Saugos diržai ir oro pagalvės
Žymės vieta žymių medyje:
|
||||
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
|
||||
|
||||


„Ford“ yra vienas iš didžiųjų automobilių gamintojų, todėl nieko nestebina faktas, kad ši kompanija nuolat pildo įvairių išradimų patentus. Tačiau vienas iš naujausių „Ford“ išradimų yra kiek neįprastas - tai yra naujoviška oro pagalvė, skirta visureigiams be durelių.


Visame pasaulyje garsi automobilių komponentų gamintoja ZF, labiausiai žinoma dėl žurnalistų mėgstamiausių automatinių transmisijų, pristatė naują technologiją - išorinę šoninę saugos pagalvę automobiliams. Dabar galėsite sankryžose net nesidairyti - kiti automobiliai nuo jūsų atšoks kaip stalo teniso kamuoliukai.


Nors šią paprastą saugaus eismo taisyklę primena ne tik ekspertai, bet ir patys vairuotojai, vis dar gajus požiūris, kad sėdint automobilio gale saugos diržo segtis nereikia. Kelių policijos pareigūnai taip pat gūžčioja pečiais – per metus tų, kurie nesupranta, jog nesegimas diržas gali baigtis tragiškomis pasekmėmis, suskaičiavo tūkstančius.


Jei oro pagalvės yra tikrai būtinos saugiam automobiliui, kodėl jų neturi lenktyninės mašinos? Juk tikimybė patekti į avariją lenktynėse yra kur kas didesnė, o ir greitis yra nepalyginamas su tuo, ką pasiekiame gatvėse. Tarptautinė automobilių federacija nereikalauja, kad lenktyniniuose automobiliuose būtų oro pagalvės, bet ar žinote, kodėl?