Su kuo keliauti?
Žymės vieta žymių medyje:
|
||||
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
|
||||
|
||||


Didžiausia Baltijos šalyse transporto dalijimosi paslaugų teikėja „CityBee“ šiandien baigia daugiau nei pusę metų trukusį elektrinių paspirtukų sezoną. Jo metu bendrovės klientai trijose Baltijos šalyse atliko beveik pusę milijono kelionių. Klientų naudojimosi paslauga įpročiai rodo augantį mikromobilumo paslaugų poreikį, todėl CityBee“ planuoja elektrinių paspirtukų paslaugą siūlyti ir kitą sezoną.


Grupė Seimo narių siūlo įvesti lengvatinį PVM elektromobiliams. Ne 18, o 9 proc. Tiesa, ne visiems, o tik tiems, kurie kainuoja iki 35 tūkst. Eur. Neva tokiu būdu mažiau uždirbantys, t.y., perkantys pigesnius automobilius, galės persėsti iš taršių transporto priemonių į netaršiais laikomus elektromobilius. Tiesa, PVM lengvata būtų taikoma tik naujutėlaičiams elektromobiliams.


Didžiausia Baltijos šalyse elektrinių paspirtukų dalijimosi paslaugos teikėja „CityBee“ vakar pakvietė į „1 000 šalmų“ akcijos baigiamąjį renginį.


Nuo vakar vilniečiai ir miesto svečiai gali naudotis nauju susisiekimo būdu – „CityBee“ oficialiai pristatė savo el. paspirtukų dalijimosi paslaugą. Iš viso į sostinės gatves išriedėjo 500 el. paspirtukų. Tai yra pirmoji tokio tipo paslauga Lietuvoje. Netolimoje ateityje ji bus prieinama ir kituose Lietuvos bei Europos didmiesčiuose.
Dėl tokios kompensacijos verta pagalvoti: už automobilio atsisakymą siūlys po 3,5 tūkst. eurų kasmet


Kol Lietuvoje svarstomas planas atsisakantiems automobilio mokėti kelių šimtų eurų vienkartinę kompensaciją, Jungtinėje Karalystėje automobilių savininkai, kurie atsisakys automobilių, gaus 3 tūkst. svarų (3,5 tūkst. eurų) per metus.


Penkiose Europos šalyse elektra varomų automobilių įsigijimas ir eksploatacija tapo pigesnė nei benzinu ar dyzelinu varomų, rodo naujausias mokslinis tyrimas.


Įsitvirtinusi automobilių dalijimosi segmente, bendrovė „CityBee“ praneša, kad nuo kovo mėnesio Lietuvoje pradės teikti ir el. paspirtukų dalijimosi paslaugą. Ja naudotis galės Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regiono gyventojai bei svečiai.


Lietuvos didmiesčių gyventojai ieškantys alternatyvos taksi jau keletą metų naudojasi pavežėjų paslaugomis. Tačiau kai kurie klientai pastebi, kad už mažesnę kainą neretai gauna ir prastesnę kokybę, o klausimų kelia ir vairuotojų kompetencijos.