Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Saugumą didinančios taisyklės
 
 

Saugumą didinančios taisyklės

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(22) 2015-10-07 49
Keliaujantiems lėktuvais kyla įvairiausių klausimų, pavyzdžiui, kodėl reikia atidengti langus leidžiantis bei kylant lėktuvui? Ar danguje yra greičio apribojimai? Ar reikia jaudintis, kai pranešama apie turbulenciją? Į klausimus atsako aviacijos ekspertas Rytis Dulinskas.
(11) 2014-07-08 11
Žmonės, norintys patekti iš tam tikrų oro uostų į Jungtinių Valstijų teritorijoje, privalės laikytis dar vienos taisyklės: išmanusis telefonas privalės turėti įkrautą akumuliatorių, o vartotojas turės pademonstruoti jo darbingumą, jei tik to pareikalaus oro uosto pareigūnai.
(5) 2014-07-09 0
<p>Kaip <a target="_blank" href="http://www.technologijos.lt/n/technologijos/gsm/S-41430/">jau pranešėme</a>, įsigaliojo saugumo nurodymas neleisti į lėktuvus neštis nepakrautų elektroninių pr
(5) 2017-04-01 12
JAV ir Jungtinės Karalystės aviacijos saugumo administracijų draudimas į lėktuvų salonus neštis už telefoną didesnius elektronikos įrenginius skrydžiuose iš kai kurių Afrikos ir Artimųjų rytų valstybių iš dalies priimtas dėl to, kad buvo sužinota apie teroristų planą lėktuvo salone susprogdinti į „iPad“ korpusą sumontuotą sprogmenį, rašo arstechnica.com.
(4) 2018-06-05 27
Įvykus nelaimei žmonės dažnai atsiduoda panikai. Nieko negalime su savimi padaryti - daugelis žmonių karštai reaguoja į netikėtumus, kurie kelia pavojų gyvybei. Tačiau skrydžių palydovai prieš kiekvieną skrydį perspėja avarinio nusileidimo atveju išlaikyti šaltą protą ir priešintis instinktams. Kodėl nereikėtų deguonies kaukių pirmiausia dėti savo vaikams? Kodėl negalima iš karto prisipūsti gelbėjimosi liemenės?
(4) 2018-05-24 18
Tikriausiai esate girdėję įvairių istorijų apie tai, kaip lėktuvų varikliai įtraukė aplink vaikštinėjusius oro uosto darbuotojus. Bet ar taip tikrai būna? Ar tai apskritai įmanoma? O jei lėktuvas turi turbopropelerinius variklius?
(2) 2017-05-18 7
Europos Sąjungos ir Jungtinių Valstijų pareigūnai penktadienį kalbėjosi dėl galimo JAV draudimo įsinešti kompiuterių į lėktuvo saloną skrendant iš Europos miestų į Jungtines Valstijas.
(2) 2014-07-30 38
Šįmet įvykusiose aviakatastrofose jau žuvo per 990 žmonių – dukart daugiau nei per visus praėjusius metus. Dėl pastaruoju metu įvykusių nelaimių dalis keliautojų galėjo pakeisti savo atostogų ar darbų planus, tačiau ar tikrai verta nerimauti?
(1) 2018-02-07 28
Kelionės lėktuvais yra labai saugios. Visgi, avarijų kartais nepavyksta išvengti. Dar ore pastebėtos techninės bėdos dažniausiai suteikia laiko pasiruošti avariniam nusileidimui. Keleiviai tokiais atvejais informuojami laikytis saugumo taisyklių, nesiblaškyti, saugoti galvą ir pasiruošti galimai evakuacijai. Bet ar jiems pilotai pasako apie padėties rimtumą? O gal tiesa nuslepiama, siekiant išvengti panikos?
(1) 2017-06-07 34
Tikriausiai daugelis yra pastebėję, jog kiekvienas kilimo ir tūpimo takas turi savo numerį. Akylesni dargi turėjo atkreipti dėmesį, jog tas numeris niekada nebūna didesnis nei 36. Ar kada susimąstėte kodėl taip yra?
(1) 2017-04-11 9
Prieš kiekvieną skrydį girdime skrydžio palydovių nurodymą elektroniniuose prietaisuose įjungti skrydžio režimą arba prietaisus išjungti. Tačiau kas bus, jeigu nepaklausysime šio nurodymo?
(1) 2017-03-14 18
Rusijos gyventojai – nepaprastai sunerimę: savo likimą jie galbūt atiduoda į nepatikimų pilotų rankas. Daugybė pažymėjimų, suteikiančių teisę pilotams valdyti civilinius lėktuvus, gali būti suklastoti.
(0) 2016-02-24 -3
<i>JT aviacijos agentūra pirmadienį uždraudė gabenti ličio jonų baterijų krovinius keleiviniais lėktuvais, atsižvelgdama į pilotų ir lėktuvų gamintojų nerimą dėl jų keliamos gaisro gr
(0) 2018-02-13 12
<em>Vieno piloto valdymas pirmiausia bus išbandytas krovininiuose lėktuvuose, bet jei visuomenė pritars, tas pats galėtų būti atlikta ir keleiviniuose lėktuvuose</em>
(0) 2015-10-23 6
Pastaruoju metu pagausėjo pranešimų apie vos neįvykusius lėktuvų ir dronų susidūrimus. Mėgėjiškų nepilotuojamų oro transporto priemonių eksploatavimas iškelia vis daugiau klausimų, susijusių su pavojais oro uostų zonose.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos