Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Stresas
 
 

Stresas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(65) 2020-11-12 15
Psichiatrai pirmadienį paskelbė, jog didžiulei daliai pasveikusių COVID-19 pacientų smarkiai išauga rizika susirgti psichinėmis ligomis. Didelės apimties tyrimo metu nustatyta, jog net 20 proc. asmenų, kurie buvo užsikrėtę koronavirusu, per 90 dienų yra diagnozuojamas psichiatrinis sutrikimas, rašo naujienų agentūra „Reuters“.
(0) 2020-10-14 13
Įkyrios mintys verčia mus jaustis blogai, gadina nuotaiką, tačiau atsikratyti jų nėra lengva.
(0) 2020-10-10 8
Pasaulinė psichikos sveikatos diena, kuri minima spalio 10-ąją, šiemet įgauna ypatingą svarbą. Tiek Pasaulio sveikatos organizacijos, tiek Lietuvos psichikos sveikatos ekspertai pabrėžia, jog pandemijos laikotarpis nemaža dalimi neigiamai atsiliepia asmenų, šeimų ar visuomenės psichologinei būklei. Psichoterapeutai pastebi padidėjusį nerimą dėl savo bei artimųjų sveikatos, darbo ir verslo pokyčių, tarpusavio santykių. Ilgalaikis buvimas padidinto nerimo, streso būsenoje gali sukelti tokias pasekmes, kaip pervargimas, perdegimo sindromas, gedėjimas ir nusivylimas praradus klientus, darbą, pajamas, tarpusavio ryšius, įprastą gyvenimo būdą ar artimą žmogų.
(0) 2020-10-01 -1
Jau kurį laiką COVID-19 pandemija ir jos kontrolės priemonės reguliuoja mūsų gyvenimus. Tačiau panašu, kad nauja pasaulio realybė nepaleidžia mūsų net tada, kai miegame.
(0) 2020-09-21 -1
Tai tikrai matėte animaciniuose filmukuose, piešiniuose ir, galbūt, realybėje. Galvosūkį priėjęs žmogus ima kasytis galvą lyg bandytų krapštyte iškrapštyti atsakymą iš savo smegenų. Kodėl taip darome? Ir ar tai padeda?
(0) 2020-09-16 10
Mūsų gyvenimuose tikrai netrūksta streso. Kita vertus, ir džiaugsmą teikiančių dalykų tikrai nemažai. Tačiau kartais prispausti gyvenimo į viską reaguojame netinkamai - pasiduodame stresui ir neskiriame deramo dėmesio pozityviems įvykiams. Kaip tai pakeisti? Yra vienas būdas, kaip galite sau padėti.
(0) 2020-08-19 13
Jeigu jums rūpi širdies sveikata, stenkitės nepasiduoti stresui. „Stresas yra žinomas prastos širdies sveikatos rizikos veiksnys“, – sakė gydytojas kardiologas Anuj Shah, Naujajame Džersyje, Passaic mieste, veikiančios klinikos „Apex Heart and Vascular Care“ įkūrėjas.
(7) 2020-08-05 -44
Kad kava nepriskiriama prie sveikiausių gėrimų, žinome visi. Nepaisant to, dauguma žmonių nenori ar net nepajėgtų atsižadėti kavos gėrimo. Esame per daug pripratę prie tonizuojančio jos poveikio. Nors mes patys nejaučiame, kad kava mums kenktų, jeigu jos atsisakytume, kūnas greitai pajustų skirtumą.
(0) 2020-08-03 0
Moterys šypsosi ir juokiasi dažniau nei vyrai, tačiau vidutiniškai žmonės nusijuokia apie 18 kartų per dieną. Žmonės retai juokiasi vieni - dažniausiai juokas aidi draugų susibūrimuose ar šeimoje. Bazelio universiteto mokslininkai teigia, kad daugiau juoktis reikėtų visiems - juoko naudą labai lengva pastebėti.
(0) 2020-07-20 0
Katė gali atnešti daug daugiau nei besąlygišką meilę po sunkios darbo dienos.
(4) 2020-06-24 -8
Distopinė grožinė literatūra mus paruošė įvairiausioms apokalipsėms. Tarp galimų variantų yra nerangiai kėblinantys zombiai, ateivių invazija ir, žinoma, mirtinos ligos, bet net labiausiai iškrypęs protas negalėjo nuspėti, kad bus graibstyte išgraibstytas vienas svarbiausių gaminių – tualetinis popierius.
(0) 2020-06-11 7
Atsidūrę situacijose, kurios mums atrodo beviltiškos, kai širdies gilumoje trokštame, kad kas nors mums padėtų, puikiausiai galime patys tapti savo gelbėtojais. Šių kognityvinių elgsenos pratimų tikslas – sumažinti psichologinį diskomfortą ir apsaugoti nuo klaidingos reakcijos bei netinkamų veiksmų.
(2) 2020-06-06 1
Pagalvojus apie sesiją, atsiskaitymus ir egzaminus, studentus gali apimti mintys apie įmanomą ar įsivaizduojamą nesėkmę – „nepavyks pasiruošti atsiskaitymui, neišlaikysiu egzamino, atsiskaitymo metu sutriks internetas“ ir pan. Suprantama, kad tokios mintys gali kelti stresą, nerimą, nepasitikėjimą savo jėgomis, baimę suklysti. Rūpintis dėl ateities ir jausti nedidelį kiekį streso yra normalu. Nedidelis stresas juk padeda susikaupti, mobilizuoti jėgas ir kūrybiškai spręsti problemas. Kai streso būna per daug, tiek mokytis, tiek atlikti užduotis darosi sunkiau. Norėtųsi atkreipti dėmesį į tam tikras sritis, kurios siejasi su stresu ar gebėjimu atlikti darbus.
(0) 2020-05-12 12
„Streso valdymas ir tinkamas vertybių sudėliojimas ypač svarbus mūsų psichologinei savijautai karantino metu“, – įsitikinęs MRU Psichologijos instituto profesorius, med. m. dr. Danielius Serapinas.
(0) 2020-05-01 15
Tikriausiai visi žino apie paauglystės metų sunkumus. Šiuo periodu organizme vyksta hormoniniai pokyčiai, nulemiantys jauno žmogaus elgsenos pasikeitimus, dirglumą, jautrumą, nervingumą.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos