimas ir mažas fizinis aktyvumas. Dėl per ilgo sėdėjimo keliamo pavojaus sveikatai neabejojama, o ką daryti, kad jo išvengtume?
(0) 2019-02-05 8
Kasdieniai sveiko gyvenimo įpročiai gali būti ne tik naudingi sveikatai, bet ir malonūs bei nevaržantys. Žmonės, išgirdę apie patarimus, kai gyventi ilgai ir sveikai, būna nusiteikę skeptiškai. „Ar galėsiu gyventi ilgai, bet mėgautis tuo gyvenimu?“ - klausia jie. Atsakymas slypi šiame straipsnyje.
(0) 2019-02-01 6
Šiandien mokslas fizinį pajėgumą pripažįsta kaip vieną iš svarbiausių sveikatos kokybės rodiklių. Fizinis aktyvumas ypatingai svarbus vaikams ir paaugliams – tai daro didžiausią įtaką darniam organizmo vystymuisi ir augimui. Tačiau šiuolaikiniame technologijų amžiuje jaunuoliai neretai nugrimzta į virtualųjį pasaulį, laiką leisdami prie kompiuterių, išmaniųjų telefonų ir kitų prietaisų. Vyrauja manymas, kad šiandieniniai vaikai per mažai fiziškai aktyvūs. Ar tai tiesa? Kokia situacija yra iš tikrųjų?
(1) 2019-01-18 4
Naujų metų pradžia tradiciškai tampa ryžto ir pažadų sezonu, kai ne vienas garsiai ar tyliai sau paskelbia nuo šiol jau tikrai besirūpinsiąs savo kūnu. Kineziterapeutas Valdas Tautkus džiaugiasi tokiais žmonių norais, tačiau tikina, kad rūpinantis savo kūnu kartais galima jam tik dar labiau pakenkti.
(1) 2018-12-26 6
Senėjimas yra natūralus ir neišvengiamas procesas. Tačiau pasenti galima gražiai ir elegantiškai, ir tai nereikalauja brangių asmeninio trenerio ar plastinio chirurgo paslaugų. „Fitness Magazine“ paprašė ekspertų pasidalinti patarimais, kaip kuo ilgiau išsaugoti jaunystę. Taigi, svarbiausia yra pakeisti įpročius ir į kasdienę dienotvarkę įtraukti judėjimą, sveiką mitybą ir streso mažinimo metodus. Apžvelkime tai išsamiau.
(0) 2018-09-22 11
Viską įsiminsite geriau, jei prieš sėsdami prie knygų šiek tiek pasimankštinsite, portale psychologytoday.com tvirtina psichologas Arashas Emamzadehas. Pasak jo, prieš mokantis patartina pasivaikščioti su šunimi ar nupjauti kieme veją.
(4) 2018-09-13 2
Tyrimai rodo, kad reguliarūs sportiniai ir fiziniai pratimai gali sumažinti mirties riziką nuo 20 proc. iki 40 proc., priklausomai nuo pasirinktos sporto šakos. Tačiau nesvarbu, ar renkatės komandinę, ar ekstremalią sporto šaką, visos fizinės veiklos gali sukelti tam tikrų traumų. Visgi „saugiai“ įsitaisę ant sofos prisiminkite, kad sporto nauda gerokai pranoksta riziką, o traumų išvengti galima.
(5) 2018-07-09 10
Nors fizinė veikla padeda atsikratyti melancholiškų nuotaikų, išsikapstyti iš depresijos, persistengus taip pat gali kilti problemų – kai sportas tampa vieninteliu būdu pabėgti nuo nemalonumų, pradeda vystytis priklausomybė.
(2) 2018-07-06 13
Širdies ir kraujagyslių ligos yra vis dar dažniausia mirties priežastis Lietuvoje ir pasaulyje. Kiekvienais metais apie dvidešimt tūkstančių lietuvių patiria miokardo infarktą. Deja, daugumai atvejų galėjo būti užkirstas kelias.
(2) 2018-06-15 6
Naujo tyrimo išvadose – gera žinia visiems, mėgstantiems vaikščioti: ypač tiems, kurie nuolat skuba, o ne renkasi lėtus ilgus pasivaikščiojimus. Nustatyta, jog, kuo greičiau einate, tuo ilgiau gyvensite, išsiaiškino mokslininkai, rašo medicalnewstoday.com.
(0) 2018-05-31 0
Lauke taip šilta, kad kartais tiesiog norisi išsirengti. Gal visgi marškinius pasilikite, bet batus galite nusiauti. Ar žinojote, kad vaikščiojimas basomis turi daugybę sveikatos privalumų?
(0) 2018-05-25 6
Biuruose neretai galima išvysti žmones, dirbančius ne sėdint, o stovint prie specialiai tam pritaikytų stalų. Tokiu būdu paprastai siekiama padidinti protinio darbo produktyvumą ir išvengti su sėdimu darbu siejamo neigiamo poveikio sveikatai – nugaros, raumenų skausmų, sulėtėjusios kraujotakos ir kitų problemų.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos