Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Riešutai
 
 

Riešutai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-02-17 10
Naujas mokslinis tyrimas atskleidė, kad tie, kurie kiekvieną dieną valgo graikinių riešutų, gali džiaugtis geresniu virškinimu ir mažesne širdies ligų rizika.
(0) 2019-12-30 4
Kartais užtenka visai nedaug informacijos, kurią vertėtų įsidėmėti, norint pagerinti smegenų veiklą. 
(1) 2019-11-14 9
Migdolai gali tiesiogine prasme išgelbėti gyvybę. Amerikos širdies asociacijos atliktame tyrime skelbiama, kad valgant mažai riešutų, didėja rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis. Iš visų riešutų vieni populiariausių ir sveikiausių yra migdolai – ne tik dėl skonio, bet ir dėl naudos sveikatai.
(0) 2019-11-06 3
Sveikos mitybos specialistai paneigia klaidingą nuomonę, kad mėsoje esantys baltymai ir vitaminai neturi alternatyvos. Iš tikrųjų augaliniame maiste yra visų organizmui būtinų baltymų ir mikroelementų.
(0) 2019-09-27 15
Remiantis nauju Pietų Australijos universiteto tyrimu nustatyta, kad riešutų valgymas padeda pagerinti smegenų veiklą vyresniame amžiuje.
(2) 2019-06-20 11
Bertoletijos – gardus, sveikas ir maistingas užkandis, padedantis veiksmingai sustiprinti imuninę sistemą. Šiuose riešutuose gausu seleno, o pastarasis siejamas su vėžio prevencija, skydliaukės sveikata ir apsauga nuo širdies bei kraujagyslių ligų. Pakanka per dieną suvalgyti vieną ar du šiuos braziliškus riešutus ir gausite rekomenduojamą seleno dienos normą, rašo healthyandnaturalworld.com.
(1) 2019-04-22 19
Mūsų smegenys atlieka be galo svarbią funkciją. Jie – mūsų viso organizmo kontrolės centras, užtikrinantis, kad mūsų širdis plaka, mūsų plaučiai kvėpuoja, mes galime judėti, jausti ir mąstyti. Štai kodėl yra taip svarbu, kad mūsų smegenys puikiai veiktų.
(0) 2019-01-31 8
Tikriausiai visi žino, kad riešutų patariama valgyti kone kasdien. Jie ypač turtingi žmogaus žarnynui būtinų skaidulų, vitaminų, mineralų, baltymų. Visgi, darant dvi grubias klaidas iš riešutų naudos galime negauti, o priešingai – pakenkti savo sveikatai.
(0) 2019-01-02 18
Po švenčių sukate galvą, kaip pasijausti geriau? Padės mitybos pokyčiai. Kaip rašoma prevention.com, aukštas cholesterolio lygmuo sukelia įvairias širdies ir kraujagyslių ligas, diabetą ir kt., todėl daugelis specialistų rekomenduoja atsigręžti į sveiką gyvenimo būdą ir gyvenseną. Pirmiausia nepersistenkite su keptu maistu, saldžiais desertais ir riebia mėsa, taip pat rinkitės štai šiuos dešimt produktų, kurie padės jūsų organizmui.
(7) 2018-09-27 15
Rūpintis sveika mityba tampa madinga, tačiau kai kur žmonės jau akivaizdžiai perlenkia lazdą. Atsisako sviesto, nes jis storina. Negeria pieno, nes mitai skelbia, kad jis tinka tik kūdikiams. Šitaip paniekindami pagrindinius produktus, kuriais žmonija maitinosi nuo neatmenamų laikų, pakenkiame patys sau. Štai keli pavyzdžiai.
(0) 2018-07-06 8
Stebitės, kodėl atėjus vasarai vis vien trūksta energijos? Saulė ir gaivus oras nepadės įgauti jėgų, jei mūsų mityboje trūks būtinų organizmui medžiagų. Ypač – magnio, kuris atsakingas ne tik už mūsų kaulų, širdies sveikatą, bet ir gerą miegą bei kasdien mums reikalingą energiją. Štai kuriuos produktus sveikatos specialistai rekomenduoja įtraukti į savo mitybą, jei norime puikiai jaustis ir nepritrūkti energijos.
(0) 2018-05-09 3
Yra trys įprasti produktai, kurie nekainuoja tiek, kiek dantų balinamosios priemonės, ir nekenkia emaliui, LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ sako Lietuvos sveikatos mokslų universiteto profesorius Alvydas Unikauskas. Be to, priduria medikas, jie ne tik balina dantis, bet ir burnoje naikina bakterijas.
(0) 2018-04-16 27
Jeigu siekiate optimizuoti savo mitybą per egzaminų sesiją ar tiesiog norite, kad per kitą darbo susitikimą protas būtų itin aštrus, labai svarbu apgalvoti, ką dedate į burną. Nors nėra vieno vienintelio vadinamojo maisto smegenims, galinčio apsaugoti nuo tokių su amžiumi siejamų sutrikimų, kaip Alzheimerio liga ar silpnaprotystė bei daugybės kitų ligų, dėmesys mitybai tikrai padės užtikrinti, kad gausite visų reikiamų maistinių medžiagų, reikalingų protinei sveikatai.
(0) 2018-04-15 7
Graikinių riešutų pertvarėles daugelis išmeta net neįtardami, kokių gydomųjų galių jos turi. Mes su malonumu valgome riešutų branduolius, suvokdami, kokie jie maistingi ir naudingi, naudojame juos kulinariniais ir gydomaisiais tikslais. Juk tai vitaminų ir mikroelementų sankaupa! Tačiau dar daugiau vertingų gydomųjų medžiagų yra luobelėje, o ypač – pertvarėlėse.
(2) 2018-04-07 -2
Atrodo, kad oficialios gairės, nurodančios, kas yra, ir kas nėra sveika, nuolat keičiasi. Dar prieš dešimt metų kiekvienas buvo apsėstas noro sumažinti suvartojamų riebalų kiekį, o prekybos centrai buvo perpildyti mažai riebalų turinčiais produktais.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos